Zal eens tijd worden, die helm heb je nog?quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden, die helm heb je nog?![]()
Oh, en ik ben blij dat de Rangers zijn gered van de ondergang trouwens.
Nee, al beterequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden, die helm heb je nog?![]()
Oh, en ik ben blij dat de Rangers zijn gered van de ondergang trouwens.
Oh ja, dat bedenk ik me net... we hebben nog een keeper nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, wat is kunnen voetballen.. 2.5/3 jaar keeper geweest, eigen keuze overigens niet omdat ik een lange houten lat ben. Zal me zelf niet goed noemen nee. Maar als ik goed was zou ik ook wel hoger gespeeld hebben (en het nog doen).
LompeHork, aangenaam, je mag ook Hork zeggen.quote:
Oh? Oh! He? Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij mag Netsplitter niet dus hij is nu onderdeel van de club
Ik ben de Cruijff dus kan helaas niet helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, dat bedenk ik me net... we hebben nog een keeper nodig
Sjek is ook al bezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga maar weer ff bakken, wil neger worden jwt.
Kunnen ze geen voorschot uitkeren?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, nog 4 weken wachten minimaal op geld
Met een honkbal knuppeltje bij de pinautomaat wachten is makkelijk verdienen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, nog 4 weken wachten minimaal op geld
Ja ik heb morgen een afspraak, ga dat even navragenquote:
Zeg dat je mod op FOK! bent, zullen ze wel meteen betalen als ze dat horen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen een afspraak, ga dat even navragen
Ik word bruiner dan dat hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |