quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En specifiek persoon? Stuur de Fok! knokploeg er anders op af.
[..]
Ah kijk KA, daar is je buikpijn gebleven!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
Ah kijk KA, daar is je buikpijn gebleven!
Ik had hem eerder deze week al, misschien kunnen we een buikpijn estafette houden.quote:
Dan zijn we weer een beetje minder eenzaam, ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Zullen we dan maar samen eenzaam zijn?
Gaat al beter. Aspirin's kicking in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik had hem eerder deze week al, misschien kunnen we een buikpijn estafette houden.
(en beterschap)
Sinds vrijdag uit met me vriendin.. En eergister een uberruzie gehad via sms. Denk niet dat ik dat kind ooit nog ga zienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Zijn wel heel veel mensen eenzaam valt me op, heb ik soms ook wel eens last van.
Wordt jij nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef SunTzu het volgende:
Ik voel me: awesome. Er zijn 3 meiden die me leuk vinden maar ze weten het niet van elkaar en ze zijn familie. 2 er van zijn zusjes en de ander is een achternichtje van hen. Over een tijd wel een feest waarbij ze alledrie aanwezig zullen zijn
Nee man, ik barst van energie zelfs na het sporten en werken elke dag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Wordt jij nooit moe van jezelf?
Wij anders wel, met je moodswings van een 15-jarige onzekere puber en je falende hosselpogingen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nee man, ik barst van energie zelfs na het sporten en werken elke dag.
Da's inderdaad minder, sterkte!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Sinds vrijdag uit met me vriendin.. En eergister een uberruzie gehad via sms. Denk niet dat ik dat kind ooit nog ga zien
Het leven is goed voor mij, relaties die niet in stand blijven leiden alleen tot nieuwe relatiesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wij anders wel, met je moodswings van een 15-jarige onzekere puber en je falende hosselpogingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |