Hedde gij ook 3000 euro schuld en uw wijf verloren?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Kenser alles, kenser duureventjes 800+ aftikken aan belasting en zorg.
Die moet toen echt gedacht hebben: What de neuk heb ik gedaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wijnaldem met zijn jankbek die ervoor stond
Nooit een wijf gehad en ginne schuld, wel arme sloebert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hedde gij ook 3000 euro schuld en uw wijf verloren?
Nee joh. Die speelt dit jaar CL met PSV.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet toen echt gedacht hebben: What de neuk heb ik gedaan?
Ooooh, das best gaaf :0quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is voor de jongens die komende zaterdag het voetbaltoernooi van De Feijenoorder spelen..
Je kan nog meedoen hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ooooh, das best gaaf :0
Veel succes jullie
Heb die dag een atletiekwedstrijdquote:
kankerkeigaafquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
Ik ben gister even bij mij Brabantse opa en oma geweest, door dat accent van hun praat ik altijd een paar dagen Brabants, Rotterdams en Hoekschewaards door elkaar.
Ik heb totaal geen Brabants accent, ondanks dat ik wel al jaren in zo'n dorpje woonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
Ik ben gister even bij mij Brabantse opa en oma geweest, door dat accent van hun praat ik altijd een paar dagen Brabants, Rotterdams en Hoekschewaards door elkaar.
Kende gij dat daar gunter niet neer leggen?!quote:
Dadeijk lekker sporten, tenminste als ik me goed voel, barbecuequote:
oh ok.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadeijk lekker sporten, tenminste als ik me goed voel, barbecue. Gewoon knallen.
Half uurtje die oefen wedstrijd zien en dan met gewichten gooien.
je woont toch thuis? Laat je ma het doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
Moet nog strijken, dweilen en stofzuigen..wordt tijd voor een meid.
2 weken het rijk alleen, ze is op vakantiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je woont toch thuis? Laat je ma het doen
Weeral BBQ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadeijk lekker sporten, tenminste als ik me goed voel, barbecue. Gewoon knallen.
Half uurtje die oefen wedstrijd zien en dan met gewichten gooien.
hm, denk het niet. niemand in dit huis geloof ik en morgen gewoon weer kwart voor 9 college (Y)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks ff de stad in man. Cool feestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |