quote:
Wat lach je?quote:
Misschien moet je eerst wat meer autoriteit uitstralen. "Niemand fokt met mod Steven" ofzoiets. We krijgen hopelijk nu geen serieuze kant van jou te zien hé? Anders krijgen we zo'n NetSplitter dat wilt niemand.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst wat meer autoriteit uitstralen. "Niemand fokt met mod Steven" ofzoiets. We krijgen hopelijk nu geen serieuze kant van jou te zien hé? Anders krijgen we zo'n NetSplitter dat wilt niemand.
Gaat er een andere mod weg dan dat er 1tje bij moest?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. beter blijft hij zoals hij is, daarom vind iedereen hem tof .. ipv je nu anders te gaan gedragen omdat je macht hebt gekregen.
Niemand fokt sowieso met Steven, Steven is not to be fokked withquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst wat meer autoriteit uitstralen. "Niemand fokt met mod Steven" ofzoiets. We krijgen hopelijk nu geen serieuze kant van jou te zien hé? Anders krijgen we zo'n NetSplitter dat wilt niemand.
Dit dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. beter blijft hij zoals hij is, daarom vind iedereen hem tof .. ipv je nu anders te gaan gedragen omdat je macht hebt gekregen.
Ik word anders nu ook al soms aardig bang van Stevenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
dat vrouwkequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat er een andere mod weg dan dat er 1tje bij moest?
Ja Steven is tof zoals hij is!
homoquote:
Na zaterdag zeker niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan je echt niet serieus nemen als mod steven
Stel je voor dat hij op je gaat zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik word anders nu ook al soms aardig bang van Steven
Weer gay praat van jou vandaag, wat is dat toch met jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij op je gaat zitten.
We moeten Mikey weg krijgen uit Enschede, iedereen daar is/wordt gay.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer gay praat van jou vandaag, wat is dat toch met je
FREE MIKEYquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten Mikey weg krijgen uit Enschede, iedereen daar is/wordt gay.
Is die aflevering niet via de rechter verboden om uit te zenden in iig Amerikaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef Caland het volgende:
Dad, Tom Cruise won't come out of the closet.
oh okequote:
Het is een wel een kut stad hier ja.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten Mikey weg krijgen uit Enschede, iedereen daar is/wordt gay.
Dat zegt niets het feit dat het Amerikanen zijn dat zou het hem wel doen.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zal verdomme weer niet zwart zijn.
Ik mis de dolfijnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
Dat het duidelijk is voor iedereen:
Er wordt hier niet meer gelachen zonder uitdrukkelijke toestemming van Steven.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zegt niets het feit dat het Amerikanen zijn dat zou het hem wel doen.,
Dodelijke combinatie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zegt niets het feit dat het Amerikanen zijn dat zou het hem wel doen.,
JE BENT GEWOON MOD GEWORDENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2012 17:50:43 ]
Heeft ie nu pas door hoorquote:
Watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet ineens tof gaan doen he boeler.
Hoezo doe ik tof wanneer ik zeg dat je het nu pas door hebt, heb je de tt al gezienquote:
quote:
Hier praten we niet over voetbalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wat gaat de opstelling van de Germanen worden vanavond?
maar gefeliciteerdquote:
SMS6quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wordt Oranje - Bayern nog uitgezonden?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Hier praten we niet over voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |