Marie clare nog wat ofzo manquote:Op maandag 11 juni 2012 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welk parkje dan? dat grote vliegerveld?
hij is doodquote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ajax. Waar is Hitler als je hem nodig hebt
Die knul heeft Berge aan issues.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Thomas Berge is wel aardigZolang hij niet zingt
Ergens, we hebben zijn lichaam nooit gevonden.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ajax. Waar is Hitler als je hem nodig hebt
Ja daaro. Das wel een chill plekkiequote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Marie clare nog wat ofzo man
Met winkelcentrum erbij
Eindbaas is dat, met z'n barbecuequote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kul, zag hem laatst nog op RTV Noord:
[ afbeelding ]
Laatste keer dat feyenoord kampioen werd, heeeeeel lang terugquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kul, zag hem laatst nog op RTV Noord:
[ afbeelding ]
Ja zij woont daar in de buurt, is echt 5minuten lopen en je kan er altijd wel lekker zitten enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daaro. Das wel een chill plekkie
Feyenoordquote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat feyenoord kampioen werd, heeeeeel lang terug
Ik heb hem nog een biertje aangeboden maar hij dronk water. Zou het een alibiverschaffing zijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:46 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die knul heeft Berge aan issues.
Aan de coke, aan de drank.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef Snuf. het volgende:
Hitler is op de maan, hij bereidt een aanvalt voor.
Das een kutbuurt waar ze woont danquote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zij woont daar in de buurt, is echt 5minuten lopen en je kan er altijd wel lekker zitten enzo
Sowieso is Amersfoort best chill
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat feyenoord kampioen werd, heeeeeel lang terug
Nou ik vind het opzich wel chill daar manquote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das een kutbuurt waar ze woont dan
Ik woon 5 minuten van het centrum
Janken om je ex.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens naar dromenland. Waar ik een set zal draaien op Mysteryland, mainstage. En waar ik achteraf backstage word opgewacht door groupies. Allemaal majorettes. Maar die stuur ik weg, want dat ene hockey meisje met een speciaal plekje in mijn zal al mijn aandacht krijgen. Weltrusten!
Jij weet het vast niet meer wanneer dat was knulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |