Nee man sorry, hoe graag jij mij ook wil, ik stap niet over naar de homo'squote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steven kom gewoon uit de kast, hebben we dat ook gehad.
Met die haakneus van 'm kan hij nooit in de kast zitten.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steven kom gewoon uit de kast, hebben we dat ook gehad.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die haakneus van 'm kan hij nooit in de kast zitten.
moet je ook op normale tijdstippen uit bed gaanquote:
Jonge wat moet dat moet toch of niet dang?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je ook op normale tijdstippen uit bed gaankwart over 5, benne gij gek?
Ga het nou niet omdraaienquote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man sorry, hoe graag jij mij ook wil, ik stap niet over naar de homo's
Nee maar als ze maar een deel van jouw genen heeft, is ze waardig.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik eentje had zou je niet eens weten hoe ze eruit ziet.
Ach Davy gelukkig support je tenminste ook sinds kort homoclub nummer 1 aldus sommige wethouders. Al zal dit wel niet toevallig zijn ook.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gooien ze daar weer met gemeente geld? pisvee
Je bent ziek in je hoofd wist je dat.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor een 10tje extra doet ze een pruik op. Alles kan.
ojah je gek je broer wegbrengen he? ik dacht die gekke boi zit dan al aan zijn scriptie.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jonge wat moet dat moet toch of niet dang?
Dus indirect geil je dus op mij?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee maar als ze maar een deel van jouw genen heeft, is ze waardig.
Mensen uit Brabant he, dan krijg je datquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd wist je dat.
Nee man, dan zou ik om 8 ofzo opstaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah je gek je broer wegbrengen he? ik dacht die gekke boi zit dan al aan zijn scriptie.
Ik kom niet uit Brabant he boeler. Ik woon er alleen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen uit Brabant he, dan krijg je dat
oh wacht...
Heb je die quotes ergens opgeslagen ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach Davy gelukkig support je tenminste ook sinds kort homoclub nummer 1 aldus sommige wethouders. Al zal dit wel niet toevallig zijn ook.
[..]
[..]
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Brabant he boeler. Ik woon er alleen.
Hoezo dat? Of beter gezegd, waarom vind jij dat.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd wist je dat.
jij weet net als ik dat kapi niet uit brabant komtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen uit Brabant he, dan krijg je dat
oh wacht...
Dat sowieso. Zal van de week weer blijken als ik ze mag lozen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar ik accepteer dat je sterke genen hebt.
Nee maar had ze wel al eerder achter elkaar gezet dus was niet lang zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je die quotes ergens opgeslagen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |