SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
TT's zijn nooit mijn sterkste punt geweest, get over it.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Het was het leukste wat me in tijden was overkomenquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Oke voorruit, ik gun je dit pleziertjequote:Op zondag 10 juni 2012 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het was het leukste wat me in tijden was overkomen![]()
Ik vind het uiterst onprettig als ik noodgedwongen zo'n exorbitante hoeveelheid seconden in acht moet nemen voordat er voor mij de mogelijkheid ontstaat om een nieuwe mededeling in dit topic te deponeren.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een stuk ongeduld![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind het uiterst onprettig als ik noodgedwongen zo'n exorbitante hoeveelheid seconden in acht moet nemen voordat er voor mij de mogelijkheid ontstaat om een nieuwe mededeling in dit topic te deponeren.![]()
![]()
Snuf verslaat jou makkelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
ik ben de liefste van allemaal, versla mijn liefheid hier nu![]()
Welke actie?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet haten op Balotelli na zo'n actie?![]()
Helden moet je koesteren.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:05 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Een half jaar gespeeld voor Sparta.
#trotsopkrohndeli![]()
Boehoe hij mist een kans.quote:![]()
"lets trow bananas to him"quote:![]()
![]()
Hij hield hem wel netjes binnen toch, maar daarna was hij te geconcentreerd met schieten en hield hij achter zich niet in de gaten ken gebeurenquote:![]()
Het is #trotsopkrohndehliquote:Op maandag 11 juni 2012 00:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Helden moet je koesteren.
#trotsopkrohndeliVerliefdheid is voor de dommen![]()
Ik doe ook heel lief tegen iedereen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee ik ben een slapende vulkaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het zit allemaal opgehoopt en veilig opgeborgen onder een laagje?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ja als je bij FC Appingedam speeltquote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij hield hem wel netjes binnen toch, maar daarna was hij te geconcentreerd met schieten en hield hij achter zich niet in de gaten ken gebeuren![]()
![]()
En Van Persie trapte mis, boeiend.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet zomaar een kans en op een ongelofelijk domme manier
Verliefdheid is voor de dommen![]()
FC appingedam hoe kom je daarbijquote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja als je bij FC Appingedam speelt![]()
![]()
Het is VV Appingedam.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker zelf niet gevoetbald? Kan gewoon gebeuren man.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doe ook heel lief tegen iedereen hoor.koetsjie koetsjieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
watwatwatwatwatquote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doe ook heel lief tegen iedereen hoor.Ik doe alleen lief tegen meisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Als je het de volgende keer meent....quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Niet jezelf zijn bij dames in de buurt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik doe alleen lief tegen meisjes.![]()
![]()
Ik meen het.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het de volgende keer meent....![]()
Maar die zijn ook niet lief tegen mequote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik doe alleen lief tegen meisjes.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef Snuf. het volgende:
Appingedam
Groningen
Alles dat niet Rotterdam-Zuid is![]()
Je had de wedstrijd moeten zien, zoiets mag je gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:08 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
En Van Persie trapte mis, boeiend.Ik heb zelf meer dan 10 jaar gevoetbald, zoiets is mij ook ooit overkomen maar dat mag je niet overkomen op dit niveau kom op zeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker zelf niet gevoetbald? Kan gewoon gebeuren man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: