Als je het de volgende keer meent....quote:
Niet jezelf zijn bij dames in de buurt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik doe alleen lief tegen meisjes.
Ik meen het.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het de volgende keer meent....
Maar die zijn ook niet lief tegen mequote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik doe alleen lief tegen meisjes.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef Snuf. het volgende:
Appingedam
Groningen
Alles dat niet Rotterdam-Zuid is
Je had de wedstrijd moeten zien, zoiets mag je gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:08 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
En Van Persie trapte mis, boeiend.
Ik heb zelf meer dan 10 jaar gevoetbald, zoiets is mij ook ooit overkomen maar dat mag je niet overkomen op dit niveau kom op zeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker zelf niet gevoetbald? Kan gewoon gebeuren man.
Ja was echt vet spontaan enzoquote:
WEL MIJN ALLES. FEYENOORD TILL I DIE, I KNOW I AM IM SURE I AM IM FEYENOORD TILL I DIEEEEEEEEEEEEquote:
Ik wilde die net gaan posten ja.quote:
Jongens, jongens, wat maken jullie je druk om een voetbalwedstrijd die niet van Sparta is zegquote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je had de wedstrijd moeten zien, zoiets mag je gewoon niet gebeuren.
[..]
Ik heb zelf meer dan 10 jaar gevoetbald, zoiets is mij ook ooit overkomen maar dat mag je niet overkomen op dit niveau kom op zeg.
Ik probeer altijd niet mezelf te zijn zodat ze niet meteen wegrennen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet jezelf zijn bij dames in de buurt.
Dio.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef Snuf. het volgende:
TOTDAT DE OPPOSITES MIJ DE KANS GAVEN EN IK KON HET NIET LATEN PAKTE HET VAST EN NIET LOS ZOALS EEN HAARKLEM DUS IK BEN HIER KERK AMEN
Bal tussen de benen, bal mistrappen mag je ook niet gebeuren. En toch gebeurt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je had de wedstrijd moeten zien, zoiets mag je gewoon niet gebeuren.
Ik ook man, tik hem aanquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb op voetbal en tennis gezeten, maar in tafeltennis was ik fkin goed..
elke pauze en na schooltijd tafeltennisen
Het kost je een paar uur van je leven.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef arachide. het volgende:
Snuf, hoe duur is een seizoenkaart van sparta en hoe duur is een los kaartje thuis?
Ja dat lijkt het me niet waardquote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het kost je een paar uur van je leven.
Oh. Ach afentoe eentje afschrikken met een te sarcastische harde opmerking moet kunnen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik probeer altijd niet mezelf te zijn zodat ze niet meteen wegrennen.
tikquote:
Wincest?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
he love wat zijn trouwens die tumblr plaatjes van dat incest gedoewat de neuk
Ja ik krijg soms linkjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
he love wat zijn trouwens die tumblr plaatjes van dat incest gedoewat de neuk
DAN BEN JE ZEKER GOED MET STOKKENquote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb 12 jaar op majorette gezetenik win
Wie is Majorette?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik betaal 200, maar dat is niet de goedkoopste tribune. Een kaartje is volgens mij echt iets van 17 euro ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef arachide. het volgende:
Snuf, hoe duur is een seizoenkaart van sparta en hoe duur is een los kaartje thuis?
Nee ik had van die oude man die met zijn hadn zat in de bloesjes van zijn dochters, dat is niet echt wincest.quote:
Een beetje met een stokje zwiepen en zwaaien kan iedereenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heus.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik betaal 200, maar dat is niet de goedkoopste tribune. Een kaartje is volgens mij echt iets van 17 euro ofzoEcht absurd, maar ze hebben wel erg vaak acties dat ze 10 euro zijn of 2,50 ofzo. Hoezo?
Doe het dan als je durft.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een beetje met een stokje zwiepen en zwaaien kan iedereen
Mijn God wat een oplichters.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus.
Bijna net zo duur als bij Feyenoord.
Dat met die kekke pakjes?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeker wel!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nee ik had van die oude man die met zijn hadn zat in de bloesjes van zijn dochters, dat is niet echt wincest.
Ik wil wel een keer naar Sparta als ik Rotterdam woon. Ik heb me ingeschreven. Duurt wel lang met reactie na betaling.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik betaal 200, maar dat is niet de goedkoopste tribune. Een kaartje is volgens mij echt iets van 17 euro ofzoEcht absurd, maar ze hebben wel erg vaak acties dat ze 10 euro zijn of 2,50 ofzo. Hoezo?
Nee?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus.
Bijna net zo duur als bij Feyenoord.
Ook de meeste vraag naar, dus logisch dat het de hoogste prijs is hé.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Mijn God wat een oplichters.
Nou ja als ze je bij een club uitknijpen is het Ajax.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een beetje met een stokje zwiepen en zwaaien kan iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |