Ik had "Terechte klacht GGMM" maar rapper Stylo was me voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dank, ik zat vertwijfeld voor me uit te staren toen ik opeens een TT moest verzinnen.
Ga er nog eens goed voor zitten en fuck deze wegquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dank, ik zat vertwijfeld voor me uit te staren toen ik opeens een TT moest verzinnen.
is het niet andersom? Rijg een kleuter aan je kleuter?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rijg je leuter aan een kleuter, is het..
Dus geo3hoek gefuseerd met verkeerde kant?quote:
Je rijgt toch ook meerdere kralen aan een draad net als een pedo in Taiwan meerdere kleuters 'opzoekt'quote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
is het niet andersom? Rijg een kleuter aan je kleuter?
Net als dat je kralen aan een touw rijgt en niet andersom.
Ze delen die hbo papiertjes wel makkelijk uit is het niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus geo3hoek gefuseerd met verkeerde kant?
Below the belt.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho was zelfs beter wanneer ie aan het hunten was
Nog 3 jaartjes les.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze delen die hbo papiertjes wel makkelijk uit is het niet?
ja echt, bah. alleen was die Thaise jongen eerder een jaar of 15. En aangezien Aziaten sowieso allemaal uit zien als pussies weet ik ook dat niet zeker.quote:
precies, zoals Geo het zegt heeft een kleuter meerdere piemels in zich. Wat ook niet ondenkelijk is daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rijgt toch ook meerdere kralen aan een draad net als een pedo in Taiwan meerdere kleuters 'opzoekt'
Uit eerdere topics in deze reeks is naar voren gekomen dat 14 jarige meisjes amper een issue zijn dus waarom een 15 jarige jongen wel?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ja echt, bah. alleen was die Thaise jongen eerder een jaar of 15. En aangezien Aziaten sowieso allemaal uit zien als pussies weet ik ook dat niet zeker.
stinho is 14 en dat is toch ook geen issuequote:Op maandag 2 juli 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit eerdere topics in deze reeks is naar voren gekomen dat 14 jarige meisjes amper een issue zijn dus waarom een 15 jarige jongen wel?
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Voor het volgende deel heb ik al een prima TT verzonnen.
'Deze slowchat kan niet weergegeven worden'
hahaha!
haha, zo goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
hahaha!
Voor mij zeker niet nee. Het is dat ik niet alleen naar die korfbalwedstrijd durfde te gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stinho is 14 en dat is toch ook geen issue
Ik schrok er gewoon ervan dat ik een stijfje kreeg van die foto'squote:Op maandag 2 juli 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit eerdere topics in deze reeks is naar voren gekomen dat 14 jarige meisjes amper een issue zijn dus waarom een 15 jarige jongen wel?
Doe dat wanneer HMF en 422 terug komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
hahaha!
OMG ik moest zo hard lachen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
hahaha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dan is het toch geen deel 404 meer joh.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe dat wanneer HMF en 422 terug komen.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
OMG ik moest zo hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
OMG ik moest zo hard lachen.Op Fok! zitten en geen nerd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
12juli is Stinho als eerstequote:
oh nu je het zegtquote:
En, en, en? Moest je alsnog lachen?quote:
Nerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar gozertttt, 404 is niet gevonden en 403 is niet weergegeven
Poan krijgt een 301quote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar gozertttt, 404 is niet gevonden en 403 is niet weergegeven
snel rapen dan, kan ik morgen weer rokenquote:
heb jij ook zon irritant shirt?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:37 schreef Adames het volgende:
Ik weet nog een goei, deze titel moet VERBODEN zijn. Snappie, 403 en ook omdat wij stoere jongens zijn met zo'n VERBODEN sticker op onze deur
direct is een kutband sowiesoquote:
Aders zijn te klein.. a.k.a. vuile attentionwhore dat je bent.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een snee in mijn wijsvinger hopelijk brengt dit een verandering in het gespreksonderwerp teweeg.
trotsquote:Op maandag 2 juli 2012 21:42 schreef Saind het volgende:
Trouwens wel duidelijk dat het tentamenperiode is, afgelopen tijd postcount volgens mij meer dan verdubbeld
Mikey is een toffe userquote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat hele Magic Mike-gebeuren?
Even googlen..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Magic Mike, is die film niks voor jou Geo?
Ach, vond hem wel grappig in 21 Jump Streetquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Channing Tatum, van die kerel zijn we ook lang niet af.. mooiboy.
Je kent hem ook nogquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Channing Tatum, van die kerel zijn we ook lang niet af.. mooiboy.
Rij 4 toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Trailer wel van gezien in de bioscoop het gaat om een innerlijke strijd bij Mike over het aangaan van relaties of zo. Davy en ik gaan het morgen samen zien.
Daar wel ja. Heb me kapot gelachen om die filmquote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach, vond hem wel grappig in 21 Jump Street
Mijn vermogen om gezichten en namen te onthouden stopt niet bij vrouwen.quote:
gaylordquote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn vermogen om gezichten en namen te onthouden stopt niet bij vrouwen.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik weet aan deze foto al te zien wie het is
van der wiel?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Dat heeft dus niks met het onthouden van een naam te maken laat staan het gezicht.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Waarom foto van mij plaatsen? TRquote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
En altijd een Cartman/Southpark shirt aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt een hele andere bouw, je bent een lichte chubby.
Zo'n type lijkt het me wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En altijd een Cartman/Southpark shirt aan.
licht? wat ben je optimistischquote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt een hele andere bouw, je bent een lichte chubby.
Hou jij dat bij?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grappig, die gast heeft die ava al minstens 4maanden.
Ja want een mond en kin tellen niet meer mee als gezicht?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij herkende hem ook al van gezicht terwijl je enkel het lichaam ziet
Jij maakt je echt zorgen om Geo hé.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij herkende hem ook al van gezicht terwijl je enkel het lichaam ziet
Nee hoor vind het wel grappig hoe hij altijd hamert op het zijn van hetero waardoor dit soort posts er extra pijnlijk uitkomen.quote:
Je probeert altijd iets leuker mij homo te noemen, kudo's.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor vind het wel grappig hoe hij altijd hamert op het zijn van hetero waardoor dit soort posts er extra pijnlijk uitkomen.
je bent toch ook gayquote:Op maandag 2 juli 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je probeert altijd iets leuker mij homo te noemen, kudo's.
Nee. En hoezo 'ook', wil je nu iets zeggen?quote:
davy,stylo en tommypsv12 zijn het ookquote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. En hoezo 'ook', wil je nu iets zeggen?
Is dit meer een lijstje wat je hoopt?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
davy,stylo en tommypsv12 zijn het ook
Nee, meer van mijn verdenkingenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dit meer een lijstje wat je hoopt?
Achja, prima toch.. het is 2012, moet kunnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
davy,stylo en tommypsv12 zijn het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Achja, prima toch.. het is 2012, moet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Omdat mensen willen delen, sociale interacties aan willen gaan, hulp willen, nieuw perspectief willen..quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets op FOk! delen indien het echt is (Lijkt er wel op)
Ach het heeft wel wat, zo eerlijk er oven praten. Het is anoniem maar toch. Alleen is het gewoon lachwekkend dat zoiets bestaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets op FOk! delen indien het echt is (Lijkt er wel op)
Het is 2012 dus je kan er gewoon over pratenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)r=homo&noreplyfrom=0
Ben je het niet toevallig zelf?Je praat er zo graag over.
lolquote:Op maandag 2 juli 2012 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)r=homo&noreplyfrom=0
Ben je het niet toevallig zelf?Je praat er zo graag over.
Is de gever of de ontvanger nou homo? De ontvanger toch want dan ben ik veilig.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is 2012 dus je kan er gewoon over praten
Jezusquote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de gever of de ontvanger nou homo? De ontvanger toch want dan ben ik veilig.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent het of je bent het nietquote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Proest whahaquote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
O.a je moeder inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij geeft altijd, dus snap niet waarom je lacht.
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
ts is vernoemd naar een dikke homo die paul heet en toevallig is hij er zelf ook 1
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha een landgenoot die homo is, wat leuk
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat niet denk ik, wel dat je aids hebt en homo bent
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Homo zijn is vast ook niet makkelijk
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een jongen die![]()
is is meestal homo of jij maakt hem homo
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo begon davy ook over sperma te denken en nu is ie homo
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent homo dus wat lul je nou, mannen horen ook geen borsten te hebben
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie niet kan lachen erom dan is het een homo
quote:
Wil je er over praten Steven?quote:
Valt best mee in een maand tijd, homoquote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wil je er over praten Steven?
Krijg je met die Ieren hé. Katholieken hebben homofobie in hun genen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
=
[..]
[..]
[..]
[..]
Wil je er over praten Steven?
Ik heb niks tegen Geo en Davy hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je met die Ieren hé. Katholieken hebben in homofobie in hun genen.
Heb jij een zusje?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
BOELERS!
Zijn we elkaar weer aan het betichten van homesensuele geaardheden?
Nee alleen davy en geo, maar dat is waarquote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
BOELERS!
moet je nou homo?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
BOELERS!
You want in?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
BOELERS!
Eindelijk respecteer je mij.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee alleen davy en geo, maar dat is waar
Nee ik mag je nog steeds nietquote:
Kan hij zijn hooligan vriendjes niet meer onder ogen komen dus hij blijft voorlopig in de kast.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steven kom gewoon uit de kast, hebben we dat ook gehad.
Nee man sorry, hoe graag jij mij ook wil, ik stap niet over naar de homo'squote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met die haakneus van 'm kan hij nooit in de kast zitten.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die haakneus van 'm kan hij nooit in de kast zitten.
moet je ook op normale tijdstippen uit bed gaanquote:
Jonge wat moet dat moet toch of niet dang?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je ook op normale tijdstippen uit bed gaankwart over 5, benne gij gek?
Ga het nou niet omdraaienquote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man sorry, hoe graag jij mij ook wil, ik stap niet over naar de homo's
Nee maar als ze maar een deel van jouw genen heeft, is ze waardig.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik eentje had zou je niet eens weten hoe ze eruit ziet.
Ach Davy gelukkig support je tenminste ook sinds kort homoclub nummer 1 aldus sommige wethouders. Al zal dit wel niet toevallig zijn ook.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gooien ze daar weer met gemeente geld? pisvee
Je bent ziek in je hoofd wist je dat.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor een 10tje extra doet ze een pruik op. Alles kan.
ojah je gek je broer wegbrengen he? ik dacht die gekke boi zit dan al aan zijn scriptie.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jonge wat moet dat moet toch of niet dang?
Dus indirect geil je dus op mij?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee maar als ze maar een deel van jouw genen heeft, is ze waardig.
Mensen uit Brabant he, dan krijg je datquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd wist je dat.
Nee man, dan zou ik om 8 ofzo opstaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah je gek je broer wegbrengen he? ik dacht die gekke boi zit dan al aan zijn scriptie.
Ik kom niet uit Brabant he boeler. Ik woon er alleen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen uit Brabant he, dan krijg je dat
oh wacht...
Heb je die quotes ergens opgeslagen ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach Davy gelukkig support je tenminste ook sinds kort homoclub nummer 1 aldus sommige wethouders. Al zal dit wel niet toevallig zijn ook.
[..]
[..]
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Brabant he boeler. Ik woon er alleen.
Hoezo dat? Of beter gezegd, waarom vind jij dat.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd wist je dat.
jij weet net als ik dat kapi niet uit brabant komtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen uit Brabant he, dan krijg je dat
oh wacht...
Dat sowieso. Zal van de week weer blijken als ik ze mag lozen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar ik accepteer dat je sterke genen hebt.
Nee maar had ze wel al eerder achter elkaar gezet dus was niet lang zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je die quotes ergens opgeslagen ofzo.
Maar je hebt geen zusje dusquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zal van de week weer blijken als ik ze mag lozen.
Wel verstandig genoeg om er heen te verhuizenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Brabant he boeler. Ik woon er alleen.
Jij gaat veel met skiërs om?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet
Ik heb haat aan wintersportquote:
Ja maar ook verstandig genoeg om aan de goede kant van Brabant te gaan zitten en niet aan de kant van Eindhoven.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel verstandig genoeg om er heen te verhuizen
Davy komt uit ossquote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar ook verstandig genoeg om aan de goede kant van Brabant te gaan zitten en niet aan de kant van Eindhoven.
Goed onderbouwde mening.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar ook verstandig genoeg om aan de goede kant van Brabant te gaan zitten en niet aan de kant van Eindhoven.
Imaxbril, weet ook niet waarom ie zo isquote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom kleed je jezelf dan als een schansspringer met die bril van je.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy komt uit oss
en als je uit oss komt dan ben je voor top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nekschot voor die gasten!AFCA!
Hij blijft iig wel verdomd goed klemmen om die haakneus van je.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Imaxbril, weet ook niet waarom ie zo is
nooitquote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ergens gaan wonen een mening?
Naast Happel?quote:
Amersfoort, ik ben er donderdag weerquote:
neequote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Oss? Ken je ook ene Jan Bas?
Kreeg hem er zelfs niet meer afquote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij blijft iig wel verdomd goed klemmen om die haakneus van je.
Ik koop alvast wijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Amersfoort, ik ben er donderdag weer
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Buurman draaide vanmiddag nummers van Frans Bauer. Een of andere manier komt dat erg racistisch tegen mij over. Hij is ook voor Feyenoord dus ja...En dan nog volhouden dat goed en slechte muziek niet bestaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nekschot voor die gasten!![]()
Dat scheelt, kneusje eerste klas en die vrienden ook van hem. En dan opscheppen dat Oss bekend staat als steekwapen stadquote:
tofquote:
Davy is 7 jaar ouder ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Oss? Ken je ook ene Jan Bas uit Oss rond de 16/17 jaar?
Ik, Happel en Steven.quote:
Rare gozer, moet ik hem neersteken?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat scheelt, kneusje eerste klas en die vrienden ook van hem. En dan opscheppen dat Oss bekend staat als steekwapen stad![]()
![]()
Jodenbende hierzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Amersfoort on Tour hangt er altijd in het uitvak
Demon-Hunter ook.quote:
Ik kom er 1x per week ofzoquote:
Bullshitquote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Amersfoort on Tour hangt er altijd in het uitvak
Daarom is het juist beterquote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich. Het is verder van het westen af.
Al zal die geen mod meer zijn denk ik.quote:
Het westen van Brabant, dat is echt vlees noch visquote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed onderbouwde mening.quote:
STROOOOOOOOOOOTMAN IS IN HET OOSTEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom juist, stond een artikel op Vak410 dat ze dat niet meer wilden na Man U uit omdat heel de stad vol hing met stikkers uit de achterhoek. Maar goed... bij Heerenveen uit hing hij er wel gewoon dit jaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bullshit
Hangt er soms ja
Maar ze zijn verzocht om ermee te stoppen omdat het nergens over gaat
Is 1 wedstrijd waar je het over hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom juist, stond een artikel op Vak410 dat ze dat niet meer wilden na Man U uit omdat heel de stad vol hing met stikkers uit de achterhoek. Maar goed... bij Heerenveen uit hing hij er wel gewoon dit jaar.
Niks mis mee. Ben zelf fan van Breda. Echt ideale locatie zou dat voor mij zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Het westen van Brabant, dat is echt vlees noch vis
Ja maar dan wel elk jaarquote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is 1 wedstrijd waar je het over hebt
Kansloos.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ze zijn verzocht om ermee te stoppen omdat het nergens over gaat
Dat is toch niet elk wedstrijd zoals je eerder beweerdequote:
Elk jaar sws in Heerenveen, Groningen en Enschede.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch niet elk wedstrijd zoals je eerder beweerde
Vortum zie je ook bij het Nederlandse elftalquote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Kansloos.
Toch kick juist. Zoveel mogelijk spandoeken in een uitvak.
Behalve die van Vortum dan.
Dat zeg ik, behalve die dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vortum zie je ook bij het Nederlandse elftal
weinig boerderijen tochquote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat is daar beter aan dan boeler?
Ruimte, gemoedelijker, natuurquote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat is daar beter aan dan boeler?
waar dat gemoedelijke vandaan komt snap ik niet, als het al iets is, dan is het zelfs te lui om asociaal te zijnquote:
Maar die gasten waren niet van afamersfoort.nl?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Elk jaar sws in Heerenveen, Groningen en Enschede.
Drenthe dat is puur natuur. Voor de rest vrij weinig.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat er in Brabant veel natuur is.
Had jij niet gewoon beter voor fc emmen kunnen zijn?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Drenthe dat is puur natuur. Voor de rest vrij weinig.
Ook niet man. Troosteloos landschap daar man. Om depressief van te worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, Drenthe wonen echt randdebielen. Natuur is wel mooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon beter voor fc emmen kunnen zijn?
http://goo.gl/maps/vfiIquote:Op maandag 2 juli 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat er in Brabant veel natuur is.
Zuid Limburg heeft ook wel wat, al is het ook vrij stedelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je komt toch uit Drenthequote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, Drenthe wonen echt randdebielen. Natuur is wel mooi.
Woon vlak bij Havelte Kazerne. Mooi bossie hoor, maar goed in Nederland is er sws geen puur natuur meer.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook niet man. Troosteloos landschap daar man. Om depressief van te worden.
Overijssel, niet veel beter maar goed. Woon in puntje van Overijssel. 10 min rijden naar Drenthe, 12 naar Friesland en 15 naar Flevoland.quote:
Dus daar is de grap gewoon 'en als je links kijkt zie je daar ook geen ene kanker'?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overijssel, niet veel beter maar goed. Woon in puntje van Overijssel. 10 min rijden naar Drenthe, 12 naar Friesland en 15 naar Flevoland.
bij welke snelheid?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overijssel, niet veel beter maar goed. Woon in puntje van Overijssel. 10 min rijden naar Drenthe, 12 naar Friesland en 15 naar Flevoland.
https://maps.google.nl/?hl=nlquote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/vfiI
Genoeg voor mij.
Wat moet ik zien?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/?hl=nl
Hier kom jij toch ook vaak?
Je spoor niet jongen je spoor niet
MILF Danielle Overgaag.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:40 schreef Adames het volgende:
wie is die irritante blonde bij Tour du Jour
Flevoland ís ook gewoon kut.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je hoort nooit iemand dat hij trots is op Overijssel, Drenthe of Flevoland. Is het zo kut daar?
Sowieso geen idee wat er in Drenthe te doen is behalve hunnebeddenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je hoort nooit iemand dat hij trots is op Overijssel, Drenthe of Flevoland. Is het zo kut daar?
Is dat niet de vrouw van Reinout Oelemans? Die 2 dringen zich zo op in programma's dat ik ze gewoon kenquote:
Neh.quote:
Dat is ook het enige toeristische in deze omgeving. En Giethoorn wat hier ook tegen aan ligt. Dat word overspoeld met Chinezen, Amerikanen en heel veel Jappen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso geen idee wat er in Drenthe te doen is behalve hunnebedden
Ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet de vrouw van Reinout Oelemans? Die 2 dringen zich zo op in programma's dat ik ze gewoon ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |