quote:Op dinsdag 3 juli 2012 04:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga ook maar eens liggen
[ afbeelding ]
Sjaak afhaakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 04:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens het was een mooie nacht. Tranen schieten mij tekort.
BET Awards in mijn bedje kijken en pitten
Heb je vroeger in EHV wel eens die man met dat gele bed gezien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 04:40 schreef Doublepain het volgende:
Over een paar uurtjes alwweeer opstaan, yeah![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Broer aggresief
Dit moet het broertje van hmf zijn
Ja, het is hem!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:57 schreef Yi-Long het volgende:
Vrij veel van die extreem gedreven carierre-mannetjes (en vrouwtjes) schijnen een (on)verkapte autistische psychopaat te zijn...
Hun gebrek aan empathie en hun egoistische oogkleppen worden dan vaak aangezien voor volwassenheid, zakelijkheid, mannelijkheid, en ambitie.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hallo,
Ik zit dus met een probleem. Mijn broer van 28 is bij vlagen vreselojk aggresief, fanatiek en arrogant. Bijna dagelijks tilt hij de meest zware gewichten waar hij ook voortdurend over opschept. Hij heeft een zeer goedlopend bedrijf en rijdt in een audi r8 van 200 000 euro. Hij is de hele dag maar bezig met opschepen en werken. Dat is opzich al irritant. Nog irritanter zijn zn woedeuitbarstingen, als het niet naar zn zin gaat kan die zo boos worden, zo gooide hij laatst een ipad kapot.
Op dit soort momenten is iedereen bang. Werknemers voelen zich dan niet meer op hun gemak.. Terwijl die op andere momenten uiterst charmant kan zijn.. Wat moet ik hier nog mee? En waar komt dit gedrag vandaan
wtf is dat voor een forumdeelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Broer aggresief
Dit moet het broertje van hmf zijn
Hoe Voel Je Je Nu #760quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf is dat voor een forumdeel![]()
Topics met relatieproblemenJa op FOK! moet je dat vragen
Hier zijn de mensen tenminste objectief. In je omgeving hebben ze altijd al een mening.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf is dat voor een forumdeel![]()
Topics met relatieproblemenJa op FOK! moet je dat vragen
Nee op Fok! doet iedereen zich als expert voor terwijl ze je situaties puur op 1 stukje tekst moeten beoordelen. Ik zou persoonlijk een stuk meer waarde hechten aan een oprechte mening/oordeel van iemand binnen mijn directe omgeving. Al begrijp ik best dat de waarheid 1 op 1 harder aankomt dan enkel de positieve reacties op een forum eruit filteren en de negatieve kunnen afdoen als 'trolls'quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hier zijn de mensen tenminste objectief. In je omgeving hebben ze altijd al een mening.
Dat laatste heeft niets met mijn post te maken, waarom je dit dan aanhaalt is voor mij dan ook een raadsel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee op Fok! doet iedereen zich als expert voor terwijl ze je situaties puur op 1 stukje tekst moeten beoordelen. Ik zou persoonlijk een stuk meer waarde hechten aan een oprechte mening/oordeel van iemand binnen mijn directe omgeving. Al begrijp ik best dat de waarheid 1 op 1 harder aankomt dan enkel de positieve reacties op een forum eruit filteren en de negatieve kunnen afdoen als 'trolls'
Nee jouw posts sloeg op veel. Het lijkt mij nogal logisch dat mensen een mening hebben als je een relatieprobleem voorlegt. Daarbij is het nogal logisch dat mensen op het internet objectiever zijn in jouw ogen als ze enkel de kant kunnen lezen van een situatie welke jij aan ze laat zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met mijn post te maken, waarom je dit dan aanhaalt is voor mij dan ook een raadsel.
Je punt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jouw posts sloeg op veel. Het lijkt mij nogal logisch dat mensen een mening hebben als je een relatieprobleem voorlegt. Daarbij is het nogal logisch dat mensen op het internet objectiever zijn in jouw ogen als ze enkel de kant kunnen lezen van een situatie welke jij aan ze laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |