quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Sneijder naar rkc
Jammer dat ie niet naar almere city is gegaan dat kutjong
Vraag mij af wat de priester zegt als je seks met een man opbiecht omdat zijn collega je als kind misbruikt heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje mijn topics sluiten, goffedomme.. ik maak me zorgen om mijn vriend Rabbit ja.. cactus kut foto's posten is een teken van een zieke geest, nu kwam ik achter de reden.. word ik niet serieus genomen. Ik wed dat als ik naar mijn priester ging dat hij mij wel serieus zou willen nemen.
Maakt niet uit joh die valt dit jaar gewoon weer door de mand en dan is het einde verhaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Sneijder naar rkc
Jammer dat ie niet naar almere city is gegaan dat kutjong
"Ging dat ongeveer zo?"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag mij af wat de priester zegt als je seks met een man opbiecht omdat zijn collega je als kind misbruikt heeft.
[..]
Deze man moet wel gay zijnquote:Demy de Zeeuw
Shopping Malls: Ik ben een echte Fashion liefhebber zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben. Het liefst zoveel mogelijk variatie in aanbod en droog weer want wanneer het regent heb je toch minder zin om de deur uit te gaan. Het weer hoeft je natuurlijk niet te belemmeren tijdens shop momenten want tegenwoordig zijn er de grote en vooral mooie Shopping Malls. In Nederland zijn de winkelcentra nog niet zo u...
wat zegt die boeler dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom denken voetballers toch altijd dat omdat ze voetballen ze vast wel interessant genoeg zullen zijn om hun "fashion"Tips met ons te delen.
Die Van der Wiel ook
Dat ie een nieuwe gucci manbag heeftquote:
Waarom denken jij en vele andere die niet van die fashion tips houden dat die mensen geen recht hebben om fashion tips te delen? Die duizenden twitter followers vinden dat blijkbaar leuk..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom denken voetballers toch altijd dat omdat ze voetballen ze vast wel interessant genoeg zullen zijn om hun "fashion"Tips met ons te delen.
Die Van der Wiel ook
Tegen GGMM in durven gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denken jij en vele andere die niet van die fashion tips houden dat die mensen geen recht hebben om fashion tips te delen? Die duizenden twitter followers vinden dat blijkbaar leuk..
Zo is GGMM niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen GGMM in durven gaanTot over 2 weken Geo.
Het zijn voetballers. Waarom zouden zij fashion tips moeten geven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denken jij en vele andere die niet van die fashion tips houden dat die mensen geen recht hebben om fashion tips te delen? Die duizenden twitter followers vinden dat blijkbaar leuk..
hoeveel volgers heb jij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik nog wel wat credits staan bij GGMM die ik kan opbrassen voordat hij me banned.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wordt achter de schermen al klaargestoomd als toekomstig FA.
Dit. GGMMquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wordt achter de schermen al klaargestoomd als toekomstig FA.
Omdat ik het stom vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denken jij en vele andere die niet van die fashion tips houden dat die mensen geen recht hebben om fashion tips te delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |