Marie clare nog wat ofzo manquote:Op maandag 11 juni 2012 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welk parkje dan? dat grote vliegerveld?
hij is doodquote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ajax. Waar is Hitler als je hem nodig hebt
Die knul heeft Berge aan issues.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Thomas Berge is wel aardigZolang hij niet zingt
Ergens, we hebben zijn lichaam nooit gevonden.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ajax. Waar is Hitler als je hem nodig hebt
Ja daaro. Das wel een chill plekkiequote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Marie clare nog wat ofzo man
Met winkelcentrum erbij
Eindbaas is dat, met z'n barbecuequote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kul, zag hem laatst nog op RTV Noord:
[ afbeelding ]
Laatste keer dat feyenoord kampioen werd, heeeeeel lang terugquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kul, zag hem laatst nog op RTV Noord:
[ afbeelding ]
Ja zij woont daar in de buurt, is echt 5minuten lopen en je kan er altijd wel lekker zitten enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daaro. Das wel een chill plekkie
Feyenoordquote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat feyenoord kampioen werd, heeeeeel lang terug
Ik heb hem nog een biertje aangeboden maar hij dronk water. Zou het een alibiverschaffing zijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:46 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die knul heeft Berge aan issues.
Aan de coke, aan de drank.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef Snuf. het volgende:
Hitler is op de maan, hij bereidt een aanvalt voor.
Das een kutbuurt waar ze woont danquote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zij woont daar in de buurt, is echt 5minuten lopen en je kan er altijd wel lekker zitten enzo
Sowieso is Amersfoort best chill
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat feyenoord kampioen werd, heeeeeel lang terug
Nou ik vind het opzich wel chill daar manquote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das een kutbuurt waar ze woont dan
Ik woon 5 minuten van het centrum
Janken om je ex.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens naar dromenland. Waar ik een set zal draaien op Mysteryland, mainstage. En waar ik achteraf backstage word opgewacht door groupies. Allemaal majorettes. Maar die stuur ik weg, want dat ene hockey meisje met een speciaal plekje in mijn zal al mijn aandacht krijgen. Weltrusten!
Jij weet het vast niet meer wanneer dat was knulquote:
Heeft niks met mijn ex te makenquote:
Eerst even langs je huisarts briefje halenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En morgen maar eens een psychiater regelen.
Oh, ik dacht dat zij dat hockeymeisje was. Sorry dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft niks met mijn ex te maken
Maar je kloot weer aan met je ex dusquote:Op maandag 11 juni 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou ik vind het opzich wel chill daar man
Maar centrum is goed te doen, sowieso leuk centrum daar, vorig jaar vaak gezeten op terrasjes daar
Weet nietquote:Op maandag 11 juni 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar je kloot weer aan met je ex dus
Nachtmerrievangertje komt zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vang je mijn vreselijke nachtmerries voor me op?
Indien mogelijk geen seksquote:Op maandag 11 juni 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet
Het is lastig hoe het tussen ons gegaan is
Weet echt niet of het verstandig is enzo
Heb er zelf al genoeg, deal with it. grgrquote:Op maandag 11 juni 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vang je mijn vreselijke nachtmerries voor me op?
Kusjequote:Op maandag 11 juni 2012 00:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb er zelf al genoeg, deal with it. grgr
bijna 2 jaar samengeweest, en ergens is over ook echt overquote:Op maandag 11 juni 2012 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Indien mogelijk geen seks
We zullen er voor je zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb er zelf al genoeg, deal with it. grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Als je twijfelt moet je het niet doen man, fucked je alleen maar op.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijna 2 jaar samengeweest, en ergens is over ook echt over
Maarja, de manier op hoe enzo, het is vaag allemaal en we zoeken uit hoe en wat
Kijk van te voren je valkuilen, zoals valse hoopquote:Op maandag 11 juni 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijna 2 jaar samengeweest, en ergens is over ook echt over
Maarja, de manier op hoe enzo, het is vaag allemaal en we zoeken uit hoe en wat
Klopt, maar nogmaals, de manier hoe het uit gegaan is zet vragenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je twijfelt moet je het niet doen man, fucked je alleen maar op.
k heb geen valse hoop, alleen wij zijn aan het kijken hoe en watquote:Op maandag 11 juni 2012 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk van te voren je valkuilen, zoals valse hoop
Ik heb in het verleden zo'n situatie gehad, na 2 jaar relatie was het een hafl jaar uit, toen was ik in jouw situatie en ging het weer aan voor 2 jaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar nogmaals, de manier hoe het uit gegaan is zet vragen
[..]
k heb geen valse hoop, alleen wij zijn aan het kijken hoe en wat
Zo niet, dan niet
Maar dat er aantrekkings kracht is tussen beide is duidelijk
Ik vind altijd dat vaak mensen teveel in de toekomst kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden zo'n situatie gehad, na 2 jaar relatie was het een hafl jaar uit, toen was ik in jouw situatie en ging het weer aan voor 2 jaar.
Oh doe ik ook niet hoor, pas sinds kort denk ik echt over mijn toekomst na, tot mijn 21e keek ik nog niet eens verder dan een volgend weekendquote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat vaak mensen teveel in de toekomst kijken
Ik kan nu niet zien wat er volgend jaar gebeurt
Stel we komen bij elkaar en het gaat voor 2jaar goed, ja goh heb je het toch 2jaar leuk gehad, misschien gaat het wel voor 5jaar goed
Mensen die teveel in de toekomst plannen ben ik een beetje klaar mee, en is niet naar jou bedoeld overigens
Ja was crack man, donderdag ben ik er niet maar kom je de wedstrijd erna chillen hier dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |