wanneer spelen de Ieren weer?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was crack man, donderdag ben ik er niet maar kom je de wedstrijd erna chillen hier dan?
21 vind ik al best knap, ik ben al verder en begin dat nu pas te doen hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh doe ik ook niet hoor, pas sinds kort denk ik echt over mijn toekomst na, tot mijn 21e keek ik nog niet eens verder dan een volgend weekend
Donderdag, maar ben ik er niet en maandagquote:
Dat is hoe je er zelf in staat natuurlijk. Maar ik ben één keer echt verliefd geweest, maar ik zou nooit meer met haar iets meer willen. Puur omdat ik er zelf gewoon door verneukt word als het weer fout gaat.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat vaak mensen teveel in de toekomst kijken
Ik kan nu niet zien wat er volgend jaar gebeurt
Stel we komen bij elkaar en het gaat voor 2jaar goed, ja goh heb je het toch 2jaar leuk gehad, misschien gaat het wel voor 5jaar goed
Mensen die teveel in de toekomst plannen ben ik een beetje klaar mee, en is niet naar jou bedoeld overigens
Ja maar ik moet wel, ik zit in een periode vol met keuzesquote:Op maandag 11 juni 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
21 vind ik al best knap, ik ben al verder en begin dat nu pas te doen he
Je kan hier best zondag Nl komen kijken gap, is ook best leukquote:Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet op Maandag altijd stage lopen, maar wie weet komt het goed qua tijd. Als ik kan, dan kom ik zeker
Joh ik word altijd hopeloos verliefd hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is hoe je er zelf in staat natuurlijk. Maar ik ben één keer echt verliefd geweest, maar ik zou nooit meer met haar iets meer willen. Puur omdat ik er zelf gewoon door verneukt word als het weer fout gaat.
Dat stukje heb ik van mijn pa geërfd, dames regelen is op zich niet zo'n probleem. Maar relaties, man wat een ramp.
Ja zondag ben ik wel vrij, kom ik dan wel. Dan heb ik ook nog vrij reizen. Is wel beter.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan hier best zondag Nl komen kijken gap, is ook best leuk
Cool pik, gaan we ff regelen dan!quote:Op maandag 11 juni 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja zondag ben ik wel vrij, kom ik dan wel. Dan heb ik ook nog vrij reizen. Is wel beter.
Top. Lekker Portugezen uitmaken voor natte vaatdoekquote:Op maandag 11 juni 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Cool pik, gaan we ff regelen dan!
Ik denk zovaak klaar te zijn voor de zogenaamde stabiele leven hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Relaties moet je ook aan gaan als je er zelf "klaar" voor bent.
Veel willen het wel, maar zijn er niet klaar voor.
Ik ook, ik zou wel relatie willen nu, maar het is beter van niet. Ik ben druk met school, stage, ik wil nog een beetje genieten, feestje hier, drugs daar etc.
Na studie ga ik voor vaste relatie en stabiel leven. Dan ben ik er wel klaar voor,
Ik ben juist niet klaar om single te zijn, na 4 maanden nog nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Relaties moet je ook aan gaan als je er zelf "klaar" voor bent.
Veel willen het wel, maar zijn er niet klaar voor.
Ik ook, ik zou wel relatie willen nu, maar het is beter van niet. Ik ben druk met school, stage, ik wil nog een beetje genieten, feestje hier, drugs daar etc.
Na studie ga ik voor vaste relatie en stabiel leven. Dan ben ik er wel klaar voor,
bbq staat aanquote:Op maandag 11 juni 2012 01:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top. Lekker Portugezen uitmaken voor natte vaatdoek
Ja maar hier ga ik de fout in dus, ik kan niet alleen zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben juist niet klaar om single te zijn, na 4 maanden nog niet
Ik heb niks om in te springen, ik mis de veiligheid van een relatie, zondagen zijn bagger en eenzaam nuquote:Op maandag 11 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hier ga ik de fout in dus, ik kan niet alleen zijn
Ik spring te snel in dingen die ik leuk vind lijkt het wel
Ik ben de afgelopen 8jaar zowat alleen maar in relaties of dates geweest, puur omdat ik verlatings angst heb en haat heb om alleen te zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb niks om in te springen, ik mis de veiligheid van een relatie, zondagen zijn bagger en eenzaam nu
Oké das nog wel een stapje erger, ik had eerst juist angst vóór een relatie en heb een epische kans laten lopen daardoor...quote:Op maandag 11 juni 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 8jaar zowat alleen maar in relaties of dates geweest, puur omdat ik verlatings angst heb en haat heb om alleen te zijn
STEVEN HEEFT GEVOELquote:Op maandag 11 juni 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 8jaar zowat alleen maar in relaties of dates geweest, puur omdat ik verlatings angst heb en haat heb om alleen te zijn
Het gaat niet daaromquote:Op maandag 11 juni 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké das nog wel een stapje erger, ik had eerst juist angst vóór een relatie en heb een epische kans laten lopen daardoor...
Maar alleen zijn kan je oefenen he, gewoon een rondje door het park lopen alleen
Ik heb juist andersom.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maak er grapjes overquote:
WTF zoveel? Hoe kan dat nouquote:Op maandag 11 juni 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het gaat niet daarom
Maar als je mijn leven eens bekijkt, in de afgelopen 10jaar zijn er alleen al 15vrienden van mij overleden aan weet ik veel wat
Ik heb een destructief leven geleid, dan kom je er vanzelf wel
Wat jij hebt snap ik dus totaal hequote:Op maandag 11 juni 2012 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb juist andersom.
Zoals ik al zei, één keer echt verliefd geweest. Dat gevoel heb ik nooit meer daarna gehad, wel een lekker gevoel trouwens. Maar ik ben al mijn hele leven een beetje beschermend naar mijzelf toe qua relaties e.d. Komt omdat ik heel veel stief moeders en vaders heb meegemaakt.Met stiefbroertjes en zusjes natuurlijk. En op het moment dat je je een beetje hecht aan zo'n persoon, zijn ze binnen een dag opeens weer weg en zie je ze nooit meer. Dat is een beetje he verhaal van mijn jeugd.Dan leer je vrij snel dat het allemaal maar vergankelijk en relatief is, relaties en mensen die dichtbij je staan.
De enige waarmee ik echt een band heb zijn mijn vrienden en dat zijn er van jongs af aan al aardig wat. Dat is eigenlijk ook gelijk mijn 'familie'.
zelfmoord, ongelukken en ziektes, het kan echtquote:Op maandag 11 juni 2012 01:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF zoveel? Hoe kan dat nou?
Wat een ellendequote:Op maandag 11 juni 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfmoord, ongelukken en ziektes, het kan echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo ?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je bent wel een beetje een wijf monopolio
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een ellende
Als je ze niet kent is het wel anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een ellende
Ja maar het is niet tof wanneer je 4 vriendinnen kwijt raakt in een auto ongeluk in de auto waar jij hoorde in te zitten maar toch niet konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet tof wanneer een vriend geen uitweg meer ziet en jij hem vindt, leven is niet altijd tof eigenlijk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Wat een ellende ja, maar 15 is wel enorm veel. Heb dat nooit van zo dichtbij meegemaakt zelf gelukkigquote:Op maandag 11 juni 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfmoord, ongelukken en ziektes, het kan echt
Maar als mensen er dan eenmaal inzitten komen ze er ook nooit meer uit zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat jij hebt snap ik dus totaal he
Ik bouw ook echt vaak een muur om mij heen om maar niet teleurgesteld te worden
Met je toekomstplannen, eerst studeren, dan een relatie, dan een huisjeboompje, pittig kapselquote:
En mensen vragen zich soms af waarom ik toch vaak schijt aan alles en iedereen hebt, het heeft er echt mee te makenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een ellende ja, maar 15 is wel enorm veel. Heb dat nooit van zo dichtbij meegemaakt zelf gelukkig
Ik ken het, maar een goede kennis die nu als een kasplant leeft na een motorongeluk gun ik ook niemand.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is niet tof wanneer je 4 vriendinnen kwijt raakt in een auto ongeluk in de auto waar jij hoorde in te zitten maar toch niet kon
Het is niet tof wanneer een vriend geen uitweg meer ziet en jij hem vindt, leven is niet altijd tof eigenlijk
Ik voel je gap, nogmaals, wij hadden de beste vrienden kunnen zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar als mensen er dan eenmaal inzitten komen ze er ook nooit meer uit zeg maar.En daarom ben ik dus 'bang' voor relaties, het zit er zo in dat het toch fout gaat dat ik het maar gewoon laat gaan. Tegelijkertijd is dat ook waarom ik wél een goede band heb met mijn vrienden, die ken ik al heel mijn leven en die gaan nooit allemaal tegelijk weg. Nu langzaam gaan ze over heel Nederland studeren enzo, maar dat is heel anders dan mensen die je abrupt verdwijnen uit je leven door dingen als ruzies en shizzle.
Hahaha, ja zo komt het wel over.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met je toekomstplannen, eerst studeren, dan een relatie, dan een huisjeboompje, pittig kapsel
Maar waarom ga je dan nu weer terug naar je ex man? Of het überhaupt proberen met 45252 dates enzo wat je net zei. Dat snap ik niet man.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voel je gap, nogmaals, wij hadden de beste vrienden kunnen zijn
Heb je ooit psychologische ondersteuning gehad?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En mensen vragen zich soms af waarom ik toch vaak schijt aan alles en iedereen hebt, het heeft er echt mee te maken
tevaakquote:Op maandag 11 juni 2012 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je ooit psychologische ondersteuning gehad?
Nogmaals, ik kan niet alleen zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan nu weer terug naar je ex man? Of het überhaupt proberen met 45252 dates enzo wat je net zei. Dat snap ik niet man.
Ik wil gewoon rust in het leven hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, ja zo komt het wel over.
Maar ben wel zover in het leven om mijn studie voor alles te zetten. Is nu gewoon enorm belangrijk. Daarna zie ik het wel, maar in grote lijnen wil ik het wel iets rustiger aan gaan doen na diploma.
Één keer bij zo'n grappenmaker geweest. Ik los die shit in mijn eigen hoofd wel op.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je ooit psychologische ondersteuning gehad?
Ik zoek alleen de heil in vrienden die wegvallen omdat ze doodgaan, vast komen te zitten of andere dingenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Joh ik ook, al sinds mijn 14e ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |