Iemand wist me vorige maand te vertellen dat 10% (tien, wtf) van de mensen psychopathische trekjes heeft en zich nauwelijks kunnen inleven in een ander.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:57 schreef Yi-Long het volgende:
Vrij veel van die extreem gedreven carierre-mannetjes (en vrouwtjes) schijnen een (on)verkapte autistische psychopaat te zijn...
Hun gebrek aan empathie en hun egoistische oogkleppen worden dan vaak aangezien voor volwassenheid, zakelijkheid, mannelijkheid, en ambitie.
Vandaar mijn linkje ook. Zeker de woede-uitbarstingen geven aanleiding tot zorg want je broer zal ooit zijn beheersing maar eens verliezen. Gebruikt ie missschien ook anabolen oid?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:57 schreef Yi-Long het volgende:
Vrij veel van die extreem gedreven carierre-mannetjes (en vrouwtjes) schijnen een (on)verkapte autistische psychopaat te zijn...
Hun gebrek aan empathie en hun egoistische oogkleppen worden dan vaak aangezien voor volwassenheid, zakelijkheid, mannelijkheid, en ambitie.
Dat vind ik niet verbazingwekkend. Wat ik verbazingwekkend vind is dat jij het wel verbazingwekkend vindt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand wist me vorige maand te vertellen dat 10% (tien, wtf) van de mensen psychopathische trekjes heeft en zich nauwelijks kunnen inleven in een ander.
Misschien omdat ik me er zo weinig bij kan voorstellen; niet-empathische mensenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:59 schreef Moofasah het volgende:
Dat vind ik niet verbazingwekkend. Wat ik verbazingwekkend vind is dat jij het wel verbazingwekkend vindt.
Daar heeft m'n moeder ook altijd last vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien omdat ik me er zo weinig bij kan voorstellen; niet-empathische mensen
Rooskleurig wereldbeeld alert
Hij klinkt vooral als een groot ego. Uiteindelijk komt hij zichzelf misschien nog tegen. Misschien ook niet en komt hij overal mee weg. Who knows. Denk niet dat je er veel mee kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ja dat zou kunnen.. Maar autistisch denk ik niet? Toen die klein was was hij vrij normaal en niet contactgestoord of iets dergelijks.
zie je hem dagelijks?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ja dat zou kunnen.. Maar autistisch denk ik niet? Toen die klein was was hij vrij normaal en niet contactgestoord of iets dergelijks.
ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hij klinkt vooral als een groot ego. Uiteindelijk komt hij zichzelf misschien nog tegen. Misschien ook niet en komt hij overal mee weg. Who knows. Denk niet dat je er veel mee kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |