Watquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
Pindasaus is trouwens ook van slechte kwaliteit daar man jezus.
Sinds het toilet verstopt zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Sinds wanneer hebben ze pindasaus bij de mac?
Sinds de EK burger weg is. Dus sinds maandag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Sinds wanneer hebben ze pindasaus bij de mac?
Jij noemt trek/honger hebben het nodig hebben van voedingstoffen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik alleen als ik echt voedingstoffen nodig heb
Ik vind trek altijd zo'n ranzig woord heaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij noemt trek/honger hebben het nodig hebben van voedingstoffen?
Ja, als ik niets anders kan halen dan de MC ofoz dan moet het maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij noemt trek/honger hebben het nodig hebben van voedingstoffen?
Naja jij nam ook werkkleding mee naar de McDonalds.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon Turkse Pizza Döner Kebab met knoflooksaus en sambal![]()
En als je naar de McDonalds gaat neem alleen ijs ofzo.
nam*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja jij neemt ook werkkleding mee naar de McDonalds.
Wacht dat je van "gewoon" een broodje mozzarella met pesto en tomaat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon Turkse Pizza Döner Kebab met knoflooksaus en sambal![]()
En als je naar de McDonalds gaat neem alleen ijs ofzo.
Eigenlijk was ik op tijd maar je had al te vroeg gequotequote:
Vaak duurder dan een hele pizza bestellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht dat je van "gewoon" een broodje mozzarella met pesto en tomaat?
en gebakken spek en pijnboompittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OOK LEKKERquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik pas 14:30 wakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Whyyyyyyyyyyyyyy........... waarom blijf ik toch godverdomme 5 uur op lol.
*gaapt*
De jeugd van tegenwoordig is echt ongezond, energie drankjes, fast food, veel weten niet eens wat normaal gevarieerd eten is.quote:
Witte bonen in tomatensausquote:
Ik eet best gevarieerd hoor, discrimineer niet. Zwart, wit, geel, alles primaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is echt ongezond, energie drankjes, fast food, veel weten niet eens wat normaal gevarieerd eten is.
Alsof ik dat nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is echt ongezond, energie drankjes, fast food, veel weten niet eens wat normaal gevarieerd eten is.
Ik heb het toch niet per sé over jou?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof ik dat nietMijn vader geeft o.a kooklessen op de AMBELT. Wij eten van alles man, maar af en toe fastfood is toch niet verkeerd man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |