zijn er meer dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. GGMMEnige fatsoenlijke mod in VBL tegenwoordig.
Dan vind ik dat ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff aan m'n scriptie werken. Later boelers
Is stevenmac er?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff aan m'n scriptie werken. Later boelers
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is stevenmac er?
Zo nee; tot over 15 minuten.
Undercover.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk nog een reden dat Jojoortje nog als mod staat in de index? of heb ik iets gemist
Jojoortje: 177 kb pure paalbaarheidquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk nog een reden dat Jojoortje nog als mod staat in de index? of heb ik iets gemist
Nee, moet er nog uitgehaald worden. maar wss wordt dat gedaan als de nieuwe mod bekend is,dan hoeven de FA"s niet 2 keer werk te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is stevenmac er?
Zo nee; tot over 15 minuten.
Ik snap al dat gezeik niet dat hij zich niet op sociaal vlak mengde met andere internationals iedereen weet toch dat je hem eerst moet aanspreken op Twitterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
ff op de twitter van black greg om te kijken wat voor fashion ik moet kopen
lekker voor jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
Vanochtend tentamen verkloot dus de volgende ff goed doen.
Ben studeren
Eikels net 2 a4tjes voor niks doorgelezen dat is kostbare Fok! tijd.quote:Controleer dan of je alle vermelde documenten hebt opgestuurd. Indien dit zo is, kun je deze brief als niet verzonden beschouwen.
als ze hem dan aanspreken had het wel GW2 moeten zijn, naar Greg luistert hij sowieso nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap al dat gezeik niet dat hij zich niet op sociaal vlak mengde met andere internationals iedereen weet toch dat je hem eerst moet aanspreken op Twitter
United-Ajax zit nog goed in mijn geheugen, wat een bazen avond was dat en een vet mooie tripquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef GGMM het volgende:
Zenden ze bij EL een herhaling van Ajax - Man. United uitipv dat ze een herhaling van Man. United - Ajax uitzenden.
Kut man, kun je nog herkansen? Gelukkig heb ik wel een 8 en een 8,5 teruggekregen gister.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
Vanochtend tentamen verkloot dus de volgende ff goed doen.
Ben studeren
Zou het, jou ontgaat helemaal niks hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |