quote:Op maandag 21 mei 2012 09:38 schreef themauster het volgende:
Mijn ouders waren beide fan van de Bee Gees al ver voor hun discoperiode, ik ben zelfs vernoemd naar een van de Bee Gees dus ik vraag me af hoe mijn ouders zich nu voelen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:13 schreef yvonne het volgende:
Mwoch, jij bent vernoemd naar een boskabouter.
Wat bedoel je, dat iemand na een lange lijdensweg is overleden, je ouders waren daar fan van en nu vind je dat wel lachen?quote:
Ga nou niet zo emo doenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:21 schreef EinzSomer het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat iemand na een lange lijdensweg is overleden, je ouders waren daar fan van en nu vind je dat wel lachen?
Ik vals? Waarom?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga nou niet zo emo doenmet je valse sentiment
Heb er trouwens geen emo bij, vind het wel naar dat een mens op die manier aan zijn einde moet komen, maarja ik heb wel gevoel in mijn lichaam, ik gun iemand dat niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga nou niet zo emo doenmet je valse sentiment
Ik heb het niet over z'n doodgaanquote:Op maandag 21 mei 2012 10:26 schreef EinzSomer het volgende:
[..]
Heb er trouwens geen emo bij, vind het wel naar dat een mens op die manier aan zijn einde moet komen, maarja ik heb wel gevoel in mijn lichaam, ik gun iemand dat niet.
Oke en? Je komt daar nu mee nadat iemand is overleden met lol smiley?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het niet over z'n doodgaan
Maar over dat je vernoemd bent naar een beegee
Ja, daar kom ik nu mee ja, omdat dat in dat topic stondquote:Op maandag 21 mei 2012 10:28 schreef EinzSomer het volgende:
[..]
Oke en? Je komt daar nu mee nadat iemand is overleden met lol smiley?
Oke jou ding.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik nu mee ja, omdat dat in dat topic stond
Toevalligquote:Op maandag 21 mei 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
ts is vernoemd naar een dikke homo die paul heet en toevallig is hij er zelf ook 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |