Serieus lang verhaal manquote:Op maandag 11 juni 2012 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut? Waarom zou je rekening houden met je buren als je gaat trouwen?
Mijn pa had hem al op fb staan jaquote:
Pardon? Hoe groot wordt dat feest wel niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus lang verhaal man
Ik heb echt medelijden met die 2, het is echt niet tof meer gewoon
Ze wilden feestje geven in de tuin tussen de buren in, maar de 2 buren zijn homo haters en zijn naar de gemeente gegaan of ze wel een vergunning hebben of niet
Volgens gemeente hebben ze die nodig!!!!!!
Voor de buurtquote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pardon? Hoe groot wordt dat feest wel niet?
Leuk daar jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:30 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik kom daar niet natuurlijk, eens Ajacied altijd Ajacied ondanks het klotestadion.
Tenzij Feyenoord uit, bekerfinale enzovoort.
Nee ik ga volgend seizoen lekker een paar potjes kijken in het Tata Steel Stadion.
Telstar-Sparta moet ik sowieso bij zijn.
Ik vond die Ieren zo mooi, niks uitfluiten gewoon toezingen na een nederlaag.quote:
Als het privéterrein is heb je voor 40 man echt geen vergunning nodig.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor de buurt
En wat vrienden van buiten af
Hooguit 40 man, het is niet te geloven
Het is dus geen prive terrein maar gemeente terrein dat tussen 2 woonblokken zitquote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het privéterrein is heb je voor 40 man echt geen vergunning nodig.
Ze zijn zwaar omhoog gevallen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
Ik zie nu Nick en Simon bij studio sportzomer.Vorig jaar waren ze bij mijn werk, moest ik ze beetje wegwijs maken enzo. Echt tering leijers zijn die gasten.
Ik post er nog maar een jaar ofzo ja, heel gekquote:
Inderdaad wtf was datquote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
Ik zie nu Nick en Simon bij studio sportzomer.Vorig jaar waren ze bij mijn werk, moest ik ze beetje wegwijs maken enzo. Echt tering leijers zijn die gasten.
Goede muziek, leuke jongens.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
Gewoon vergunning aanvragen. Zolang die haters geen gegronde redenen hebben kunnen ze een vergunning echt niet dwarsbomen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is dus geen prive terrein maar gemeente terrein dat tussen 2 woonblokken zit
Iedereen wilt het behalve die buren![]()
En de manager is nog het ergste. Vraagtie om een biertje, vroeg ik een fiche (betaal middel bij ons) werd ie boos.quote:
Het is al te zielig voor woorden dat zoiets moet tochquote:Op maandag 11 juni 2012 00:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon vergunning aanvragen. Zolang die haters geen gegronde redenen hebben kunnen ze een vergunning echt niet dwarsbomen.
Nee je post in specifiek dit topic grappig!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post er nog maar een jaar ofzo ja, heel gek
Alleen al om ze te sarren zou ik een vergunning aanvragenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al te zielig voor woorden dat zoiets moet toch
Maar mijn ouwe is aan het kijken of ze het op het terrein van zijn werk kunnen doen
Ik ben nooit grappig, apartquote:Op maandag 11 juni 2012 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee je post in specifiek dit topic grappig!
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
En de manager is nog het ergste. Vraagtie om een biertje, vroeg ik een fiche (betaal middel bij ons) werd ie boos.Je krijgt al 244393493 miljoen euro om te PLAYBACKEN (eerste die ik dat heb zien doen) die avond, kun je niet eens even betalen voor je drinken. Heb het hem maar zelf laten halen.
Alleen al om ze te sarren zou ik hun ramen willen inkankeren, maar hee wie ben ikquote:Op maandag 11 juni 2012 00:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen al om ze te sarren zou ik een vergunning aanvragen
Dinsdag ben ik weer in Amersfoort, voor 4euro mag je mij aanrakenquote:
Je treft wel de verkeerde hèquote:Op maandag 11 juni 2012 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfs zanger Rinus deed arrogant tegen mij.Artiesten.
typisch hequote:
Voor hoeveel mag ik in je neus knijpen?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik weer in Amersfoort, voor 4euro mag je mij aanraken
Ik heb niet zo'n grote neus man, 5,50quote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Voor hoeveel mag ik in je neus knijpen?
Wat doe je dan in Amersfoort?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik weer in Amersfoort, voor 4euro mag je mij aanraken
Heerlijk rustig.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Leuk daar ja
Wel zonde dat Sparta 400 supporters mee nam en er minder Telstar supporters waren
Leugens.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n grote neus man, 5,50
Kan je daarvoor weer sigaretten kopen zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chillen met een chick die ik ken, is ex van mijquote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je dan in Amersfoort?
Geen grote neus? Jullie schreeuwen wel de hele tijd joden ditdat. Leugenaarsquote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je daarvoor weer sigaretten kopen zeker
quote:
Thomas Berge is wel aardigquote:Op maandag 11 juni 2012 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Rinus tot Glennis Grace en van Joling tot Alain Clark, allemaal zijn ze kut.
Adolf Hitler is wel aardig, zolang hij geen Joden uitmoordtquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Thomas Berge is wel aardigZolang hij niet zingt
Ja hoor, prima uitgaan leuke binnenstadquote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chillen met een chick die ik ken, is ex van mij
Maar Amersfoort is best leuk
Ik ken iemand die fan is..quote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Thomas Berge is wel aardigZolang hij niet zingt
Ja wij gaan gewoon chillen in parkje bij schothorst in de buurt en s'avonds naar de films bij jtquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hoor, prima uitgaan leuke binnenstad
Het was gewoon een goede vent, afgezien van een paar akkefietjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Adolf Hitler is wel aardig, zolang hij geen Joden uitmoordt
Hij kon goed schilderen jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was gewoon een goede vent, afgezien van een paar akkefietjes.
Welk parkje dan? dat grote vliegerveld?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wij gaan gewoon chillen in parkje bij schothorst in de buurt en s'avonds naar de films bij jt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |