Maar je hebt geen zusje dusquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zal van de week weer blijken als ik ze mag lozen.
Wel verstandig genoeg om er heen te verhuizenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Brabant he boeler. Ik woon er alleen.
Jij gaat veel met skiërs om?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet
Ik heb haat aan wintersportquote:
Ja maar ook verstandig genoeg om aan de goede kant van Brabant te gaan zitten en niet aan de kant van Eindhoven.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel verstandig genoeg om er heen te verhuizen
Davy komt uit ossquote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar ook verstandig genoeg om aan de goede kant van Brabant te gaan zitten en niet aan de kant van Eindhoven.
Goed onderbouwde mening.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar ook verstandig genoeg om aan de goede kant van Brabant te gaan zitten en niet aan de kant van Eindhoven.
Imaxbril, weet ook niet waarom ie zo isquote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom kleed je jezelf dan als een schansspringer met die bril van je.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy komt uit oss
en als je uit oss komt dan ben je voor top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nekschot voor die gasten!AFCA!
Hij blijft iig wel verdomd goed klemmen om die haakneus van je.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Imaxbril, weet ook niet waarom ie zo is
nooitquote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ergens gaan wonen een mening?
Naast Happel?quote:
Amersfoort, ik ben er donderdag weerquote:
neequote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Oss? Ken je ook ene Jan Bas?
Kreeg hem er zelfs niet meer afquote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij blijft iig wel verdomd goed klemmen om die haakneus van je.
Ik koop alvast wijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Amersfoort, ik ben er donderdag weer
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Buurman draaide vanmiddag nummers van Frans Bauer. Een of andere manier komt dat erg racistisch tegen mij over. Hij is ook voor Feyenoord dus ja...En dan nog volhouden dat goed en slechte muziek niet bestaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nekschot voor die gasten!![]()
Dat scheelt, kneusje eerste klas en die vrienden ook van hem. En dan opscheppen dat Oss bekend staat als steekwapen stadquote:
tofquote:
Davy is 7 jaar ouder ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Oss? Ken je ook ene Jan Bas uit Oss rond de 16/17 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |