IK HOU VAN DOLFIJNEN SEKS _o_quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Dolfijnen voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Ik zou dat als 14-jarige nooit kunnen redden. Moet iedere dag naar school sowieso. Misschien een vakantiebaantje 'szomers ofzo. Maar fulltime neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven ook geestelijk en toch geef ik hem het voordeel van de twijfel.
je zal niet de eerste crewmember zijn van die leeftijd (er waren er zelfs jonger)quote:
echt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef leeell het volgende:
[..]
je zal niet de eerste crewmember zijn van die leeftijd (er waren er zelfs jonger)
ja.quote:
Nee mang, jij kunt datquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou dat als 14-jarige nooit kunnen redden. Moet iedere dag naar school sowieso. Misschien een vakantiebaantje 'szomers ofzo. Maar fulltime nee
Wel een goed punt dit. Ik vind dat elke moderator de uitkering in moet en minstens 15 uur per dag op Fok! te bevinden is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou dat als 14-jarige nooit kunnen redden. Moet iedere dag naar school sowieso. Misschien een vakantiebaantje 'szomers ofzo. Maar fulltime nee
HMF-Topic in ONZ: ''Ik hou van dolfijnenseks''quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat zullen sluitposts van El Stino geweldig zijn
Lukt je wel man, je bent nu ook elke dag al om 7:00 op FOK!.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoewel Belgie minstens 10 jaar achterloopt op Nederland hebben ze ook daar WIFI verbindingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend een oase van rust. Ik ben een weekendje weg naar België
Ik probeer om van FOK! af te blijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel Belgie minstens 10 jaar achterloopt op Nederland hebben ze ook daar WIFI verbindingen.
Je bent iig elke speelronde eredivisie actief op fok. Dat kun je van steven niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
so true...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel Belgie minstens 10 jaar achterloopt op Nederland hebben ze ook daar WIFI verbindingen.
jaquote:
Moet wel tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Ik zie alleen nog geen topic in MED. Ik gok dat het allemaal een grote garp is
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Ik zie alleen nog geen topic in MED. Ik gok dat het allemaal een grote garp is
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwe mod op VBL.
DOLFIJNENSEKSMANNETJE OPENDE TOPIC.
Waarom>?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
Smoofie en Littlerabbit als mod duo had ik toch veel liever gezien.
wie en wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
Smoofie en Littlerabbit als mod duo had ik toch veel liever gezien.
Smoofie zat dichtbij mij afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zien er elkaar ook buiten Fok! om alle randzaken te bespreken, cammen en zo.
Omdat wij baas, intelligent en grappig zijn en ons aan de regels houdenquote:
HeatWavequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ik had liever een niet-jood als mod gezien maar áls het dan een jood moet zijn dan maar Steef.
Dat is echt de meest verongelijkte pauper die hier rond dwaalt geloof ik.quote:
Die gast is echt krankzinnigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt de meest verongelijkte pauper die hier rond dwaalt geloof ik.Wel episch altijd, die reacties van hem.
Als die Stefan komt dan heb ik slecht nieuws voor hemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat Fok! TV ook mee naar dat Groene beunhaas toernooi?
Hij is de Ajax variant van jou eigenlijkquote:
Jullie kunnen de grootheid van Amsterdam gewoon niet aan.. Net zoals HeatWave de klasse van Eriksen niet aankan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt de meest verongelijkte pauper die hier rond dwaalt geloof ik.Wel episch altijd, die reacties van hem.
Maar dan nog normaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is de Ajax variant van jou eigenlijk
Nee, man. Vele malen erger.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast is raspessimist en ik rasoptimist. Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want? Dan komt hij er achter dat jullie allemaal motorisch gestoorde autisten zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als die Stefan komt dan heb ik slecht nieuws voor hem
quote:
Ik vind die vincerusso altijd zo negatief in het Ajax-topic, ik vind hem bijna sympathiek...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast is raspessimist en ik rasoptimist. Hoe bedoel je
want hij is jood en we jagen hem op. JOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEGquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Dan komt hij er achter dat jullie allemaal motorisch gestoorde autisten zijn?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=AMAB\quote:
psv doet niet mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want? Dan komt hij er achter dat jullie allemaal motorisch gestoorde autisten zijn?
jaquote:
Israel doet toch iets anders .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
want hij is jood en we jagen hem op. JOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEG
Je bent ook een NSB'er.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog niet veel van gemerkt anders dat die NSB-roepende kwijljosti aangepakt wordt.
HeatWave legt het anders wel goed uit. Fok! is een dictatuur dus als je iemand verlinkt ben je NSB. Dat maakt FA's die de executies uitvoert SS maar wat zijn normale Mods dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog niet veel van gemerkt anders dat die NSB-roepende kwijljosti aangepakt wordt.
Misschien moet je Yvonne mailen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gestapoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HeatWave legt het anders wel goed uit. Fok! is een dictatuur dus als je iemand verlinkt ben je NSB. Dat maakt FA's die de executies uitvoert SS maar wat zijn normale Mods dan?
Mods zijn de vrouwen van de FA's en durven hun eigen mening niet te uitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HeatWave legt het anders wel goed uit. Fok! is een dictatuur dus als je iemand verlinkt ben je NSB. Dat maakt FA's die de executies uitvoert SS maar wat zijn normale Mods dan?
Ah welke FA zal Steven hebben geclaimed?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mods zijn de vrouwen van de FA's en durven hun eigen mening niet te uiten
Ik zou de Manolev/rommendahl zijn.. met betere voorzetten nog wellichtquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Yvonne heeft bij mij een streepje voor. ik heb meer kans dan elke josti hier
Manolev/Rommedahl... jij kunt écht niet voetballen hé Pietertje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou de Manolev/rommendahl zijn.. met betere voorzetten nog wellicht
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Rommedahl had wel een goede voorzet anders. Best een unieke zelfs.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manolev/Rommedahl... jij kunt écht niet voetballen hé Pietertje?
Als 14-jarige met zo'n oud iemand neukenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 14-jarige met zo'n oud iemand neuken
Je bent een held.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Dolfijnen voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel sinds Jordii mij het licht liet zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 14-jarige met zo'n oud iemand neuken
Ja leuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel sinds Jordii mij het licht liet zien.
Tja, wat is kunnen voetballenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manolev/Rommedahl... jij kunt écht niet voetballen hé Pietertje?
Zal eens tijd worden, die helm heb je nog?quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden, die helm heb je nog?![]()
Oh, en ik ben blij dat de Rangers zijn gered van de ondergang trouwens.
Nee, al beterequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden, die helm heb je nog?![]()
Oh, en ik ben blij dat de Rangers zijn gered van de ondergang trouwens.
Oh ja, dat bedenk ik me net... we hebben nog een keeper nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, wat is kunnen voetballen.. 2.5/3 jaar keeper geweest, eigen keuze overigens niet omdat ik een lange houten lat ben. Zal me zelf niet goed noemen nee. Maar als ik goed was zou ik ook wel hoger gespeeld hebben (en het nog doen).
LompeHork, aangenaam, je mag ook Hork zeggen.quote:
Oh? Oh! He? Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij mag Netsplitter niet dus hij is nu onderdeel van de club
Ik ben de Cruijff dus kan helaas niet helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, dat bedenk ik me net... we hebben nog een keeper nodig
Sjek is ook al bezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga maar weer ff bakken, wil neger worden jwt.
Kunnen ze geen voorschot uitkeren?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, nog 4 weken wachten minimaal op geld
Met een honkbal knuppeltje bij de pinautomaat wachten is makkelijk verdienen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, nog 4 weken wachten minimaal op geld
Ja ik heb morgen een afspraak, ga dat even navragenquote:
Zeg dat je mod op FOK! bent, zullen ze wel meteen betalen als ze dat horen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen een afspraak, ga dat even navragen
Ik word bruiner dan dat hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he, het is warm, maar de zon zit 23 en half uur achter de wolkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus man het is een HEEL klein beetje warm en gelijk hoor je iedereen 'ZOMER ZOMER![]()
![]()
'
Tenzij het in Rotterdam een stuk cooler is dan 20 kilometer verder op vond ik het vanmiddag zelfs te warmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus man het is een HEEL klein beetje warm en gelijk hoor je iedereen 'ZOMER ZOMER![]()
![]()
'
29 graden vind jij geen zomer? Het was hier vanmiddag fucking 29 graden, nu 28 graden dus dat is wel zomertemperatuur.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
'
Hier nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he, het is warm, maar de zon zit 23 en half uur achter de wolken
Hij lijkt meer op Shrek dan Rooney...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is de lucht helemaal blauw manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he, het is warm, maar de zon zit 23 en half uur achter de wolken
In nederland is 30+ een levende helquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is de lucht helemaal blauw man.
Maar het is ook zomers weer, dus loop niet te zeiken hmf. Het is niet te warm, 30+ is nog beter.
Ik heb al 1.75 liter water op, BEAT THATquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Het is zo werm dat ik al aan m'n tweede blikje fernandes zit.
Omnomnom
Valt wel mee. In indo en mexico is het erger, en daar was het wel chill vond ik.quote:
Jep in Griekenland is het 40 graden hier 25 graden. Gevoelstemperatuur is totaal anders hier. Dikke broeikas hier altijd.quote:
1.5 liter Top Aqua Clear + 0,7 liter melk + glas cola.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb al 1.75 liter water op, BEAT THAT
Indonesië is 35 graden wel chill, en dan eind van de dag zo'n tropische regenbui waar je gelijk van afkoelt. Heerlijk!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. In indo en mexico is het erger, en daar was het wel chill vond ik.
Van Fernandes krijg je alleen maar meer dorst --> Orgeadequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Het is zo werm dat ik al aan m'n tweede blikje fernandes zit.
Omnomnom
Ooit een keer 40-45 graden in Turkije meegemaakt. Dat was lekkerder dan 30 in nederland hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. In indo en mexico is het erger, en daar was het wel chill vond ik.
Ik heb er weinig last van, dat "broeikas " gevoel is ook zo'n onzin, is toch niet te vergelijken met de echte tropen, zit hier amper vocht in de luchtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep in Griekenland is het 40 graden hier 25 graden. Gevoelstemperatuur is totaal anders hier. Dikke broeikas hier altijd.
Inderdaad kreta was het ook 43 graden afgelopen zomer. Gewoon prima te doen. In Nederland krijg ik vanaf 30 graden last van benauwdheid.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit een keer 40-45 graden in Turkije meegemaakt. Dat was lekkerder dan 30 in nederland hoor
Het beste is gewoon: citroentje uitpersen in een kan water en wat suiker erbijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef RensAjacied het volgende:
Met dit soort weer altijd Fanta Orange drinken met ijsklontjes.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Indonesië is 35 graden wel chill, en dan eind van de dag zo'n tropische regenbui waar je gelijk van afkoelt. Heerlijk!
Je spreekt jezelf tegen, indonesie en mexico is bijna 100% humidity, in NL lager, dus als je het in NL benauwd hebt zou je in indo dood moeten gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad kreta was het ook 43 graden afgelopen zomer. Gewoon prima te doen. In Nederland krijg ik vanaf 30 graden last van benauwdheid.
Klopt luchtvochtigheid in Suriname is ook killing. Je gaat daar vanzelf alles langzamer doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van, dat "broeikas " gevoel is ook zo'n onzin, is toch niet te vergelijken met de echte tropen, zit hier amper vocht in de lucht
Tuuluk dat zal het zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt luchtvochtigheid in Suriname is ook killing. Je gaat daar vanzelf alles langzamer doen
Stiekem vind je mij wel liefquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik het niet durven om je te negeren nee.
Moet toch wel zeggen dat 38 graden in Azie anders aanvoelt dan 38 graden hier of in Zuid-Frankrijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
Bitch please, ik kan alles hebben tot 40 graden. Daarna wordt het wel te warm ja.
heeft er veel mee te maken dat je op die andere plekken op vakantie bentquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet toch wel zeggen dat 38 graden in Azie anders aanvoelt dan 38 graden hier of in Zuid-Frankrijk.
Waarom komen wij toch altijd in dit soort gesprekken terechtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem? Kom op zeg. Het is dat je zover weg woont...
Wellicht als Micky weer begint over het hoe en waar trimmen van schaamhaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom komen wij toch altijd in dit soort gesprekken terecht![]()
Meestal post je niet lang daarna een naakte bejaarde of cactus of iets dergelijks
quote:Wasmachine met peuter erin start met draaien
Op YouTube is een filmpje opgedoken van een koppel dat hun zoontje voor de lol in een wasmachine stopt. Er wordt echter niet meer gelachen wanneer blijkt dat het toestel uitgerust is met een automatisch sluitende deur en de machine vanzelf aan slaat.
De beelden werden vastgelegd door de bewakingscamera van de wasserette. Er is te zien hoe het koppel een wasautomaat vult terwijl hun zoontje toekijkt. Op een gegeven moment stopt de vader het kind in een lege wasmachine.
Wanneer hij de deur van de machine sluit, slaat de angst toe. Het toestel is voorzien van een automatisch sluitende deur en de machine zet zich direct in werking. Het koppel slaat in paniek als blijkt dat hun zoontje opgesloten zit in de draaiende wasmachine.
Een bediende van de wasserette slaagt er uiteindelijk in om de machine stop te zetten en het kind te bevrijden. Het jongetje werd lichtgewond bij het incident. Er werden geen arrestaties verricht.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-met-draaien.dhtml
Moet kunnen vrouwen bespreken dat soort dingen ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht als Micky weer begint over het hoe en waar trimmen van schaamhaar.
Tja... je kunt wel weglopen maar door de bewakingscamera's/DNA komen ze er toch wel achter dat het jouw kind isquote:
Dat maakt het niet minder gay.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet kunnen vrouwen bespreken dat soort dingen ook
Hahaquote:
Happel was mod, die deed dat niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet je echt persee naar meets en gemaakt gezellig doen om mod te worden..
quote:
Wat lach je?quote:
Misschien moet je eerst wat meer autoriteit uitstralen. "Niemand fokt met mod Steven" ofzoiets. We krijgen hopelijk nu geen serieuze kant van jou te zien hé? Anders krijgen we zo'n NetSplitter dat wilt niemand.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst wat meer autoriteit uitstralen. "Niemand fokt met mod Steven" ofzoiets. We krijgen hopelijk nu geen serieuze kant van jou te zien hé? Anders krijgen we zo'n NetSplitter dat wilt niemand.
Gaat er een andere mod weg dan dat er 1tje bij moest?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. beter blijft hij zoals hij is, daarom vind iedereen hem tof .. ipv je nu anders te gaan gedragen omdat je macht hebt gekregen.
Niemand fokt sowieso met Steven, Steven is not to be fokked withquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst wat meer autoriteit uitstralen. "Niemand fokt met mod Steven" ofzoiets. We krijgen hopelijk nu geen serieuze kant van jou te zien hé? Anders krijgen we zo'n NetSplitter dat wilt niemand.
Dit dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. beter blijft hij zoals hij is, daarom vind iedereen hem tof .. ipv je nu anders te gaan gedragen omdat je macht hebt gekregen.
Ik word anders nu ook al soms aardig bang van Stevenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
dat vrouwkequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat er een andere mod weg dan dat er 1tje bij moest?
Ja Steven is tof zoals hij is!
homoquote:
Na zaterdag zeker niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan je echt niet serieus nemen als mod steven
Stel je voor dat hij op je gaat zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik word anders nu ook al soms aardig bang van Steven
Weer gay praat van jou vandaag, wat is dat toch met jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij op je gaat zitten.
We moeten Mikey weg krijgen uit Enschede, iedereen daar is/wordt gay.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer gay praat van jou vandaag, wat is dat toch met je
FREE MIKEYquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten Mikey weg krijgen uit Enschede, iedereen daar is/wordt gay.
Is die aflevering niet via de rechter verboden om uit te zenden in iig Amerikaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef Caland het volgende:
Dad, Tom Cruise won't come out of the closet.
oh okequote:
Het is een wel een kut stad hier ja.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten Mikey weg krijgen uit Enschede, iedereen daar is/wordt gay.
Dat zegt niets het feit dat het Amerikanen zijn dat zou het hem wel doen.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zal verdomme weer niet zwart zijn.
Ik mis de dolfijnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
Dat het duidelijk is voor iedereen:
Er wordt hier niet meer gelachen zonder uitdrukkelijke toestemming van Steven.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zegt niets het feit dat het Amerikanen zijn dat zou het hem wel doen.,
Dodelijke combinatie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zegt niets het feit dat het Amerikanen zijn dat zou het hem wel doen.,
JE BENT GEWOON MOD GEWORDENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2012 17:50:43 ]
Heeft ie nu pas door hoorquote:
Watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet ineens tof gaan doen he boeler.
Hoezo doe ik tof wanneer ik zeg dat je het nu pas door hebt, heb je de tt al gezienquote:
quote:
Hier praten we niet over voetbalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wat gaat de opstelling van de Germanen worden vanavond?
maar gefeliciteerdquote:
SMS6quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wordt Oranje - Bayern nog uitgezonden?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Hier praten we niet over voetbal
Ehh dat is echt zo hoorquote:
we praten waar we over willen praten, als het voetbal is, is het voetbal/.quote:
Sinds jij weg rende afgelopen zaterdag ben ik genoodzaakt niet meer naar je te luisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
we praten waar we over willen praten, als het voetbal is, is het voetbal/.
Intronic is een kakkerlak maar goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
Zijn jullie naar een wedstrijd van ajax geweest zaterdag ofzo? Waarom rende jullie (joden) allemaal weg?
Groepsdrukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds jij weg rende afgelopen zaterdag ben ik genoodzaakt niet meer naar je te luisteren
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic is een kakkerlak maar goed
En we hebben in een kroeg gegeten en gedronken in Amsterdam en naar de cl finale gekeken, na afloop had niemand zin om te betalen
Lekker manquote:
Rekening van minimaal 200euroquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tering leijers.![]()
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik de camera beelden checken, wat een kut streek.
pm of dm hem maar we gaan het daar niet over hebben hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Is het broertje van HMF een downie? Or whats the fuzz about?
goeie mod (y)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pm of dm hem maar we gaan het daar niet over hebben hier
www.egotastic.comquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand die foto's van Scarlett Johansson? Er staan op google elke keer censuurplaatjes over haar tepels gvd.
the fuckquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds kenkerhard lachen om deze gif.
Mijn wijf weg, 3000euro schuldquote:
Elke keer weer wanneer ik hem zie moet ik hardop lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb dit filmpje ook wel zo vaak gezien en ik lach me nog steeds dood
net als Rutten bij die bus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke keer weer wanneer ik hem zie moet ik hardop lachen
Wijnaldem met zijn jankbek die ervoor stondquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
net als Rutten bij die bus.
n-n-nouuuu echt nie he!
quote:
quote:
Niet zo aggresiefquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Problemen mee? Moeten we miss ff bij je thuis langskomen?
Topnotch FOK!kersquote:
Kan niet, ik heb niet zon tagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zijn de ereleden in het Feijenoordtopic.
wtf, het ging toch over penislengtequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zijn de ereleden in het Feijenoordtopic.
Hij heeft ook pas laat door dat het tv is en geen radio ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
Denke gij da wij nog serieus kampioen gaan worre nou?
Gij zedde 'den televisie of nie? Laak dan maar niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft ook pas laat door dat het tv is en geen radio ofzo
Beetje traag van begripquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gij zedde 'den televisie of nie? Laak dan maar niet zeggen.![]()
3 kwartier een camera op ze smoel.
Ik zal aan jullie denken als ik zaterdag knerten aan het vreten ben op dat festival rondloop in de zon tussen de lekkere wijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is voor de jongens die komende zaterdag het voetbaltoernooi van De Feijenoorder spelen..
Hedde gij ook 3000 euro schuld en uw wijf verloren?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Kenser alles, kenser duureventjes 800+ aftikken aan belasting en zorg.
Die moet toen echt gedacht hebben: What de neuk heb ik gedaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wijnaldem met zijn jankbek die ervoor stond
Nooit een wijf gehad en ginne schuld, wel arme sloebert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hedde gij ook 3000 euro schuld en uw wijf verloren?
Nee joh. Die speelt dit jaar CL met PSV.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet toen echt gedacht hebben: What de neuk heb ik gedaan?
Ooooh, das best gaaf :0quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is voor de jongens die komende zaterdag het voetbaltoernooi van De Feijenoorder spelen..
Je kan nog meedoen hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ooooh, das best gaaf :0
Veel succes jullie
Heb die dag een atletiekwedstrijdquote:
kankerkeigaafquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
Ik ben gister even bij mij Brabantse opa en oma geweest, door dat accent van hun praat ik altijd een paar dagen Brabants, Rotterdams en Hoekschewaards door elkaar.
Ik heb totaal geen Brabants accent, ondanks dat ik wel al jaren in zo'n dorpje woonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
Ik ben gister even bij mij Brabantse opa en oma geweest, door dat accent van hun praat ik altijd een paar dagen Brabants, Rotterdams en Hoekschewaards door elkaar.
Kende gij dat daar gunter niet neer leggen?!quote:
Dadeijk lekker sporten, tenminste als ik me goed voel, barbecuequote:
oh ok.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadeijk lekker sporten, tenminste als ik me goed voel, barbecue. Gewoon knallen.
Half uurtje die oefen wedstrijd zien en dan met gewichten gooien.
je woont toch thuis? Laat je ma het doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
Moet nog strijken, dweilen en stofzuigen..wordt tijd voor een meid.
2 weken het rijk alleen, ze is op vakantiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je woont toch thuis? Laat je ma het doen
Weeral BBQ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadeijk lekker sporten, tenminste als ik me goed voel, barbecue. Gewoon knallen.
Half uurtje die oefen wedstrijd zien en dan met gewichten gooien.
hm, denk het niet. niemand in dit huis geloof ik en morgen gewoon weer kwart voor 9 college (Y)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks ff de stad in man. Cool feestje.
Achja...je bent een boeler of je bent het niet he.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, denk het niet. niemand in dit huis geloof ik en morgen gewoon weer kwart voor 9 college (Y)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |