Helden moet je koesteren.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:05 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Een half jaar gespeeld voor Sparta.
Boehoe hij mist een kans.quote:
"lets trow bananas to him"quote:
Hij hield hem wel netjes binnen toch, maar daarna was hij te geconcentreerd met schieten en hield hij achter zich niet in de gaten ken gebeurenquote:
Het is #trotsopkrohndehliquote:Op maandag 11 juni 2012 00:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Helden moet je koesteren.
#trotsopkrohndeli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee ik ben een slapende vulkaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het zit allemaal opgehoopt en veilig opgeborgen onder een laagje?
Ja als je bij FC Appingedam speeltquote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij hield hem wel netjes binnen toch, maar daarna was hij te geconcentreerd met schieten en hield hij achter zich niet in de gaten ken gebeuren
En Van Persie trapte mis, boeiend.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet zomaar een kans en op een ongelofelijk domme manier
FC appingedam hoe kom je daarbijquote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja als je bij FC Appingedam speelt
Het is VV Appingedam.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker zelf niet gevoetbald? Kan gewoon gebeuren man.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doe ook heel lief tegen iedereen hoor.koetsjie koetsjieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watwatwatwatwatquote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doe ook heel lief tegen iedereen hoor.Ik doe alleen lief tegen meisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |