Hij is weg maar nu ben ik behoorlijk wakker.. Maar ik ga toch even terug!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nou schiet op met die controle voor de ketel dan kan ik terug naar bed
Ik kan enigszins begrijpen hoe jij je voelt, ik zit ook al een tijdje thuis naast m'n diploma. Ik heb wel twee bijbaantjes, maar echt werk is het nog niet te noemen (ook gezien salaris). Dus ik heb uiteindelijk besloten om weer een opleiding te gaan volgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Zware dip.
Heb mijn diploma nu al een jaar, maar ik heb geen idee wat ik wil, wat ik kan, wat ik moet. Ik doe vrijwilligerswerk en maak wat uren via een uitzendbureau (kinderopvang en bso). Vooralsnog nog altijd werkloos.
En nu zit ik er weer eens over na te denken. Rond te surfen, op zoek naar ideetjes om te gaan doen. Het maakt mij alleen zo ontieglijk onzeker. Ik kan dat allemaal niet....
Wat voor opleiding ga je doen op welke school?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan enigszins begrijpen hoe jij je voelt, ik zit ook al een tijdje thuis naast m'n diploma. Ik heb wel twee bijbaantjes, maar echt werk is het nog niet te noemen (ook gezien salaris). Dus ik heb uiteindelijk besloten om weer een opleiding te gaan volgen.Wat het uiteindelijk ook wordt, je komt er heus wel uit. Succes in ieder geval.
OT: Lichtelijk geïrriteerd. Als nou niet het hele dorp zich zou bemoeien met de opvoeding van mijn pup ...
SJD, Hogeschool Utrecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat voor opleiding ga je doen op welke school?
OT: die vieze warmte laat me elke ochtend met zo'n vies gevoel wakker worden. Uitslapen is er niet meer bij
Lijkt me pittige opleidingquote:
Ik DM je anders wel even.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lijkt me pittige opleidingwat is het verschil met gewoon Hbo Rechten? Heb nl nog een tijd getwijfeld oom een juridische opleiding te doen.
nu pas wakkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hij is weg maar nu ben ik behoorlijk wakker.. Maar ik ga toch even terug!
Zucht. Ik ben weer zo slap om niet te gaan vanwege het mooie/warme weer en heb net bij thuiskomst mijn eerste biertje gepakt en nu net nummer 2. Maar ik geniet er wel van.quote:
Hihi, ik moest lachen. Ik vind het een mooie overwegingquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:56 schreef Specularium het volgende:
Men zegt dat je soms door de zure appel heen moet bijten.
Maar wat als je een appel krijgt die niet te vreten is?
Discipline en motivatie zijn erg belangrijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:08 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Zucht. Ik ben weer zo slap om niet te gaan vanwege het mooie/warme weer en heb net bij thuiskomst mijn eerste biertje gepakt en nu net nummer 2. Maar ik geniet er wel van.![]()
Voel me dus een beetje schuldig tegenover mezelf om niet te gaan sporten maar kan me er wel over heen zetten
Beide zijn erg ver te zoeken op dit momentquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Discipline en motivatie zijn erg belangrijk.
MOTIVATIEquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Beide zijn erg ver te zoeken op dit moment
Zwanger?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:20 schreef candygirl het volgende:
Na weken lang eindelijk eens de hele dag eten binnen gehouden
tzejus nee, zou er niet moeten denken met mijn 38 jaar twee pubers! Nee paar weken geleden ziek geworden van medicatie en erna bleef mijn maag onrustig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |