quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?
Zo weinig? Zit er ook aan te denken om de mijne te verkopen. Speel er 5 keer per jaar op. Zonde van de investering.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verkocht mijn 320gb met FIFA12 en Uncharted 3 vorige week voor 190.
20 euro meer, zonder spellen, en maar 160gbquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
160 gb gewoon even een nieuwe bij de wehkamp.
Ik kan niet zonder.
Nou ja gewoon en sportschoo. Dus cardio en machines etc. 1x per krachttraining voor de spieren. Je bouwt het me die gasten wel langzaam op. Zie het wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer het kan je hele lichaam verpesten.
Doe beter wat cardio en die machines. Maar ga niet kracht training doen.
Ja ik heb toen voor 220 dit gekochtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo weinig? Zit er ook aan te denken om de mijne te verkopen. Speel er 5 keer per jaar op. Zonde van de investering.
Voor Justin Bieber concert zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo weer eens geschoren nu lijk ik tenminste echt 14.
Had dat dan gezegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 euro meer, zonder spellen, en maar 160gbKon je beter mijne pakken
Bah zure zooi. Heb vorig jaar in Engeland flesje gekocht, 1x gebruikt, binnenkort maar eens wegflikkerenquote:
Bende 14?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo weer eens geschoren nu lijk ik tenminste echt 14.
X360quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik heb toen voor 220 dit gekocht
[ afbeelding ]
Maar krachttraining is beter dat je op je 18e doet, maar doe beter rustig aan dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja gewoon en sportschoo. Dus cardio en machines etc. 1x per krachttraining voor de spieren. Je bouwt het me die gasten wel langzaam op. Zie het wel.
Nee, man. Is echt heerlijk. Vooral op een hamburger.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Bah zure zooi. Heb vorig jaar in Engeland flesje gekocht, 1x gebruikt, binnenkort maar eens wegflikkeren.
Jij mag ouder zijn maar tijdens het hooghouden in rust bij Ajax versloeg ik je wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik ben 15. We zijn al sinds onze 4e vriendjes van elkaar
Mijn x360 is kapot.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb trouwens download codes voor Gears of War 2 en Fable 3, iemand kopen?
Ik snap die Engelsen echt niet met al die zure troep over het eten. Gewoon zout man.quote:
Op het veld van Ajax versloeg ik jouquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mag ouder zijn maar tijdens het hooghouden in rust bij Ajax versloeg ik je wel.
Je bent in de war met burger kingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Als je bij de Mac werkt ben je een dikzak, een retard of een Antilliaan. Of een combi van die drie.
Marokkanen en turkjes vergetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Als je bij de Mac werkt ben je een dikzak, een retard of een Antilliaan. Of een combi van die drie.
Tja... dan moeten ze maar geen B talentjes als Fisher op jouw positie aantrekkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het veld van Ajax versloeg ik jou. Jammer dat ik ben weggestuurd bij Ajax door mijn gedrag. HEb er wel veel spijt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |