Pics!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
helemaal top! onverwacht vanavond n nieuwe tattoo erbij gekregen!
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef Monco10 het volgende:
Ik voel me fucked up, liefdesverdriet sinds 2 dagen
quote:
Zo was ik vanmorgen superchagrijnig, geen idee eigenlijk waarom. Denk omdat ze Taylor Swift draaide in de sportschool. En op het moment: Goed; ex is weg op vakantie. Genoeg vrouwelijke aandacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:30 schreef KermitKikker het volgende:
SUPERVROLIJK EN GELUKKIG. En ik weet niet eens waarom, gezeik met exen, net terug van een toptijd (5 maanden) in Denemarken, niet per se dingen om vrolijk van te worden. Maar ik kan gewoon niet niet vrolijk zijn
Same here.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
dalijk avonddienst gadverdamme saaaaaaaiiiii
Koopjesjagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef miesjelle112 het volgende:
Wieeeh ik heb mijn mooie bank voor maar vijftig euro
Kringloopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Koopjesjagen.
Mijn bed (eenpersoons) kostte maar 45 euro.
Ik vermoed zo dat die gesettelde mensen compleet anders over hun situatie denken dan jij. Hoezo hebben ze het er, volgens jou, bij laten zitten?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:58 schreef Mishu het volgende:
Ik ben echt heel erg teleurgesteld in iemand waar ik vroeger verliefd op was. Hoe kan iemand veranderen zegVraag me dan af of ie ooit zichzelf is geweest.
En na een lange facebook doorsnuffel sessie kom ik er achter dat van de mensen van vroeger de helft nog steeds aantrekkelijk is en een super leuk leven lijkt te hebben en de andere helft het er bij heeft laten zitten. Dan wel nu al vrijwel getrouwd is, op deze leeftijd, en soms zelfs al kinderen heeft. Wat is er gebeurd met onze dromen?
Ik zit er zelf een beetje tussenin.
Sorry, vakantieschoonmaak in mijn hoofd (op een of andere manier ga ik al mijn trauma's verwerken zodra ik vrij heb)
Good luckquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Kon niet slapen, want vanmiddag herkansing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |