Zal eens tijd worden, die helm heb je nog?quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden, die helm heb je nog?![]()
Oh, en ik ben blij dat de Rangers zijn gered van de ondergang trouwens.
Nee, al beterequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden, die helm heb je nog?![]()
Oh, en ik ben blij dat de Rangers zijn gered van de ondergang trouwens.
Oh ja, dat bedenk ik me net... we hebben nog een keeper nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, wat is kunnen voetballen.. 2.5/3 jaar keeper geweest, eigen keuze overigens niet omdat ik een lange houten lat ben. Zal me zelf niet goed noemen nee. Maar als ik goed was zou ik ook wel hoger gespeeld hebben (en het nog doen).
LompeHork, aangenaam, je mag ook Hork zeggen.quote:
Oh? Oh! He? Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij mag Netsplitter niet dus hij is nu onderdeel van de club
Ik ben de Cruijff dus kan helaas niet helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, dat bedenk ik me net... we hebben nog een keeper nodig
Sjek is ook al bezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga maar weer ff bakken, wil neger worden jwt.
Kunnen ze geen voorschot uitkeren?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, nog 4 weken wachten minimaal op geld
Met een honkbal knuppeltje bij de pinautomaat wachten is makkelijk verdienen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, nog 4 weken wachten minimaal op geld
Ja ik heb morgen een afspraak, ga dat even navragenquote:
Zeg dat je mod op FOK! bent, zullen ze wel meteen betalen als ze dat horen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen een afspraak, ga dat even navragen
Ik word bruiner dan dat hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he, het is warm, maar de zon zit 23 en half uur achter de wolkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus man het is een HEEL klein beetje warm en gelijk hoor je iedereen 'ZOMER ZOMER![]()
![]()
'
Tenzij het in Rotterdam een stuk cooler is dan 20 kilometer verder op vond ik het vanmiddag zelfs te warmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus man het is een HEEL klein beetje warm en gelijk hoor je iedereen 'ZOMER ZOMER![]()
![]()
'
29 graden vind jij geen zomer? Het was hier vanmiddag fucking 29 graden, nu 28 graden dus dat is wel zomertemperatuur.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
'
Hier nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he, het is warm, maar de zon zit 23 en half uur achter de wolken
Hij lijkt meer op Shrek dan Rooney...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is de lucht helemaal blauw manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he, het is warm, maar de zon zit 23 en half uur achter de wolken
In nederland is 30+ een levende helquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is de lucht helemaal blauw man.
Maar het is ook zomers weer, dus loop niet te zeiken hmf. Het is niet te warm, 30+ is nog beter.
Ik heb al 1.75 liter water op, BEAT THATquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Het is zo werm dat ik al aan m'n tweede blikje fernandes zit.
Omnomnom
Valt wel mee. In indo en mexico is het erger, en daar was het wel chill vond ik.quote:
Jep in Griekenland is het 40 graden hier 25 graden. Gevoelstemperatuur is totaal anders hier. Dikke broeikas hier altijd.quote:
1.5 liter Top Aqua Clear + 0,7 liter melk + glas cola.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb al 1.75 liter water op, BEAT THAT
Indonesië is 35 graden wel chill, en dan eind van de dag zo'n tropische regenbui waar je gelijk van afkoelt. Heerlijk!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. In indo en mexico is het erger, en daar was het wel chill vond ik.
Van Fernandes krijg je alleen maar meer dorst --> Orgeadequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Het is zo werm dat ik al aan m'n tweede blikje fernandes zit.
Omnomnom
Ooit een keer 40-45 graden in Turkije meegemaakt. Dat was lekkerder dan 30 in nederland hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. In indo en mexico is het erger, en daar was het wel chill vond ik.
Ik heb er weinig last van, dat "broeikas " gevoel is ook zo'n onzin, is toch niet te vergelijken met de echte tropen, zit hier amper vocht in de luchtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep in Griekenland is het 40 graden hier 25 graden. Gevoelstemperatuur is totaal anders hier. Dikke broeikas hier altijd.
Inderdaad kreta was het ook 43 graden afgelopen zomer. Gewoon prima te doen. In Nederland krijg ik vanaf 30 graden last van benauwdheid.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit een keer 40-45 graden in Turkije meegemaakt. Dat was lekkerder dan 30 in nederland hoor
Het beste is gewoon: citroentje uitpersen in een kan water en wat suiker erbijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef RensAjacied het volgende:
Met dit soort weer altijd Fanta Orange drinken met ijsklontjes.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Indonesië is 35 graden wel chill, en dan eind van de dag zo'n tropische regenbui waar je gelijk van afkoelt. Heerlijk!
Je spreekt jezelf tegen, indonesie en mexico is bijna 100% humidity, in NL lager, dus als je het in NL benauwd hebt zou je in indo dood moeten gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad kreta was het ook 43 graden afgelopen zomer. Gewoon prima te doen. In Nederland krijg ik vanaf 30 graden last van benauwdheid.
Klopt luchtvochtigheid in Suriname is ook killing. Je gaat daar vanzelf alles langzamer doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van, dat "broeikas " gevoel is ook zo'n onzin, is toch niet te vergelijken met de echte tropen, zit hier amper vocht in de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |