HeatWave legt het anders wel goed uit. Fok! is een dictatuur dus als je iemand verlinkt ben je NSB. Dat maakt FA's die de executies uitvoert SS maar wat zijn normale Mods dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog niet veel van gemerkt anders dat die NSB-roepende kwijljosti aangepakt wordt.
Misschien moet je Yvonne mailen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog niet veel van gemerkt anders dat die NSB-roepende kwijljosti aangepakt wordt.
Gestapoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HeatWave legt het anders wel goed uit. Fok! is een dictatuur dus als je iemand verlinkt ben je NSB. Dat maakt FA's die de executies uitvoert SS maar wat zijn normale Mods dan?
Mods zijn de vrouwen van de FA's en durven hun eigen mening niet te uitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HeatWave legt het anders wel goed uit. Fok! is een dictatuur dus als je iemand verlinkt ben je NSB. Dat maakt FA's die de executies uitvoert SS maar wat zijn normale Mods dan?
Ah welke FA zal Steven hebben geclaimed?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mods zijn de vrouwen van de FA's en durven hun eigen mening niet te uiten
Ik zou de Manolev/rommendahl zijn.. met betere voorzetten nog wellichtquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Yvonne heeft bij mij een streepje voor. ik heb meer kans dan elke josti hier
Manolev/Rommedahl... jij kunt écht niet voetballen hé Pietertje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou de Manolev/rommendahl zijn.. met betere voorzetten nog wellicht
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Rommedahl had wel een goede voorzet anders. Best een unieke zelfs.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manolev/Rommedahl... jij kunt écht niet voetballen hé Pietertje?
Als 14-jarige met zo'n oud iemand neukenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 14-jarige met zo'n oud iemand neuken
Je bent een held.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Dolfijnen voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel sinds Jordii mij het licht liet zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 14-jarige met zo'n oud iemand neuken
Ja leuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel sinds Jordii mij het licht liet zien.
Tja, wat is kunnen voetballenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manolev/Rommedahl... jij kunt écht niet voetballen hé Pietertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |