Ik dacht ik ga lekker 6 uur slapen en dan 12 uur opstaan ofzo zodat ik morgen moe ben zodat ik eerder kan slapen.quote:
Wat moet ik dan zeggen, het is meer dan 50%.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja hij valt wel onder de jeugd van tegenwoordig, dus wel.
Dit. Davy, wij voelen elkaar aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga lekker 6 uur slapen en dan 12 uur opstaan ofzo zodat ik morgen moe ben zodat ik eerder kan slapen.
Maar nee hoor
Fitness op jouw leeftijd is slecht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik de McDonalds niet had als werk dan sliep ik elke dag tot 15:00. Laatste paar keren 17:15 en 18:00 maar dat waren uitzonderingen.
Nu wil ik toch mijn ritme vast houden, heb sinds vandaag een redelijk ritme. Dus ook zonder baantje gewoon lekker vroeg opstaan en dan gaan sporten. Woensdag heb ik eerste dag bij het fitnesscentrum. Dus heb ik alsnog wat te doen in de middag en ochtend deze zomer.
Linkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto toch gezien? Valt mee toch? Haha.
Zet dan een wekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga lekker 6 uur slapen en dan 12 uur opstaan ofzo zodat ik morgen moe ben zodat ik eerder kan slapen.
Maar nee hoor
Ik verkocht mijn 320gb met FIFA12 en Uncharted 3 vorige week voor 190.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Heb trouwens een nieuwe Playstation besteld.![]()
![]()
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?quote:
fucking veel niggaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?
Ja, kwam bij voetbalzone langs ja, toen je gereageerd had met de grap van DonRaja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto toch gezien? Valt mee toch? Haha.
Ik had mijn raam helemaal open dus ik dacht ik word wel uiteindelijk wakker door het lawaai buitenquote:
Als je echt massa wilt aankomen welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verkocht mijn 320gb met FIFA12 en Uncharted 3 vorige week voor 190.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, kwam bij voetbalzone langs ja, toen je gereageerd had met de grap van DonRaja.
Dat kon niet missen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had mijn raam helemaal open dus ik dacht ik word wel uiteindelijk wakker door het lawaai buiten
Moet HP sauce zijn, muchos beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
In Amerika kreeg ik ketchup bij m'n friet
Wat een debielen daar.
160 gb gewoon even een nieuwe bij de wehkamp.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet eens een jaartje oud.
Wat heb je nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |