Op het veld van Ajax versloeg ik jouquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mag ouder zijn maar tijdens het hooghouden in rust bij Ajax versloeg ik je wel.
Je bent in de war met burger kingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Als je bij de Mac werkt ben je een dikzak, een retard of een Antilliaan. Of een combi van die drie.
Marokkanen en turkjes vergetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Als je bij de Mac werkt ben je een dikzak, een retard of een Antilliaan. Of een combi van die drie.
Tja... dan moeten ze maar geen B talentjes als Fisher op jouw positie aantrekkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het veld van Ajax versloeg ik jou. Jammer dat ik ben weggestuurd bij Ajax door mijn gedrag. HEb er wel veel spijt van.
Jij bent zeker Surinamer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Haring.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap die Engelsen echt niet met al die zure troep over het eten. Gewoon zout man.
Fish 'n chips zonder vinegar![]()
Uit een krant![]()
![]()
Kabeljauw![]()
![]()
Denk dat ik in potentie wel een nieuwe cruijff kan zijn, ik kan nog steeds naar Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... dan moeten ze maar geen B talentjes als Fisher op jouw positie aantrekken
Ook een grootheid als Ebecilio kende veel terugslagen en ook hij heeft de absolute top bereiktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ik in potentie wel een nieuwe cruijff kan zijn, ik kan nog steeds naar Ajax.
deze man weetquote:
titpic or gtfo jijquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook een grootheid als Ebecilio kende veel terugslagen en ook hij heeft de absolute top bereikt
Huh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, kwam bij voetbalzone langs ja, toen je gereageerd had met de grap van DonRaja.
Dat kon niet missen.
Jij maakte zo'n grap over die lasagna paar dagen terug.quote:
quote:
Aah ok, ik zal eens royalties gaan claimenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij maakte zo'n grap over die lasagna paar dagen terug.
En die reactie stond ook op de Facebook van voetbalzone met de naam rens.
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.
Ik ben het eens met Smoofiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.
Het is toch patat, friet koop je maar in belgiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
noo niet die discussie ga naar ONZ of KLB
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
noo niet die discussie WEER ga naar ONZ of KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |