Ik, Happel en Steven.quote:
Rare gozer, moet ik hem neersteken?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat scheelt, kneusje eerste klas en die vrienden ook van hem. En dan opscheppen dat Oss bekend staat als steekwapen stad![]()
![]()
Jodenbende hierzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Amersfoort on Tour hangt er altijd in het uitvak
Demon-Hunter ook.quote:
Ik kom er 1x per week ofzoquote:
Bullshitquote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Amersfoort on Tour hangt er altijd in het uitvak
Daarom is het juist beterquote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich. Het is verder van het westen af.
Al zal die geen mod meer zijn denk ik.quote:
Het westen van Brabant, dat is echt vlees noch visquote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar ook verstandig genoeg om aan de goede kant van Brabant te gaan zitten en niet aan de kant van Eindhoven.
Goed onderbouwde mening.quote:
STROOOOOOOOOOOTMAN IS IN HET OOSTEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom juist, stond een artikel op Vak410 dat ze dat niet meer wilden na Man U uit omdat heel de stad vol hing met stikkers uit de achterhoek. Maar goed... bij Heerenveen uit hing hij er wel gewoon dit jaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bullshit
Hangt er soms ja
Maar ze zijn verzocht om ermee te stoppen omdat het nergens over gaat
Is 1 wedstrijd waar je het over hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom juist, stond een artikel op Vak410 dat ze dat niet meer wilden na Man U uit omdat heel de stad vol hing met stikkers uit de achterhoek. Maar goed... bij Heerenveen uit hing hij er wel gewoon dit jaar.
Niks mis mee. Ben zelf fan van Breda. Echt ideale locatie zou dat voor mij zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Het westen van Brabant, dat is echt vlees noch vis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |