Jij zegt wat ik denk..!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wij anders wel, met je moodswings van een 15-jarige onzekere puber en je falende hosselpogingen.
Dood is ook zoietsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jullie moeten leven man, stelletje jankerds.
Uncle Fester stijl?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik moet de lucht in! Nog een keer en dan is het goed geweest houd het echt niet meer uit
Je moet eens weten hoe ik leef en ervan geniet. Ik ben alleen niet zo kansloos om over elke moodswing hier te komen zeuren zoals jij. En ook kom ik hier niet trots vertellen over elk meisje dat langer dan 3 seconden naar me kijkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
quote:
Hoe jij wilt overkomen heeft totaal niets met leven te maken. Niet alles in het leven draait om liefde en sex.. Kom je wel achter als je ooit nog volwassen wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Haha ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Hoe jij wilt overkomen heeft totaal niets met leven te maken. Niet alles in het leven draait om liefde en sex.. Kom je wel achter als je ooit nog volwassen wordt.
Op dit moment kom je alleen maar over als een onzeker mannetje...
OT: na dit gezegd te hebben voel ik mij een stuk beterdoir jou weet ik dat ik nog veel dieper zinken
Wat dat abonnement maar net zo gratis als jouw tipquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef kwiwi het volgende:
Jongens jongens, neem een abbo en gebruik de blokkeerfunctieGratis tip van uw favoriete stuk fruit
OT: wel goed
Goed puntquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat dat abonnement maar net zo gratis als jouw tip
Nee opstijgen en landen met een 208B paar jaar terug een inschattingsfout gemaakt en werd gecorrigeerd wil dat even rechtzetten, een mens moet doelen in zijn leven hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Uncle Fester stijl?
OT: Geen zin in morgen en het weekend.
Zodra ze door hebben dat jij ze laat vechten om jou zullen ze je laten zitten, wedden? Totale afknapper.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef SunTzu het volgende:
Ik voel me: awesome. Er zijn 3 meiden die me leuk vinden maar ze weten het niet van elkaar en ze zijn familie. 2 er van zijn zusjes en de ander is een achternichtje van hen. Over een tijd (ongeveer 2 maanden) wel een feest waarbij ze alledrie aanwezig zullen zijn
Het achternichtje heb ik al ooit in bed gehad, die heb gedumpt in de stad voor mijn vorige ex en ze wil nog steeds terugkomen. Die zusjes daar moet ik dan tussen gaan kiezen maarja OT ik ben MOE.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zodra ze door hebben dat jij ze laat vechten om jou zullen ze je laten zitten, wedden? Totale afknapper.
Een meid zonder eigenwaarde dus. Moet ook wel, want elke zelfrespecterende meid blijft bij jongens als jij uit de buurt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het achternichtje heb ik al ooit in bed gehad, die heb gedumpt in de stad voor mijn vorige ex en ze wil nog steeds terugkomen. Die zusjes daar moet ik dan tussen gaan kiezen maarja OT ik ben MOE.
Heerlijk gerend vandaag; 8,5km aan een stuk. Morgen gaat de wekker weer om 9 uur en dan naar de sportschool.
Word je er ook gelukkig van?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het achternichtje heb ik al ooit in bed gehad, die heb gedumpt in de stad voor mijn vorige ex en ze wil nog steeds terugkomen. Die zusjes daar moet ik dan tussen gaan kiezen maarja OT ik ben MOE.
Heerlijk gerend vandaag; 8,5km aan een stuk. Morgen gaat de wekker weer om 9 uur en dan naar de sportschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |