Hier hetzelfde.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Goed, rooster eerste semester van het volgende jaar samengesteld (en in mijn hoofd al ook het tweede semester). Als het goed is (lees: ik mijn best doe en doe wat ik moet doen) volgend jaar mijn bachelor
En?quote:
gewoon van mijn partner! Maar ging wel wat dieper dan normaal, en met volle overtuiging. Helemaal happy nuquote:
Succesquote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef Toekito het volgende:
Gespannen voor interne sollicitatie morgen.
Kutspanjolen.quote:
Jij bent gek! Italië bakte er geen zak van. Spanje was totaalvoetbal en heer-en-meester op het veld, Absoluut verdiend gewonnen!quote:
ladyboys dusquote:Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef SunTzu het volgende:
Balen dat ik nu thuis zit, maat van mij zit bij een paar Vietnamese chicks.
Sterkte! Ik weet hoe je je voelt volgens mij. Mijn ex werkt bij een grote klant van mij en zodoende kom ik daar meerdere keren per week over de vloer en spreek haar vrijwel dagelijks. Erg lastig als je het moet loslaten..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik voel me.... Ik heb gemengde gevoelens... Omdat ik mijn ex nog steeds veel zie op het werk en het nu slechts een week uit is, is alles nog zo vers en komen de verdrietige gevoelens vaak naar boven. Ondanks dat ik probeer werk en privé van elkaar te scheiden lukt het me nu nog onvoldoende.
Net een gesprek met haar gehad waarbij we samen gaan werken aan de omgang op het werk. Elkaar niet opzoeken of ontlopen en weer doen zoals het was voordat we een relatie kregen. Ik hoop dat het lukt, het is voor iedereen beter. In ieder geval voor de sfeer.
Het afsluiten van een relatie is het kutste wat me is overkomen.Accepteren, verwerken en doorgaan is het plan, nu de uitvoering nog. Wens me geluk, ik heb het nodig.
Oh en hoofdpijn en moe kan ik er ook nog wel aan toevoegen.quote:Op maandag 2 juli 2012 06:19 schreef miesjelle112 het volgende:
Down, teneergeslagen, verdrietig. Alleen weet ik niet waarom...
Waar droom je dan over? Misschien alvast TBS aanvragen?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom droom ik zo veel en vaag de laatste tijd
Volgens mij heb ik een zieke geest
paar dagen terug dat een klasgenoot tijdens een schoolles de docent door het hoofdschoot en ik daardoor psychologisch compleet in de war raakte.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar droom je dan over? Misschien alvast TBS aanvragen?
Valt toch wel mee? Voor mij zijn zulke dromen dagelijkse kost. Het is net zoals Bienelientjee zei, vandaar dat er ook veel bekenden in voor komen. Of je bent gewaarschuwd en is je buurvrouw echt niet te vertrouwen.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
paar dagen terug dat een klasgenoot tijdens een schoolles de docent door het hoofdschoot en ik daardoor psychologisch compleet in de war raakte.
De dag erna dat onze buurvrouw m'n ouderlijk huis kocht en m'n pa en broertje op straat werden gezet.
Vannacht over dat ik in een soort fantasywereld zat waar ik moest ontsnappen aan mensen die met zwaarden achter me aanzaten en het volgende moment lag ik in een kamer met vrienden waar een vriendin ineens als een idioot met een andere meid begint te zoenen en iedereen ineens wegrende, waardoor ik voor altijd in m'n eentje vast zat in die kamer.
Dat mag toch wel lichtelijk als vreemd worden bestempeld
Dagelijkse kost? Ik gelukkig niet zegquote:Op maandag 2 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Voor mij zijn zulke dromen dagelijkse kost. Het is net zoals Bienelientjee zei, vandaar dat er ook veel bekenden in voor komen. Of je bent gewaarschuwd en is je buurvrouw echt niet te vertrouwen.
OT: Boos. Net als een gek achter mijn hond aangerend, op sleehakken.Ging er ineens zonder waarschuwing vandoor om tegen een man zijn nette broek op te springen. Ik greep hem net op tijd en tilde hem op alsof hij niks woog, anders was hij geschept door een auto. Thank Mother Nature for adrenaline.
Ik heb trouwens een betere conditie dan ik dacht, dus ik voel me ergens ook weer blij.
Gecond... eeh gefeliciteerdquote:
Pics!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
helemaal top! onverwacht vanavond n nieuwe tattoo erbij gekregen!
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef Monco10 het volgende:
Ik voel me fucked up, liefdesverdriet sinds 2 dagen
quote:
Zo was ik vanmorgen superchagrijnig, geen idee eigenlijk waarom. Denk omdat ze Taylor Swift draaide in de sportschool. En op het moment: Goed; ex is weg op vakantie. Genoeg vrouwelijke aandacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:30 schreef KermitKikker het volgende:
SUPERVROLIJK EN GELUKKIG. En ik weet niet eens waarom, gezeik met exen, net terug van een toptijd (5 maanden) in Denemarken, niet per se dingen om vrolijk van te worden. Maar ik kan gewoon niet niet vrolijk zijn
Same here.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
dalijk avonddienst gadverdamme saaaaaaaiiiii
Koopjesjagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef miesjelle112 het volgende:
Wieeeh ik heb mijn mooie bank voor maar vijftig euro
Kringloopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Koopjesjagen.
Mijn bed (eenpersoons) kostte maar 45 euro.
Ik vermoed zo dat die gesettelde mensen compleet anders over hun situatie denken dan jij. Hoezo hebben ze het er, volgens jou, bij laten zitten?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:58 schreef Mishu het volgende:
Ik ben echt heel erg teleurgesteld in iemand waar ik vroeger verliefd op was. Hoe kan iemand veranderen zegVraag me dan af of ie ooit zichzelf is geweest.
En na een lange facebook doorsnuffel sessie kom ik er achter dat van de mensen van vroeger de helft nog steeds aantrekkelijk is en een super leuk leven lijkt te hebben en de andere helft het er bij heeft laten zitten. Dan wel nu al vrijwel getrouwd is, op deze leeftijd, en soms zelfs al kinderen heeft. Wat is er gebeurd met onze dromen?
Ik zit er zelf een beetje tussenin.
Sorry, vakantieschoonmaak in mijn hoofd (op een of andere manier ga ik al mijn trauma's verwerken zodra ik vrij heb)
Good luckquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Kon niet slapen, want vanmiddag herkansing.
Hij is weg maar nu ben ik behoorlijk wakker.. Maar ik ga toch even terug!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nou schiet op met die controle voor de ketel dan kan ik terug naar bed
Ik kan enigszins begrijpen hoe jij je voelt, ik zit ook al een tijdje thuis naast m'n diploma. Ik heb wel twee bijbaantjes, maar echt werk is het nog niet te noemen (ook gezien salaris). Dus ik heb uiteindelijk besloten om weer een opleiding te gaan volgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Zware dip.
Heb mijn diploma nu al een jaar, maar ik heb geen idee wat ik wil, wat ik kan, wat ik moet. Ik doe vrijwilligerswerk en maak wat uren via een uitzendbureau (kinderopvang en bso). Vooralsnog nog altijd werkloos.
En nu zit ik er weer eens over na te denken. Rond te surfen, op zoek naar ideetjes om te gaan doen. Het maakt mij alleen zo ontieglijk onzeker. Ik kan dat allemaal niet....
Wat voor opleiding ga je doen op welke school?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan enigszins begrijpen hoe jij je voelt, ik zit ook al een tijdje thuis naast m'n diploma. Ik heb wel twee bijbaantjes, maar echt werk is het nog niet te noemen (ook gezien salaris). Dus ik heb uiteindelijk besloten om weer een opleiding te gaan volgen.Wat het uiteindelijk ook wordt, je komt er heus wel uit. Succes in ieder geval.
OT: Lichtelijk geïrriteerd. Als nou niet het hele dorp zich zou bemoeien met de opvoeding van mijn pup ...
SJD, Hogeschool Utrecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat voor opleiding ga je doen op welke school?
OT: die vieze warmte laat me elke ochtend met zo'n vies gevoel wakker worden. Uitslapen is er niet meer bij
Lijkt me pittige opleidingquote:
Ik DM je anders wel even.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lijkt me pittige opleidingwat is het verschil met gewoon Hbo Rechten? Heb nl nog een tijd getwijfeld oom een juridische opleiding te doen.
nu pas wakkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hij is weg maar nu ben ik behoorlijk wakker.. Maar ik ga toch even terug!
Zucht. Ik ben weer zo slap om niet te gaan vanwege het mooie/warme weer en heb net bij thuiskomst mijn eerste biertje gepakt en nu net nummer 2. Maar ik geniet er wel van.quote:
Hihi, ik moest lachen. Ik vind het een mooie overwegingquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:56 schreef Specularium het volgende:
Men zegt dat je soms door de zure appel heen moet bijten.
Maar wat als je een appel krijgt die niet te vreten is?
Discipline en motivatie zijn erg belangrijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:08 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Zucht. Ik ben weer zo slap om niet te gaan vanwege het mooie/warme weer en heb net bij thuiskomst mijn eerste biertje gepakt en nu net nummer 2. Maar ik geniet er wel van.![]()
Voel me dus een beetje schuldig tegenover mezelf om niet te gaan sporten maar kan me er wel over heen zetten
Beide zijn erg ver te zoeken op dit momentquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Discipline en motivatie zijn erg belangrijk.
MOTIVATIEquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Beide zijn erg ver te zoeken op dit moment
Zwanger?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:20 schreef candygirl het volgende:
Na weken lang eindelijk eens de hele dag eten binnen gehouden
tzejus nee, zou er niet moeten denken met mijn 38 jaar twee pubers! Nee paar weken geleden ziek geworden van medicatie en erna bleef mijn maag onrustig.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Van mij mag het afkoelenbenauwde zever...
Ja, mij hoor je niet klagen als het 20 graden is zonder regen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
Ik erger me aan mensen die over het weer lopen te zeveren... Is het ooit goed?!
Nee, maar daarom zijn we Nederlandersquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
Toffe UI geworden!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
een kater van hier tot tokyo, heb ik echt nooit last van normaal
Als er nu ook nog zon was, dan had je een puntquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
Dussssss, laten we daar lekker over klagenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
Zeg, mag ik me ook eens ergens aan ergeren?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dussssss, laten we daar lekker over klagen
Ik klaag nooit met de winter of de lente. Ik ben geen zomerpersoon, tenzij ik aan het strand of zwembad lig. Dat is nu niet het geval, dus ik ga lekker klagen hier
Komt vast door het warme weerquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, mag ik me ook eens ergens aan ergeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Helemaal in de wolken door onze nieuwste aanwinst!Aaah, zit ie bij M thuis??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Helemaal in de wolken door onze nieuwste aanwinst!Omgz.. Welk ras? Gossie, wat een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is een kruising, Vaders is een birmaanse langhaar. Moeders weten we niet meer..quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:31 schreef Mishu het volgende:
[..]
Omgz.. Welk ras? Gossie, wat een schatje.
nee ben gewoon klaar met alles met heel mijn leven ik heb er echt geen zin meer in gvd kankerlevenquote:
Herkend?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef Daalder82 het volgende:
Fuck, af en toe is het niet handig om dingen onder een naam te posten waar een gezicht achter zit, ach ja, het is al gepost, soit.
En specifiek persoon? Stuur de Fok! knokploeg er anders op af.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
nog steeds zo kut echt ik voel me zo kankerkutklote heb zin om iemand helemaal de kanker in te slaan
Ah kijk KA, daar is je buikpijn gebleven!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Buikpijnnn echt niet te harden gewoon.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En specifiek persoon? Stuur de Fok! knokploeg er anders op af.
[..]
Ah kijk KA, daar is je buikpijn gebleven!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
Ah kijk KA, daar is je buikpijn gebleven!
Ik had hem eerder deze week al, misschien kunnen we een buikpijn estafette houden.quote:
Dan zijn we weer een beetje minder eenzaam, ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Zullen we dan maar samen eenzaam zijn?
Gaat al beter. Aspirin's kicking in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik had hem eerder deze week al, misschien kunnen we een buikpijn estafette houden.
(en beterschap)
Sinds vrijdag uit met me vriendin.. En eergister een uberruzie gehad via sms. Denk niet dat ik dat kind ooit nog ga zienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Zijn wel heel veel mensen eenzaam valt me op, heb ik soms ook wel eens last van.
Wordt jij nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef SunTzu het volgende:
Ik voel me: awesome. Er zijn 3 meiden die me leuk vinden maar ze weten het niet van elkaar en ze zijn familie. 2 er van zijn zusjes en de ander is een achternichtje van hen. Over een tijd wel een feest waarbij ze alledrie aanwezig zullen zijn
Nee man, ik barst van energie zelfs na het sporten en werken elke dag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Wordt jij nooit moe van jezelf?
Wij anders wel, met je moodswings van een 15-jarige onzekere puber en je falende hosselpogingen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nee man, ik barst van energie zelfs na het sporten en werken elke dag.
Da's inderdaad minder, sterkte!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Sinds vrijdag uit met me vriendin.. En eergister een uberruzie gehad via sms. Denk niet dat ik dat kind ooit nog ga zien
Het leven is goed voor mij, relaties die niet in stand blijven leiden alleen tot nieuwe relatiesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wij anders wel, met je moodswings van een 15-jarige onzekere puber en je falende hosselpogingen.
Jij zegt wat ik denk..!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wij anders wel, met je moodswings van een 15-jarige onzekere puber en je falende hosselpogingen.
Dood is ook zoietsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jullie moeten leven man, stelletje jankerds.
Uncle Fester stijl?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik moet de lucht in! Nog een keer en dan is het goed geweest houd het echt niet meer uit
Je moet eens weten hoe ik leef en ervan geniet. Ik ben alleen niet zo kansloos om over elke moodswing hier te komen zeuren zoals jij. En ook kom ik hier niet trots vertellen over elk meisje dat langer dan 3 seconden naar me kijkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
quote:
Hoe jij wilt overkomen heeft totaal niets met leven te maken. Niet alles in het leven draait om liefde en sex.. Kom je wel achter als je ooit nog volwassen wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Haha ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Hoe jij wilt overkomen heeft totaal niets met leven te maken. Niet alles in het leven draait om liefde en sex.. Kom je wel achter als je ooit nog volwassen wordt.
Op dit moment kom je alleen maar over als een onzeker mannetje...
OT: na dit gezegd te hebben voel ik mij een stuk beterdoir jou weet ik dat ik nog veel dieper zinken
Wat dat abonnement maar net zo gratis als jouw tipquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef kwiwi het volgende:
Jongens jongens, neem een abbo en gebruik de blokkeerfunctieGratis tip van uw favoriete stuk fruit
OT: wel goed
Goed puntquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat dat abonnement maar net zo gratis als jouw tip
Nee opstijgen en landen met een 208B paar jaar terug een inschattingsfout gemaakt en werd gecorrigeerd wil dat even rechtzetten, een mens moet doelen in zijn leven hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Uncle Fester stijl?
OT: Geen zin in morgen en het weekend.
Zodra ze door hebben dat jij ze laat vechten om jou zullen ze je laten zitten, wedden? Totale afknapper.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef SunTzu het volgende:
Ik voel me: awesome. Er zijn 3 meiden die me leuk vinden maar ze weten het niet van elkaar en ze zijn familie. 2 er van zijn zusjes en de ander is een achternichtje van hen. Over een tijd (ongeveer 2 maanden) wel een feest waarbij ze alledrie aanwezig zullen zijn
Het achternichtje heb ik al ooit in bed gehad, die heb gedumpt in de stad voor mijn vorige ex en ze wil nog steeds terugkomen. Die zusjes daar moet ik dan tussen gaan kiezen maarja OT ik ben MOE.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zodra ze door hebben dat jij ze laat vechten om jou zullen ze je laten zitten, wedden? Totale afknapper.
Een meid zonder eigenwaarde dus. Moet ook wel, want elke zelfrespecterende meid blijft bij jongens als jij uit de buurt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het achternichtje heb ik al ooit in bed gehad, die heb gedumpt in de stad voor mijn vorige ex en ze wil nog steeds terugkomen. Die zusjes daar moet ik dan tussen gaan kiezen maarja OT ik ben MOE.
Heerlijk gerend vandaag; 8,5km aan een stuk. Morgen gaat de wekker weer om 9 uur en dan naar de sportschool.
Word je er ook gelukkig van?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het achternichtje heb ik al ooit in bed gehad, die heb gedumpt in de stad voor mijn vorige ex en ze wil nog steeds terugkomen. Die zusjes daar moet ik dan tussen gaan kiezen maarja OT ik ben MOE.
Heerlijk gerend vandaag; 8,5km aan een stuk. Morgen gaat de wekker weer om 9 uur en dan naar de sportschool.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:29 schreef Toekito het volgende:
Parttime nieuwe baan, parttime mijn oude baanhet leven is soms wel mooi.
Sterkte.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
HAAT, HAAT, HAAT, DIKKE VETTE HAAT!IK HAAR HAAR!
![]()
![]()
Weet het exacte verhaal niet, maar ik ken het gevoel wel als je je zo expliciet wil uitdrukken. Succes ermee..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
HAAT, HAAT, HAAT, DIKKE VETTE HAAT!IK HAAR HAAR!
![]()
![]()
Dank.quote:
Jullie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet het exacte verhaal niet, maar ik ken het gevoel wel als je je zo expliciet wil uitdrukken. Succes ermee..
OT: voel me goed, geen stress en alles verloopt soepel in het leven. Dat had ik nodig
Allemaal.quote:
Aids?.. Heb je schoenen aangehad die schuurden ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:50 schreef Høken het volgende:
Ik heb geen jeuk. Ik heb geen jeuk. Ik heb geen jeuk. Ik heb geen jeuk... IK WORD HELEMAAL GODGANSE VERTYFT CHAGRIJNIG VAN DIE JEUK AAN ME VOET DIE NIET OPHOUDT CHOLERA ECZEEM DINGES GEDOETJE. FFFUUUUUUU.
Met een FOK!ster toch? Have funquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:56 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Aids?.. Heb je schoenen aangehad die schuurden ofzo?
OT : zometeen een afspraakje ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |