Ik weet niet of hij genoemd wil worden, gelukkig zijn het alleen zijn initialen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik weet om wie dit gaat
Die jongen zegt ook de hele tijd rare dingen, hoop snel dat het goed komt met hem
We steunen je LR
Ik heb de haren uit mijn kop getrokken om ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij genoemd wil worden, gelukkig zijn het alleen zijn initialen..
Zit jij ook met je handen in het haar om het zo maar te zeggen?
R&P is geen troll forumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
je mag er altijd wat van zeggen als iets je stoort als je het maar netjes doet
of hij het kan/wil veranderen is een tweede maar dat is verder zijn ding
of lopen jullie nu te trollen?
Wat.. omdat ik zeg Fok! vriend neem je me niet meer serieus? Pffff wat is dit voor een reactie zeg... dacht dat we hier gewoon als volwassenen over problemen deden praten...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
je mag er altijd wat van zeggen als iets je stoort als je het maar netjes doet
of hij het kan/wil veranderen is een tweede maar dat is verder zijn ding
of lopen jullie nu te trollen?
hou er dan mee op aarsquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hou er dan mee op aars
jezus kinderachtig gedoe
Levert dit jou ook problemen op met leeftijdsgenoten.. en zelfs bans op dit forum?quote:
Hoe durf je nou in dit topic met aarzen aan te komen? Weet je niet hoe gevoelig dat ligt?!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hou er dan mee op aars
jezus kinderachtig gedoe
Ja zeker zelfs vechtpartijen daarom ga ik nooit uit. Geen bans wel notes en geen priester maar was papa's hoertje dat klinkt schijnbaar ook grof maar hoe vertaal je het dan snap je?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Levert dit jou ook problemen op met leeftijdsgenoten.. en zelfs bans op dit forum?
En waardoor komt jouw gedrag dan, heeft de priester ook aan jou gezeten? Of een nare jeugd gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |