quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Van mij mag het afkoelenbenauwde zever...
Ja, mij hoor je niet klagen als het 20 graden is zonder regen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
Ik erger me aan mensen die over het weer lopen te zeveren... Is het ooit goed?!
Nee, maar daarom zijn we Nederlandersquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
Toffe UI geworden!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
een kater van hier tot tokyo, heb ik echt nooit last van normaal
Als er nu ook nog zon was, dan had je een puntquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
Dussssss, laten we daar lekker over klagenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
Zeg, mag ik me ook eens ergens aan ergeren?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dussssss, laten we daar lekker over klagen
Ik klaag nooit met de winter of de lente. Ik ben geen zomerpersoon, tenzij ik aan het strand of zwembad lig. Dat is nu niet het geval, dus ik ga lekker klagen hier
Komt vast door het warme weerquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, mag ik me ook eens ergens aan ergeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Helemaal in de wolken door onze nieuwste aanwinst!Aaah, zit ie bij M thuis??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Helemaal in de wolken door onze nieuwste aanwinst!Omgz.. Welk ras? Gossie, wat een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is een kruising, Vaders is een birmaanse langhaar. Moeders weten we niet meer..quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:31 schreef Mishu het volgende:
[..]
Omgz.. Welk ras? Gossie, wat een schatje.
nee ben gewoon klaar met alles met heel mijn leven ik heb er echt geen zin meer in gvd kankerlevenquote:
Herkend?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef Daalder82 het volgende:
Fuck, af en toe is het niet handig om dingen onder een naam te posten waar een gezicht achter zit, ach ja, het is al gepost, soit.
En specifiek persoon? Stuur de Fok! knokploeg er anders op af.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
nog steeds zo kut echt ik voel me zo kankerkutklote heb zin om iemand helemaal de kanker in te slaan
Ah kijk KA, daar is je buikpijn gebleven!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Buikpijnnn echt niet te harden gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |