SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
TT's zijn nooit mijn sterkste punt geweest, get over it.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Het was het leukste wat me in tijden was overkomenquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Oke voorruit, ik gun je dit pleziertjequote:Op zondag 10 juni 2012 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het was het leukste wat me in tijden was overkomen![]()
Ik vind het uiterst onprettig als ik noodgedwongen zo'n exorbitante hoeveelheid seconden in acht moet nemen voordat er voor mij de mogelijkheid ontstaat om een nieuwe mededeling in dit topic te deponeren.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een stuk ongeduld![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind het uiterst onprettig als ik noodgedwongen zo'n exorbitante hoeveelheid seconden in acht moet nemen voordat er voor mij de mogelijkheid ontstaat om een nieuwe mededeling in dit topic te deponeren.![]()
![]()
Snuf verslaat jou makkelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
ik ben de liefste van allemaal, versla mijn liefheid hier nu![]()
Welke actie?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet haten op Balotelli na zo'n actie?![]()
Helden moet je koesteren.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:05 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Een half jaar gespeeld voor Sparta.
#trotsopkrohndeli![]()
Boehoe hij mist een kans.quote:![]()
"lets trow bananas to him"quote:![]()
![]()
Hij hield hem wel netjes binnen toch, maar daarna was hij te geconcentreerd met schieten en hield hij achter zich niet in de gaten ken gebeurenquote:![]()
Het is #trotsopkrohndehliquote:Op maandag 11 juni 2012 00:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Helden moet je koesteren.
#trotsopkrohndeliVerliefdheid is voor de dommen![]()
Ik doe ook heel lief tegen iedereen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee ik ben een slapende vulkaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het zit allemaal opgehoopt en veilig opgeborgen onder een laagje?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ja als je bij FC Appingedam speeltquote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij hield hem wel netjes binnen toch, maar daarna was hij te geconcentreerd met schieten en hield hij achter zich niet in de gaten ken gebeuren![]()
![]()
En Van Persie trapte mis, boeiend.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet zomaar een kans en op een ongelofelijk domme manier
Verliefdheid is voor de dommen![]()
FC appingedam hoe kom je daarbijquote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja als je bij FC Appingedam speelt![]()
![]()
Het is VV Appingedam.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker zelf niet gevoetbald? Kan gewoon gebeuren man.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doe ook heel lief tegen iedereen hoor.koetsjie koetsjieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
watwatwatwatwatquote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doe ook heel lief tegen iedereen hoor.Ik doe alleen lief tegen meisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Als je het de volgende keer meent....quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Niet jezelf zijn bij dames in de buurt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik doe alleen lief tegen meisjes.![]()
![]()
Ik meen het.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het de volgende keer meent....![]()
Maar die zijn ook niet lief tegen mequote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik doe alleen lief tegen meisjes.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef Snuf. het volgende:
Appingedam
Groningen
Alles dat niet Rotterdam-Zuid is![]()
Je had de wedstrijd moeten zien, zoiets mag je gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:08 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
En Van Persie trapte mis, boeiend.Ik heb zelf meer dan 10 jaar gevoetbald, zoiets is mij ook ooit overkomen maar dat mag je niet overkomen op dit niveau kom op zeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker zelf niet gevoetbald? Kan gewoon gebeuren man.![]()
Ja was echt vet spontaan enzoquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
WEL MIJN ALLES. FEYENOORD TILL I DIE, I KNOW I AM IM SURE I AM IM FEYENOORD TILL I DIEEEEEEEEEEEEquote:![]()
Ik wilde die net gaan posten ja.quote:Jongens, jongens, wat maken jullie je druk om een voetbalwedstrijd die niet van Sparta is zegquote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je had de wedstrijd moeten zien, zoiets mag je gewoon niet gebeuren.
[..]
Ik heb zelf meer dan 10 jaar gevoetbald, zoiets is mij ook ooit overkomen maar dat mag je niet overkomen op dit niveau kom op zeg.![]()
![]()
TOTDAT DE OPPOSITES MIJ DE KANS GAVEN EN IK KON HET NIET LATEN PAKTE HET VAST EN NIET LOS ZOALS EEN HAARKLEM DUS IK BEN HIER KERK AMEN![]()
Ik probeer altijd niet mezelf te zijn zodat ze niet meteen wegrennen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet jezelf zijn bij dames in de buurt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dio.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef Snuf. het volgende:
TOTDAT DE OPPOSITES MIJ DE KANS GAVEN EN IK KON HET NIET LATEN PAKTE HET VAST EN NIET LOS ZOALS EEN HAARKLEM DUS IK BEN HIER KERK AMEN![]()
![]()
Bal tussen de benen, bal mistrappen mag je ook niet gebeuren. En toch gebeurt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je had de wedstrijd moeten zien, zoiets mag je gewoon niet gebeuren.
Wacht anders tot het WK robot voetbal op TV komt dan heb je er geen last van.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik heb op voetbal en tennis gezeten, maar in tafeltennis was ik fkin goed..
elke pauze en na schooltijd tafeltennisen![]()
![]()
Ik ook man, tik hem aanquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb op voetbal en tennis gezeten, maar in tafeltennis was ik fkin goed..
elke pauze en na schooltijd tafeltennisen![]()
Het kost je een paar uur van je leven.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef arachide. het volgende:
Snuf, hoe duur is een seizoenkaart van sparta en hoe duur is een los kaartje thuis?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja dat lijkt het me niet waardquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het kost je een paar uur van je leven.![]()
Oh. Ach afentoe eentje afschrikken met een te sarcastische harde opmerking moet kunnen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik probeer altijd niet mezelf te zijn zodat ze niet meteen wegrennen.![]()
![]()
tikquote:
Ik had het laatst nog gedaan en heb het nog steeds.
Wel jammer dat ik nooit op tafeltennis ben gegaan![]()
![]()
Wincest?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
he love wat zijn trouwens die tumblr plaatjes van dat incest gedoewat de neuk
:')![]()
Ja ik krijg soms linkjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
he love wat zijn trouwens die tumblr plaatjes van dat incest gedoewat de neuk
DAN BEN JE ZEKER GOED MET STOKKENquote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb 12 jaar op majorette gezetenik win
![]()
Wie is Majorette?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
Ik betaal 200, maar dat is niet de goedkoopste tribune. Een kaartje is volgens mij echt iets van 17 euro ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef arachide. het volgende:
Snuf, hoe duur is een seizoenkaart van sparta en hoe duur is een los kaartje thuis?Echt absurd, maar ze hebben wel erg vaak acties dat ze 10 euro zijn of 2,50 ofzo. Hoezo?
![]()
Nee ik had van die oude man die met zijn hadn zat in de bloesjes van zijn dochters, dat is niet echt wincest.quote:
Een beetje met een stokje zwiepen en zwaaien kan iedereenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
Heus.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik betaal 200, maar dat is niet de goedkoopste tribune. Een kaartje is volgens mij echt iets van 17 euro ofzoEcht absurd, maar ze hebben wel erg vaak acties dat ze 10 euro zijn of 2,50 ofzo. Hoezo?
Bijna net zo duur als bij Feyenoord.![]()
Doe het dan als je durft.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een beetje met een stokje zwiepen en zwaaien kan iedereen![]()
Mijn God wat een oplichters.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus.
Bijna net zo duur als bij Feyenoord.
Nou ja als ze je bij een club uitknijpen is het Ajax.
Dat met die kekke pakjes?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Zeker wel!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nee ik had van die oude man die met zijn hadn zat in de bloesjes van zijn dochters, dat is niet echt wincest.:')![]()
Ik wil wel een keer naar Sparta als ik Rotterdam woon. Ik heb me ingeschreven. Duurt wel lang met reactie na betaling.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik betaal 200, maar dat is niet de goedkoopste tribune. Een kaartje is volgens mij echt iets van 17 euro ofzoEcht absurd, maar ze hebben wel erg vaak acties dat ze 10 euro zijn of 2,50 ofzo. Hoezo?
#TeamMiley![]()
Nee?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus.
Bijna net zo duur als bij Feyenoord.
https://seizoenkaart.feye(...)depot/991ec66a2b.pdf
Ik zit wel lange zijde, 4 meter van het veldZo rollen wij op Spangen.
![]()
Ook de meeste vraag naar, dus logisch dat het de hoogste prijs is hé.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Mijn God wat een oplichters.
Nou ja als ze je bij een club uitknijpen is het Ajax.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een beetje met een stokje zwiepen en zwaaien kan iedereen
dit kan iedereen![]()
![]()
Ja, daar gaat wel een aantal dagen over heen. Is goed, ik regel wel een keer wat als de kaartjes lekker goedkoop zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 00:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer naar Sparta als ik Rotterdam woon. Ik heb me ingeschreven. Duurt wel lang met reactie na betaling.![]()
Ik zou geen 18,50 ofzo betalen voor een wedstrijd van Sparta tegen Veendam of Emmen ofzo als je verder niet echt iets met Sparta hebt ofzo![]()
![]()
270 oid betaal ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee?
https://seizoenkaart.feye(...)depot/991ec66a2b.pdf
Ik zit wel lange zijde, 4 meter van het veldZo rollen wij op Spangen.
![]()
Op zich logisch, marktwerking. Maar daardoor ben ik er wel al een jaar niet meer geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook de meeste vraag naar, dus logisch dat het de hoogste prijs is hé.
Ajax-Spartak op 410 was mijn laatste wedstrijd volgens mij.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik hoop dat Feyenoord Sparta tegenkomt in de beker.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, daar gaat wel een aantal dagen over heen. Is goed, ik regel wel een keer wat als de kaartjes lekker goedkoop zijn![]()
Ik zou geen 18,50 ofzo betalen voor een wedstrijd van Sparta tegen Veendam of Emmen ofzo als je verder niet echt iets met Sparta hebt ofzo![]()
![]()
Je moet effe een stadion verbod krijgen, dan krijg je daar gratis kaartjes van 410.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:20 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Op zich logisch, marktwerking. Maar daardoor ben ik er wel al een jaar niet meer geweest.
Ajax-Spartak op 410 was mijn laatste wedstrijd volgens mij.![]()
Pics!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zaten wel leuke jurkjes tussen.![]()
Over het algemeen is majorette leuke meisjes in leuke jurkjes dus ik vind dat ook wel leuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zaten wel leuke jurkjes tussen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dat is vet cool, met zo'n jostistokje zwaaien.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marjorette is wel triest hoor![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over het algemeen is majorette leuke meisjes in leuke jurkjes dus ik vind dat ook wel leuk.![]()
![]()
Ik voel net zoveel voor Sparta als voor Vitesse zegmaar. Ik vind kijken in een "stadion" wel leuk. Bier erbij en schreeuwen maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, daar gaat wel een aantal dagen over heen. Is goed, ik regel wel een keer wat als de kaartjes lekker goedkoop zijn![]()
Ik zou geen 18,50 ofzo betalen voor een wedstrijd van Sparta tegen Veendam of Emmen ofzo als je verder niet echt iets met Sparta hebt ofzo
#TeamMiley![]()
Ik ben nou niet echt een hooligan, ik stond er ook een beetje voor lul.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet effe een stadion verbod krijgen, dan krijg je daar gratis kaartjes van 410.
Z4. De goedkoopste dus.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Welke tribune?
Overigens is dat nog altijd 35% duurder, dat vind ik een flink verschil.Maar ik vind het maar weinig schelen voor zo'n verschil qua clubs en niveau.
![]()
Ik moet het eigen twirlen noemen. Majorette is een oude term.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marjorette is wel triest hoor
Twirlen is een mix tussen ballet en rytmisch gymnastiek, waarom zou dat triest zijn![]()
Je moet ook gewoon jezelf als een retard gedragen zodra je een stadion binnenkomt, daar is het voor.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:21 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt een hooligan, ik stond er ook een beetje voor lul.![]()
Vastquote:Op maandag 11 juni 2012 00:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
3e geworden op het NK in 2007, ik was bazin
Nee bij ons gedragen ons er een paar honderd als mongolen en de rest zit rustig.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon jezelf als een retard gedragen zodra je een stadion binnenkomt, daar is het voor.
Vroeger stond ik weer in dit andere vakken voor lul dat ik opsprong en schreeuwde.
Ik stond toen voor lul omdat ik ging zitten af en toe.
Ik pas nergens tussen in de Arena. Misschien het invalidvak die zitten toch alleen maar.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Volgens mij kan iedereen dat leren met een beetje motoriek. Niet zo'n heel bijzondere prestatie, geloof nooit dat er meer dan 1,000 van jouw leeftijd waren die meededen aan dat NK.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
3e geworden op het NK in 2007, ik was bazin![]()
Naaktfoto is beterquote:Op maandag 11 juni 2012 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet je de medaille nog zien aapOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat bedoel ik. De goedkoopste tribune bij Sparta is 155. Scheelt toch al 115 euro.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Z4. De goedkoopste dus.Maar ik vind het maar weinig schelen voor zo'n verschil qua clubs en niveau.
Maar ik ga voor Sparta, ongeacht welk niveau. Het kan me weinig schelen eigenlijk, Jupiler League is altijd een feest. Sparta moet ook geld binnenkrijgen he.![]()
Iedereen die denkt dat met zo'n stokkie gooien en dansen makkelijk is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Subtiliteit is niet je ding hé?quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik heb het ook niet over twirlenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet het eigen twirlen noemen. Majorette is een oude term.
Twirlen is een mix tussen ballet en rytmisch gymnastiek, waarom zou dat triest zijn:')![]()
Dan moet je eens naar De Kuip komen. Maar zijn wel wat meer stavakken volgens mij. En halve sta vakken, waar je gewoon zelf kijkt waar je zin in hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:24 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nee bij ons gedragen ons er een paar honderd als mongolen en de rest zit rustig.
Vroeger stond ik weer in dit andere vakken voor lul dat ik opsprong en schreeuwde.
Ik stond toen voor lul omdat ik ging zitten af en toe.
Ik pas nergens tussen in de Arena. Misschien het invalidvak die zitten toch alleen maar.![]()
Fokkers zijn over het algemeen mensen met een vrij beperkte blik.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Nee, er waren een stuk of 30.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen dat leren met een beetje motoriek. Niet zo'n heel bijzondere prestatie, geloof nooit dat er meer dan 1,000 van jouw leeftijd waren die meededen aan dat NK.
Maar idd, als je een goede motoriek hebt en ritmisch bent, ben je al gauw goed in twirlen. Daarom wordt het ook niet beschouwt als echte sport, en meer als een hobby.![]()
Ja, ik ben een keer naar Excelsior geweest voor de gein en daar kost een kaartje echt 10 euro max oid. Dus ik dacht meer aan zulke prijzen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De goedkoopste tribune bij Sparta is 155. Scheelt toch al 115 euro.
Maar ik ga voor Sparta, ongeacht welk niveau. Het kan me weinig schelen eigenlijk, Jupiler League is altijd een feest. Sparta moet ook geld binnenkrijgen he.![]()
![]()
Dat is de andere kant van de medaille.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Subtiliteit is niet je ding hé?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Subtiliteit is niet je ding hé?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Homo zijn is vast ook niet makkelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie zegt dat dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Het is soms wel lastig jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Homo zijn is vast ook niet makkelijk.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Homo zijn is vast ook niet makkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, Excelsior was dit jaar ook gewoon 20 euro voor een kaartje aan de lange zijde hoor!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keer naar Excelsior geweest voor de gein en daar kost een kaartje echt 10 euro max oid. Dus ik dacht meer aan zulke prijzen.
Sparta is wel redelijk duur voor een JL club, als ik de prijzen zie staan op kaartjes van uitwedstrijden betaal je vaak vrij weinig. Maar goed, Sparta zit ook bovenin met de begrotingen.
Als de selectie zo blijft wordt Sparta kampioen. Maar Veldmate en Bel Hassani zullen wel weggekocht worden en dan wordt het weer niks![]()
![]()
Geloof ikquote:
Vriend van mij heeft zij huwelijk uitgesteld wegens boze buren!!!!!
Het maakt mij niet uit hoe makkelijk is. Met een kort rokje kan dat gooien met stokjes verdomde sexy zijn.
Ik ben op het moment een nieuwe fetisj aan het ontwikkelenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het maakt mij niet uit hoe makkelijk is. Met een kort rokje kan dat gooien met stokjes verdomde sexy zijn.
Ik ben op het moment een nieuwe fetisj aan het ontwikkelen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben op het moment een nieuwe fetisj aan het ontwikkelen![]()
![]()
Whut? Waarom zou je rekening houden met je buren als je gaat trouwenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof ik
Vriend van mij heeft zij huwelijk uitgesteld wegens boze buren!!!!!
?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Probeer je nou in het rokje van iemand te komen?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben op het moment een nieuwe fetisj aan het ontwikkelenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En als je je afvraagt wat er mis is met me, ik weet het zelf ook niet.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik kom daar niet natuurlijk, eens Ajacied altijd Ajacied ondanks het klotestadion.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar De Kuip komen. Maar zijn wel wat meer stavakken volgens mij. En halve sta vakken, waar je gewoon zelf kijkt waar je zin in hebt.
Tenzij Feyenoord uit, bekerfinale enzovoort.
Nee ik ga volgend seizoen lekker een paar potjes kijken in het Tata Steel Stadion.
Telstar-Sparta moet ik sowieso bij zijn.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Serieus lang verhaal manquote:Op maandag 11 juni 2012 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut? Waarom zou je rekening houden met je buren als je gaat trouwen?
Ik heb echt medelijden met die 2, het is echt niet tof meer gewoon
Ze wilden feestje geven in de tuin tussen de buren in, maar de 2 buren zijn homo haters en zijn naar de gemeente gegaan of ze wel een vergunning hebben of niet
Volgens gemeente hebben ze die nodig!!!!!!
Mijn pa had hem al op fb staan jaquote:
Pardon? Hoe groot wordt dat feest wel niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus lang verhaal man
Ik heb echt medelijden met die 2, het is echt niet tof meer gewoon
Ze wilden feestje geven in de tuin tussen de buren in, maar de 2 buren zijn homo haters en zijn naar de gemeente gegaan of ze wel een vergunning hebben of niet
Volgens gemeente hebben ze die nodig!!!!!!
![]()
Voor de buurtquote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pardon? Hoe groot wordt dat feest wel niet?
En wat vrienden van buiten af
Hooguit 40 man, het is niet te gelovenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zie nu Nick en Simon bij studio sportzomer.Vorig jaar waren ze bij mijn werk, moest ik ze beetje wegwijs maken enzo. Echt tering leijers zijn die gasten.
![]()
Leuk daar jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:30 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik kom daar niet natuurlijk, eens Ajacied altijd Ajacied ondanks het klotestadion.
Tenzij Feyenoord uit, bekerfinale enzovoort.
Nee ik ga volgend seizoen lekker een paar potjes kijken in het Tata Steel Stadion.
Telstar-Sparta moet ik sowieso bij zijn.
Wel zonde dat Sparta 400 supporters mee nam en er minder Telstar supporters waren![]()
![]()
Ik vond die Ieren zo mooi, niks uitfluiten gewoon toezingen na een nederlaag.quote:
Helden.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Als het privéterrein is heb je voor 40 man echt geen vergunning nodig.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor de buurt
En wat vrienden van buiten af
Hooguit 40 man, het is niet te geloven![]()
Het is dus geen prive terrein maar gemeente terrein dat tussen 2 woonblokken zitquote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het privéterrein is heb je voor 40 man echt geen vergunning nodig.
Iedereen wilt het behalve die buren![]()
Ze zijn zwaar omhoog gevallen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
Ik zie nu Nick en Simon bij studio sportzomer.Vorig jaar waren ze bij mijn werk, moest ik ze beetje wegwijs maken enzo. Echt tering leijers zijn die gasten.
![]()
Ik post er nog maar een jaar ofzo ja, heel gekquote:
Inderdaad wtf was datquote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
![]()
![]()
Goede muziek, leuke jongens.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
![]()
Gewoon vergunning aanvragen. Zolang die haters geen gegronde redenen hebben kunnen ze een vergunning echt niet dwarsbomen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is dus geen prive terrein maar gemeente terrein dat tussen 2 woonblokken zit
Iedereen wilt het behalve die buren![]()
![]()
En de manager is nog het ergste. Vraagtie om een biertje, vroeg ik een fiche (betaal middel bij ons) werd ie boos.quote:Je krijgt al 244393493 miljoen euro om te PLAYBACKEN (eerste die ik dat heb zien doen) die avond, kun je niet eens even betalen voor je drinken. Heb het hem maar zelf laten halen.
![]()
![]()
Het is al te zielig voor woorden dat zoiets moet tochquote:Op maandag 11 juni 2012 00:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon vergunning aanvragen. Zolang die haters geen gegronde redenen hebben kunnen ze een vergunning echt niet dwarsbomen.
Maar mijn ouwe is aan het kijken of ze het op het terrein van zijn werk kunnen doenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee je post in specifiek dit topic grappig!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post er nog maar een jaar ofzo ja, heel gek:')![]()
Alleen al om ze te sarren zou ik een vergunning aanvragenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al te zielig voor woorden dat zoiets moet toch
Maar mijn ouwe is aan het kijken of ze het op het terrein van zijn werk kunnen doen![]()
![]()
Ik ben nooit grappig, apartquote:Op maandag 11 juni 2012 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee je post in specifiek dit topic grappig!Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hi ha ho! Wat een bak!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
En de manager is nog het ergste. Vraagtie om een biertje, vroeg ik een fiche (betaal middel bij ons) werd ie boos.Je krijgt al 244393493 miljoen euro om te PLAYBACKEN (eerste die ik dat heb zien doen) die avond, kun je niet eens even betalen voor je drinken. Heb het hem maar zelf laten halen.
![]()
![]()
Alleen al om ze te sarren zou ik hun ramen willen inkankeren, maar hee wie ben ikquote:Op maandag 11 juni 2012 00:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen al om ze te sarren zou ik een vergunning aanvragenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dinsdag ben ik weer in Amersfoort, voor 4euro mag je mij aanrakenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je treft wel de verkeerde hèquote:Op maandag 11 juni 2012 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfs zanger Rinus deed arrogant tegen mij.Artiesten.
![]()
![]()
typisch hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Voor hoeveel mag ik in je neus knijpen?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik weer in Amersfoort, voor 4euro mag je mij aanraken![]()
Ik heb niet zo'n grote neus man, 5,50quote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Voor hoeveel mag ik in je neus knijpen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat doe je dan in Amersfoort?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik weer in Amersfoort, voor 4euro mag je mij aanraken:')![]()
Heerlijk rustig.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Leuk daar ja
Wel zonde dat Sparta 400 supporters mee nam en er minder Telstar supporters warenVerliefdheid is voor de dommen![]()
Leugens.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n grote neus man, 5,50![]()
Kan je daarvoor weer sigaretten kopen zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n grote neus man, 5,50![]()
Chillen met een chick die ik ken, is ex van mijquote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je dan in Amersfoort?
Maar Amersfoort is best leukOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Geen grote neus? Jullie schreeuwen wel de hele tijd joden ditdat. Leugenaarsquote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n grote neus man, 5,50Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je daarvoor weer sigaretten kopen zekerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Thomas Berge is wel aardigquote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Rinus tot Glennis Grace en van Joling tot Alain Clark, allemaal zijn ze kut.Zolang hij niet zingt
![]()
![]()
Adolf Hitler is wel aardig, zolang hij geen Joden uitmoordtquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Thomas Berge is wel aardigZolang hij niet zingt
Ja hoor, prima uitgaan leuke binnenstadquote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chillen met een chick die ik ken, is ex van mij
Maar Amersfoort is best leuk:')![]()
Ik ken iemand die fan is..quote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja wij gaan gewoon chillen in parkje bij schothorst in de buurt en s'avonds naar de films bij jtquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hoor, prima uitgaan leuke binnenstadOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het was gewoon een goede vent, afgezien van een paar akkefietjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Adolf Hitler is wel aardig, zolang hij geen Joden uitmoordt![]()
Hij kon goed schilderen jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was gewoon een goede vent, afgezien van een paar akkefietjes.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Welk parkje dan? dat grote vliegerveld?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wij gaan gewoon chillen in parkje bij schothorst in de buurt en s'avonds naar de films bij jt:')![]()
Marie clare nog wat ofzo manquote:Op maandag 11 juni 2012 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welk parkje dan? dat grote vliegerveld?
Met winkelcentrum erbijOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ajax. Waar is Hitler als je hem nodig hebt
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
hij is doodquote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ajax. Waar is Hitler als je hem nodig hebtOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die knul heeft Berge aan issues.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aan de coke, aan de drank.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ergens, we hebben zijn lichaam nooit gevonden.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ajax. Waar is Hitler als je hem nodig hebtVerliefdheid is voor de dommen![]()
Ja daaro. Das wel een chill plekkiequote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Marie clare nog wat ofzo man
Met winkelcentrum erbij
Eindbaas is dat, met z'n barbecuequote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kul, zag hem laatst nog op RTV Noord:
[ afbeelding ]
Laatste keer dat feyenoord kampioen werd, heeeeeel lang terugquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kul, zag hem laatst nog op RTV Noord:
[ afbeelding ]
Ja zij woont daar in de buurt, is echt 5minuten lopen en je kan er altijd wel lekker zitten enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daaro. Das wel een chill plekkie
Sowieso is Amersfoort best chillOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Feyenoordquote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat feyenoord kampioen werd, heeeeeel lang terug
Ik heb hem nog een biertje aangeboden maar hij dronk water. Zou het een alibiverschaffing zijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:46 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die knul heeft Berge aan issues.
Aan de coke, aan de drank.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef Snuf. het volgende:
Hitler is op de maan, hij bereidt een aanvalt voor.![]()
![]()
![]()
Das een kutbuurt waar ze woont danquote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zij woont daar in de buurt, is echt 5minuten lopen en je kan er altijd wel lekker zitten enzo
Sowieso is Amersfoort best chill
Ik woon 5 minuten van het centrum
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat feyenoord kampioen werd, heeeeeel lang terug![]()
![]()
Ik ga maar eens naar dromenland. Waar ik een set zal draaien op Mysteryland, mainstage. En waar ik achteraf backstage word opgewacht door groupies. Allemaal majorettes. Maar die stuur ik weg, want dat ene hockey meisje met een speciaal plekje in mijn zal al mijn aandacht krijgen. Weltrusten!Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En morgen maar eens een psychiater regelen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nou ik vind het opzich wel chill daar manquote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das een kutbuurt waar ze woont dan
Ik woon 5 minuten van het centrum
Maar centrum is goed te doen, sowieso leuk centrum daar, vorig jaar vaak gezeten op terrasjes daarOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Janken om je ex.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens naar dromenland. Waar ik een set zal draaien op Mysteryland, mainstage. En waar ik achteraf backstage word opgewacht door groupies. Allemaal majorettes. Maar die stuur ik weg, want dat ene hockey meisje met een speciaal plekje in mijn zal al mijn aandacht krijgen. Weltrusten!![]()
![]()
Jij weet het vast niet meer wanneer dat was knulquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heeft niks met mijn ex te makenquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Eerst even langs je huisarts briefje halenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En morgen maar eens een psychiater regelen.:')![]()
Oh, ik dacht dat zij dat hockeymeisje was. Sorry dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft niks met mijn ex te maken![]()
![]()
Maar je kloot weer aan met je ex dusquote:Op maandag 11 juni 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou ik vind het opzich wel chill daar man
Maar centrum is goed te doen, sowieso leuk centrum daar, vorig jaar vaak gezeten op terrasjes daar:')![]()
Weet nietquote:Op maandag 11 juni 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar je kloot weer aan met je ex dus
Het is lastig hoe het tussen ons gegaan is
Weet echt niet of het verstandig is enzoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nachtmerrievangertje komt zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vang je mijn vreselijke nachtmerries voor me op?![]()
Indien mogelijk geen seksquote:Op maandag 11 juni 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet
Het is lastig hoe het tussen ons gegaan is
Weet echt niet of het verstandig is enzo:')![]()
Heb er zelf al genoeg, deal with it. grgrquote:Op maandag 11 juni 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vang je mijn vreselijke nachtmerries voor me op?![]()
Kusjequote:Op maandag 11 juni 2012 00:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb er zelf al genoeg, deal with it. grgr
bijna 2 jaar samengeweest, en ergens is over ook echt overquote:Op maandag 11 juni 2012 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Indien mogelijk geen seks
Maarja, de manier op hoe enzo, het is vaag allemaal en we zoeken uit hoe en watOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
We zullen er voor je zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb er zelf al genoeg, deal with it. grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Als je twijfelt moet je het niet doen man, fucked je alleen maar op.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijna 2 jaar samengeweest, en ergens is over ook echt over
Maarja, de manier op hoe enzo, het is vaag allemaal en we zoeken uit hoe en wat![]()
Kijk van te voren je valkuilen, zoals valse hoopquote:Op maandag 11 juni 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijna 2 jaar samengeweest, en ergens is over ook echt over
Maarja, de manier op hoe enzo, het is vaag allemaal en we zoeken uit hoe en wat:')![]()
Klopt, maar nogmaals, de manier hoe het uit gegaan is zet vragenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je twijfelt moet je het niet doen man, fucked je alleen maar op.k heb geen valse hoop, alleen wij zijn aan het kijken hoe en watquote:Op maandag 11 juni 2012 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk van te voren je valkuilen, zoals valse hoop
Zo niet, dan niet
Maar dat er aantrekkings kracht is tussen beide is duidelijkOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb in het verleden zo'n situatie gehad, na 2 jaar relatie was het een hafl jaar uit, toen was ik in jouw situatie en ging het weer aan voor 2 jaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar nogmaals, de manier hoe het uit gegaan is zet vragen
[..]
k heb geen valse hoop, alleen wij zijn aan het kijken hoe en wat
Zo niet, dan niet
Maar dat er aantrekkings kracht is tussen beide is duidelijk:')![]()
Ik vind altijd dat vaak mensen teveel in de toekomst kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden zo'n situatie gehad, na 2 jaar relatie was het een hafl jaar uit, toen was ik in jouw situatie en ging het weer aan voor 2 jaar.
Ik kan nu niet zien wat er volgend jaar gebeurt
Stel we komen bij elkaar en het gaat voor 2jaar goed, ja goh heb je het toch 2jaar leuk gehad, misschien gaat het wel voor 5jaar goed
Mensen die teveel in de toekomst plannen ben ik een beetje klaar mee, en is niet naar jou bedoeld overigensOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh doe ik ook niet hoor, pas sinds kort denk ik echt over mijn toekomst na, tot mijn 21e keek ik nog niet eens verder dan een volgend weekendquote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat vaak mensen teveel in de toekomst kijken
Stel we komen bij elkaar en het gaat voor 2jaar goed, ja goh heb je het toch 2jaar leuk gehad, misschien gaat het wel voor 5jaar goed
Mensen die teveel in de toekomst plannen ben ik een beetje klaar mee, en is niet naar jou bedoeld overigens
Ja was crack man, donderdag ben ik er niet maar kom je de wedstrijd erna chillen hier dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
wanneer spelen de Ieren weer?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was crack man, donderdag ben ik er niet maar kom je de wedstrijd erna chillen hier dan?![]()
21 vind ik al best knap, ik ben al verder en begin dat nu pas te doen hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh doe ik ook niet hoor, pas sinds kort denk ik echt over mijn toekomst na, tot mijn 21e keek ik nog niet eens verder dan een volgend weekendOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Donderdag, maar ben ik er niet en maandagquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik moet op Maandag altijd stage lopen, maar wie weet komt het goed qua tijd. Als ik kan, dan kom ik zeker![]()
![]()
Dat is hoe je er zelf in staat natuurlijk. Maar ik ben één keer echt verliefd geweest, maar ik zou nooit meer met haar iets meer willen. Puur omdat ik er zelf gewoon door verneukt word als het weer fout gaat.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat vaak mensen teveel in de toekomst kijken
Mensen die teveel in de toekomst plannen ben ik een beetje klaar mee, en is niet naar jou bedoeld overigens
Dat stukje heb ik van mijn pa geërfd, dames regelen is op zich niet zo'n probleem. Maar relaties, man wat een ramp.![]()
![]()
Ja maar ik moet wel, ik zit in een periode vol met keuzesquote:Op maandag 11 juni 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
21 vind ik al best knap, ik ben al verder en begin dat nu pas te doen he
Je kan hier best zondag Nl komen kijken gap, is ook best leukquote:Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet op Maandag altijd stage lopen, maar wie weet komt het goed qua tijd. Als ik kan, dan kom ik zekerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Relaties moet je ook aan gaan als je er zelf "klaar" voor bent.
Veel willen het wel, maar zijn er niet klaar voor.
Ik ook, ik zou wel relatie willen nu, maar het is beter van niet. Ik ben druk met school, stage, ik wil nog een beetje genieten, feestje hier, drugs daar etc.
Na studie ga ik voor vaste relatie en stabiel leven. Dan ben ik er wel klaar voor,![]()
Joh ik word altijd hopeloos verliefd hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is hoe je er zelf in staat natuurlijk. Maar ik ben één keer echt verliefd geweest, maar ik zou nooit meer met haar iets meer willen. Puur omdat ik er zelf gewoon door verneukt word als het weer fout gaat.
Dat stukje heb ik van mijn pa geërfd, dames regelen is op zich niet zo'n probleem. Maar relaties, man wat een ramp.
Ben serieus al zovaak genaaid, en dat als zogenaamde harde jongen
Woonde met een chick en die ging vreemd, andere ex ging vreemd
En toch trap ik er elke keer in he
Ja zondag ben ik wel vrij, kom ik dan wel. Dan heb ik ook nog vrij reizen. Is wel beter.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan hier best zondag Nl komen kijken gap, is ook best leuk![]()
Cool pik, gaan we ff regelen dan!quote:Op maandag 11 juni 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja zondag ben ik wel vrij, kom ik dan wel. Dan heb ik ook nog vrij reizen. Is wel beter.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Top. Lekker Portugezen uitmaken voor natte vaatdoekquote:Op maandag 11 juni 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Cool pik, gaan we ff regelen dan!![]()
![]()
Ik denk zovaak klaar te zijn voor de zogenaamde stabiele leven hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook, ik zou wel relatie willen nu, maar het is beter van niet. Ik ben druk met school, stage, ik wil nog een beetje genieten, feestje hier, drugs daar etc.
Na studie ga ik voor vaste relatie en stabiel leven. Dan ben ik er wel klaar voor,
Maar ik verneuk het nog zo vaak
Ik heb mijn verleden ook niet meeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ben juist niet klaar om single te zijn, na 4 maanden nog nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Na studie ga ik voor vaste relatie en stabiel leven. Dan ben ik er wel klaar voor,:')![]()
bbq staat aanquote:Op maandag 11 juni 2012 01:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top. Lekker Portugezen uitmaken voor natte vaatdoekOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja maar hier ga ik de fout in dus, ik kan niet alleen zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben juist niet klaar om single te zijn, na 4 maanden nog niet
Ik spring te snel in dingen die ik leuk vind lijkt het welOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb niks om in te springen, ik mis de veiligheid van een relatie, zondagen zijn bagger en eenzaam nuquote:Op maandag 11 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hier ga ik de fout in dus, ik kan niet alleen zijn
Ik spring te snel in dingen die ik leuk vind lijkt het wel
Ik ben de afgelopen 8jaar zowat alleen maar in relaties of dates geweest, puur omdat ik verlatings angst heb en haat heb om alleen te zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb niks om in te springen, ik mis de veiligheid van een relatie, zondagen zijn bagger en eenzaam nu
Oké das nog wel een stapje erger, ik had eerst juist angst vóór een relatie en heb een epische kans laten lopen daardoor...quote:Op maandag 11 juni 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 8jaar zowat alleen maar in relaties of dates geweest, puur omdat ik verlatings angst heb en haat heb om alleen te zijn
Maar alleen zijn kan je oefenen he, gewoon een rondje door het park lopen alleen:')![]()
STEVEN HEEFT GEVOELquote:Op maandag 11 juni 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 8jaar zowat alleen maar in relaties of dates geweest, puur omdat ik verlatings angst heb en haat heb om alleen te zijn![]()
Het gaat niet daaromquote:Op maandag 11 juni 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké das nog wel een stapje erger, ik had eerst juist angst vóór een relatie en heb een epische kans laten lopen daardoor...
Maar alleen zijn kan je oefenen he, gewoon een rondje door het park lopen alleen
Maar als je mijn leven eens bekijkt, in de afgelopen 10jaar zijn er alleen al 15vrienden van mij overleden aan weet ik veel wat
Ik heb een destructief leven geleid, dan kom je er vanzelf welOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb juist andersom.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 8jaar zowat alleen maar in relaties of dates geweest, puur omdat ik verlatings angst heb en haat heb om alleen te zijn
Zoals ik al zei, één keer echt verliefd geweest. Dat gevoel heb ik nooit meer daarna gehad, wel een lekker gevoel trouwens. Maar ik ben al mijn hele leven een beetje beschermend naar mijzelf toe qua relaties e.d. Komt omdat ik heel veel stief moeders en vaders heb meegemaakt.Met stiefbroertjes en zusjes natuurlijk. En op het moment dat je je een beetje hecht aan zo'n persoon, zijn ze binnen een dag opeens weer weg en zie je ze nooit meer. Dat is een beetje he verhaal van mijn jeugd.Dan leer je vrij snel dat het allemaal maar vergankelijk en relatief is, relaties en mensen die dichtbij je staan.
De enige waarmee ik echt een band heb zijn mijn vrienden en dat zijn er van jongs af aan al aardig wat. Dat is eigenlijk ook gelijk mijn 'familie'.![]()
![]()
Ja maak er grapjes overquote:
Mensen vergeten dit nog wel eens
WTF zoveel? Hoe kan dat nouquote:Op maandag 11 juni 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het gaat niet daarom
Maar als je mijn leven eens bekijkt, in de afgelopen 10jaar zijn er alleen al 15vrienden van mij overleden aan weet ik veel wat
Ik heb een destructief leven geleid, dan kom je er vanzelf wel?
Wat jij hebt snap ik dus totaal hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb juist andersom.
Zoals ik al zei, één keer echt verliefd geweest. Dat gevoel heb ik nooit meer daarna gehad, wel een lekker gevoel trouwens. Maar ik ben al mijn hele leven een beetje beschermend naar mijzelf toe qua relaties e.d. Komt omdat ik heel veel stief moeders en vaders heb meegemaakt.Met stiefbroertjes en zusjes natuurlijk. En op het moment dat je je een beetje hecht aan zo'n persoon, zijn ze binnen een dag opeens weer weg en zie je ze nooit meer. Dat is een beetje he verhaal van mijn jeugd.Dan leer je vrij snel dat het allemaal maar vergankelijk en relatief is, relaties en mensen die dichtbij je staan.
De enige waarmee ik echt een band heb zijn mijn vrienden en dat zijn er van jongs af aan al aardig wat. Dat is eigenlijk ook gelijk mijn 'familie'.
Ik bouw ook echt vaak een muur om mij heen om maar niet teleurgesteld te worden
zelfmoord, ongelukken en ziektes, het kan echtquote:Op maandag 11 juni 2012 01:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF zoveel? Hoe kan dat nou?
Wat een ellendequote:Op maandag 11 juni 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfmoord, ongelukken en ziektes, het kan echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo ?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je bent wel een beetje een wijf monopolio![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een ellende
Als je ze niet kent is het wel anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een ellende
Ja maar het is niet tof wanneer je 4 vriendinnen kwijt raakt in een auto ongeluk in de auto waar jij hoorde in te zitten maar toch niet konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet tof wanneer een vriend geen uitweg meer ziet en jij hem vindt, leven is niet altijd tof eigenlijk
Wat een ellende ja, maar 15 is wel enorm veel. Heb dat nooit van zo dichtbij meegemaakt zelf gelukkigquote:Op maandag 11 juni 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfmoord, ongelukken en ziektes, het kan echt:')![]()
Maar als mensen er dan eenmaal inzitten komen ze er ook nooit meer uit zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat jij hebt snap ik dus totaal he
Ik bouw ook echt vaak een muur om mij heen om maar niet teleurgesteld te wordenEn daarom ben ik dus 'bang' voor relaties, het zit er zo in dat het toch fout gaat dat ik het maar gewoon laat gaan. Tegelijkertijd is dat ook waarom ik wél een goede band heb met mijn vrienden, die ken ik al heel mijn leven en die gaan nooit allemaal tegelijk weg. Nu langzaam gaan ze over heel Nederland studeren enzo, maar dat is heel anders dan mensen die je abrupt verdwijnen uit je leven door dingen als ruzies en shizzle.
![]()
Met je toekomstplannen, eerst studeren, dan een relatie, dan een huisjeboompje, pittig kapselquote:
En mensen vragen zich soms af waarom ik toch vaak schijt aan alles en iedereen hebt, het heeft er echt mee te makenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een ellende ja, maar 15 is wel enorm veel. Heb dat nooit van zo dichtbij meegemaakt zelf gelukkigOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ken het, maar een goede kennis die nu als een kasplant leeft na een motorongeluk gun ik ook niemand.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is niet tof wanneer je 4 vriendinnen kwijt raakt in een auto ongeluk in de auto waar jij hoorde in te zitten maar toch niet kon
Het is niet tof wanneer een vriend geen uitweg meer ziet en jij hem vindt, leven is niet altijd tof eigenlijk![]()
Ik lag afgelopen week ziek op bed en hoorde de kerkklokken van de uitvaart van een 23 jarige oud-collega van me. Dan voel je je al beroerd, maar dan nog even wat beroerder.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik voel je gap, nogmaals, wij hadden de beste vrienden kunnen zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar als mensen er dan eenmaal inzitten komen ze er ook nooit meer uit zeg maar.En daarom ben ik dus 'bang' voor relaties, het zit er zo in dat het toch fout gaat dat ik het maar gewoon laat gaan. Tegelijkertijd is dat ook waarom ik wél een goede band heb met mijn vrienden, die ken ik al heel mijn leven en die gaan nooit allemaal tegelijk weg. Nu langzaam gaan ze over heel Nederland studeren enzo, maar dat is heel anders dan mensen die je abrupt verdwijnen uit je leven door dingen als ruzies en shizzle.
Hahaha, ja zo komt het wel over.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met je toekomstplannen, eerst studeren, dan een relatie, dan een huisjeboompje, pittig kapsel
Maar ben wel zover in het leven om mijn studie voor alles te zetten. Is nu gewoon enorm belangrijk. Daarna zie ik het wel, maar in grote lijnen wil ik het wel iets rustiger aan gaan doen na diploma.![]()
Maar waarom ga je dan nu weer terug naar je ex man? Of het überhaupt proberen met 45252 dates enzo wat je net zei. Dat snap ik niet man.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voel je gap, nogmaals, wij hadden de beste vrienden kunnen zijn![]()
Heb je ooit psychologische ondersteuning gehad?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En mensen vragen zich soms af waarom ik toch vaak schijt aan alles en iedereen hebt, het heeft er echt mee te maken:')![]()
Mensen hebben vaak respect voor mij vanwege mijn manier van leven omdat ik zovaak schijt heb, kijk eens verder en probeer in te schatten wat ik meegemaakt heb, het scheelt echt
tevaakquote:Op maandag 11 juni 2012 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je ooit psychologische ondersteuning gehad?Nogmaals, ik kan niet alleen zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan nu weer terug naar je ex man? Of het überhaupt proberen met 45252 dates enzo wat je net zei. Dat snap ik niet man.
Ik wil gewoon rust in het leven hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, ja zo komt het wel over.
Maar ben wel zover in het leven om mijn studie voor alles te zetten. Is nu gewoon enorm belangrijk. Daarna zie ik het wel, maar in grote lijnen wil ik het wel iets rustiger aan gaan doen na diploma.
Over 6/7 dagen hoor ik of mijn komende 4 jaar studie in Amsterdam gaan plaats vinden. Kamertje zoeken, HBO alles:')![]()
Één keer bij zo'n grappenmaker geweest. Ik los die shit in mijn eigen hoofd wel op.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je ooit psychologische ondersteuning gehad?Althans, dat denk ik.
![]()
Ik geloof niet in die psychiaters etc, best kut, want ik ben best verknipt
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik zoek alleen de heil in vrienden die wegvallen omdat ze doodgaan, vast komen te zitten of andere dingenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Joh ik ook, al sinds mijn 14e ofzo
Ik zou eens voor mijzelf moeten kiezenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die horen je niet te veranderen. Alleen te helpen met dingen verwerken enzo imo.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ik geloof niet in die psychiaters etc, best kut, want ik ben best verknipt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: