Hier hetzelfde.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Goed, rooster eerste semester van het volgende jaar samengesteld (en in mijn hoofd al ook het tweede semester). Als het goed is (lees: ik mijn best doe en doe wat ik moet doen) volgend jaar mijn bachelor
En?quote:
gewoon van mijn partner! Maar ging wel wat dieper dan normaal, en met volle overtuiging. Helemaal happy nuquote:
Succesquote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef Toekito het volgende:
Gespannen voor interne sollicitatie morgen.
Kutspanjolen.quote:
Jij bent gek! Italië bakte er geen zak van. Spanje was totaalvoetbal en heer-en-meester op het veld, Absoluut verdiend gewonnen!quote:
ladyboys dusquote:Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef SunTzu het volgende:
Balen dat ik nu thuis zit, maat van mij zit bij een paar Vietnamese chicks.
Sterkte! Ik weet hoe je je voelt volgens mij. Mijn ex werkt bij een grote klant van mij en zodoende kom ik daar meerdere keren per week over de vloer en spreek haar vrijwel dagelijks. Erg lastig als je het moet loslaten..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik voel me.... Ik heb gemengde gevoelens... Omdat ik mijn ex nog steeds veel zie op het werk en het nu slechts een week uit is, is alles nog zo vers en komen de verdrietige gevoelens vaak naar boven. Ondanks dat ik probeer werk en privé van elkaar te scheiden lukt het me nu nog onvoldoende.
Net een gesprek met haar gehad waarbij we samen gaan werken aan de omgang op het werk. Elkaar niet opzoeken of ontlopen en weer doen zoals het was voordat we een relatie kregen. Ik hoop dat het lukt, het is voor iedereen beter. In ieder geval voor de sfeer.
Het afsluiten van een relatie is het kutste wat me is overkomen.Accepteren, verwerken en doorgaan is het plan, nu de uitvoering nog. Wens me geluk, ik heb het nodig.
Oh en hoofdpijn en moe kan ik er ook nog wel aan toevoegen.quote:Op maandag 2 juli 2012 06:19 schreef miesjelle112 het volgende:
Down, teneergeslagen, verdrietig. Alleen weet ik niet waarom...
Waar droom je dan over? Misschien alvast TBS aanvragen?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom droom ik zo veel en vaag de laatste tijd
Volgens mij heb ik een zieke geest
paar dagen terug dat een klasgenoot tijdens een schoolles de docent door het hoofdschoot en ik daardoor psychologisch compleet in de war raakte.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar droom je dan over? Misschien alvast TBS aanvragen?
Valt toch wel mee? Voor mij zijn zulke dromen dagelijkse kost. Het is net zoals Bienelientjee zei, vandaar dat er ook veel bekenden in voor komen. Of je bent gewaarschuwd en is je buurvrouw echt niet te vertrouwen.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
paar dagen terug dat een klasgenoot tijdens een schoolles de docent door het hoofdschoot en ik daardoor psychologisch compleet in de war raakte.
De dag erna dat onze buurvrouw m'n ouderlijk huis kocht en m'n pa en broertje op straat werden gezet.
Vannacht over dat ik in een soort fantasywereld zat waar ik moest ontsnappen aan mensen die met zwaarden achter me aanzaten en het volgende moment lag ik in een kamer met vrienden waar een vriendin ineens als een idioot met een andere meid begint te zoenen en iedereen ineens wegrende, waardoor ik voor altijd in m'n eentje vast zat in die kamer.
Dat mag toch wel lichtelijk als vreemd worden bestempeld
Dagelijkse kost? Ik gelukkig niet zegquote:Op maandag 2 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Voor mij zijn zulke dromen dagelijkse kost. Het is net zoals Bienelientjee zei, vandaar dat er ook veel bekenden in voor komen. Of je bent gewaarschuwd en is je buurvrouw echt niet te vertrouwen.
OT: Boos. Net als een gek achter mijn hond aangerend, op sleehakken.Ging er ineens zonder waarschuwing vandoor om tegen een man zijn nette broek op te springen. Ik greep hem net op tijd en tilde hem op alsof hij niks woog, anders was hij geschept door een auto. Thank Mother Nature for adrenaline.
Ik heb trouwens een betere conditie dan ik dacht, dus ik voel me ergens ook weer blij.
Gecond... eeh gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |