Nee, kut stad dat het is. Als je je zusje meeneemt wil ik je wel verlossen van die skater.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben blond, kom je morgen ook naar Rotterdam?
alleen steven en patje hebben hier een goede reputatiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja wat? Ik zit hier nu nog net geen 1 week, moetm ijn reputatie hoog houden in deze SC!
Al het goede kost tijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen steven en patje hebben hier een goede reputatie
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, kut stad dat het is. Als je je zusje meeneemt wil ik je wel verlossen van die skater.
ah een meerval, die ken ik nog van runescapequote:
turkquote:
runescape.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah een meerval, die ken ik nog van runescape
hahaha ook dat heb ik gespeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef napoleonfour het volgende:
runescapeomerta is en blijft het ultieme ik ga je naaien klasgenoot.
flips date alleen met mensen van fok omdat contact gestoordquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
FLips, heb jij ervaring met daten met teamleiders bij de AH?
hij noemde haar one of the guys, flips was afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
hoezo nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me af of dat kan/mag van de AH, dat je gaat met een teamleider waar je onder werkt
Dat mag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me af of dat kan/mag van de AH, dat je gaat met een teamleider waar je onder werkt
Niet meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo nietje wordt er toch uitgegooid als je te oud bent.
Wat? Bij onze filiaal hebben ze liever goed werk en iets duurder dan goedkoop en pauper.quote:
dat mag de ah niet verbieden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
haha homoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
Hier ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Bij onze filiaal hebben ze liever goed werk en iets duurder dan goedkoop en pauper.
Ja vakkenvullen is wel vakmanschap inderdaad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Bij onze filiaal hebben ze liever goed werk en iets duurder dan goedkoop en pauper.
bij de saturn stond in het de regels waarvoor je tekendequote:
Kun je wel om lachen, maar die 16-jarige doen het alsnog verkeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja vakkenvullen is wel vakmanschap inderdaad.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bij de saturn stond in het de regels waarvoor je tekende
geef ze een bekertje cola met ghbquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Kinderen met gastoeters
Ik haat jullie
Ja maar na 2 weken toch niet meer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je wel om lachen, maar die 16-jarige doen het alsnog verkeerd.
Hier werken er alleen maar mongols bij de C1000. En bij de Lidl alleen refo's.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik heb een teamleid(st)er die echt lekker is. Al zitten er ook 2 lekkere chicks bij de avondploeg
. Gvd, onze AH
.
Jawel want ze zijn rebels enz, jwt , they don't give a shitquote:
je zet je handtekening toch zelf?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]lekker in strijd met de wet ach
Nee, zonde van de ghbquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geef ze een bekertje cola met ghb
In Noord wonen alleen maar tokkie wijven manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
In A'dam noord wonen best wel veel chicks, vergeleken met zaandan/wormer enz...toch steve?
ja maar zon geding mag niet hier in nl. in amerika wel. Gedragsregels als niet meer elkaar zoenen ofzo mag wel , maar echt expliciet het verbieden van relaties niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je zet je handtekening toch zelf?
kk lekkere wijven gaan niet met gastoeters spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou als het een 17-jarig wijf is die kk lekker is/
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Noord wonen alleen maar tokkie wijven man
Met goude kettingen met hun naam erop
Wel als ze emo zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kk lekkere wijven gaan niet met gastoeters spelen
jij bent een emoquote:
Moet ik jou weer pesten dan?quote:
Wij gingen pas rond een uur of 5 herrie maken, daarvoor dingen in de fik steken en smerig maken, jeugd van tegenwoordigquote:
in turkije ook, wat is je punt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
Wat valt er te pesten. Ik heb gwn gelijk, in noord wonen chicks , klaar.
half 5 normaal, dit zijn gasten die terugkomen van het uitgaan en stoer doen. anyways nog even slaap pakken voorzover het kanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gingen pas rond een uur of 5 herrie maken, daarvoor dingen in de fik steken en smerig maken, jeugd van tegenwoordig
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
half 5 normaal, dit zijn gasten die terugkomen van het uitgaan en stoer doen. anyways nog even slaap pakken voorzover het kan
que?quote:
doegdoeg lieverdquote:
xoxoxoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:05 schreef Smoofie het volgende:
Naja, ik ga ook maar, morgen maar ff mn teamleidster pimpen, hvj steven xx
ohja fuck je had mij geDMed helemaal vergetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
alleen maar lobi voor jougeen haat
ja tfoe dind temekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohja fuck je had mij geDMed helemaal vergeten
En dan te bedenken dat ik hier normaal nooit zou komen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:12 schreef Plastic_zak het volgende:
typisch is een echte udowu neger geworden :33
MIJN PLAATS IS IN ROTTERDAM 010 NEVER SURRENDERRRquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:15 schreef Karzai het volgende:
Rotterdammers zijn schattige mensen ze weten hun plaats
Je woont er niet eens manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
MIJN PLAATS IS IN ROTTERDAM 010 NEVER SURRENDERRR
Jij bent geen Rotterdammerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
MIJN PLAATS IS IN ROTTERDAM 010 NEVER SURRENDERRR
Ik ben er wel geboren en kom er door de weeks elke dag. En ga ook naar Feyenoord behalve dit seizoen want het ging te goed dus dan ga ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan geen Rotterdammer?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 02:18:25 ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er wel geboren en kom er door de weeks elke dag. En ga ook naar Feyenoord behalve dit seizoen want het ging te goed dus dan ga ik niet.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan geen Rotterdammer?
Nu echt pitten
latersOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Maar maar de dichstbijzinde stad is ook Rotterdam.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er wel geboren en kom er door de weeks elke dag. En ga ook naar Feyenoord behalve dit seizoen want het ging te goed dus dan ga ik niet.Tja als ik dat als Amsterdammer moet gaan vertellen dan klopt er iets nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan geen Rotterdammer?
Wat denk je zelf?
Het was retorisch, ik ben gewoon een Rotterdammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja als ik dat als Amsterdammer moet gaan vertellen dan klopt er iets niet
Wat denk je zelf?
Nou danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar maar de dichstbijzinde stad is ook Rotterdam.
Ik vind mijzelf gewoon een Rotterdammer.
En trusten.
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was retorisch, ik ben gewoon een Rotterdammer.
Ja maar je twijfeldequote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was retorisch, ik ben gewoon een Rotterdammer.
Ik dacht er even over na ja, kut amsterdam.quote:
Kut Amsterdam? halloquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht er even over na ja, kut amsterdam.
Niks.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Flippie is down met Amsterdam, wat nu typisch?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:31 schreef Flippiee het volgende:
Mijn papa is net zo goed een Amsterdammer en een Feyenoorder.
Die papa van jou neem ik niet serieus, die heeft op korfbal gezetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:31 schreef Flippiee het volgende:
Mijn papa is net zo goed een Amsterdammer en een Feyenoorder.
Wat doe je dan moeilijk over Amsterdam?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen support your local hier,
Ik wel. AZ
Mijn mama heeft op korfbal gezeten, mijn papa niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die papa van jou neem ik niet serieus, die heeft op korfbal gezeten
Ik doe niet moeilijk over Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doe je dan moeilijk over Amsterdam?
Hmm dan is het een korfbal supporter, ik wist dat er een link wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn mama heeft op korfbal gezeten, mijn papa niet.
Zuid.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:33 schreef Plastic_zak het volgende:
typisch welke hood represent je zuid of noord??
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
altijd chillings zetten op zuidplein
heyy welke klas zit jij??quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:34 schreef TBakkert het volgende:
ik kon niet slapen en nu ben ik lekker terug
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm dan is het een korfbal supporter, ik wist dat er een link was
3equote:
Ga je weer zielig doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:35 schreef heloef het volgende:
Ik ben gewoon te arm om in Amsterdam te wonen.
Ik hang nooit meer buiten.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hang nooit meer buiten.Zeker niet nu ik zo goed als een huis voor me alleen heb. Als ik in Rotterdam ben ga ik of naar den studie, uit, naar Feyenoord of ergens wat eten.
Nee hoor, gewoon een constatering.quote:
Ik wil zoveel mogelijk weten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:39 schreef TBakkert het volgende:
waarom moest typisch weten in welke klas ik zit?
Mooi verhaalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hang nooit meer buiten.Zeker niet nu ik zo goed als een huis voor me alleen heb. Als ik in Rotterdam ben ga ik of naar den studie, uit, naar Feyenoord of ergens wat eten.
aah, detective he?quote:
Hij wil je pen lenenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:39 schreef TBakkert het volgende:
waarom moest typisch weten in welke klas ik zit?
Waarom fatalistisch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mooi verhaal![]()
Maja je hebt toch iets fatalistisch over je
ja, snap ik, maar ik heb er maar 1 op het moment, al mijn anderen zijn kapot(gebroken in mijn etui)quote:
smoesjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, snap ik, maar ik heb er maar 1 op het moment, al mijn anderen zijn kapot(gebroken in mijn etui)
kom dan ff langs om te kijken, maar neequote:
ffe om 3 uur ;s nachtsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kom dan ff langs om te kijken, maar nee
13 voor 3quote:
Dit seizoen was slechts een uitzondering, volgend jaar weer 8ste.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit seizoen was slechts een uitzondering, volgend jaar weer 8ste.
waarom daar en niet in kpd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb weer pics van mn pener op /b/ gezet
Als je serieus bent is dat wel heel sad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb weer pics van mn pener op /b/ gezet
haha zij zijn fokking domme niggers.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
[..]Als Castaignos komt gewoon weer bazen selectie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihihihauaahah
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihihihauaahah
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je serieus bent is dat wel heel sad.
die eerste blijft het best.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihihihauaahah
En van de afgelopen jaren denk ik zo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat filmpje van na de 4-2 is vele malen mooier.
Mooiste moment van het jaar.![]()
![]()
Wel jammer voor jullie dat die huurspits gewoon bij Southampton of Swansea zit volgend jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
Sowieso. Maar ik bedoel ook voor mij persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En van de afgelopen jaren denk ik zo.
Nog een jaartje huren iemand en dan Achahbar in de spits.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel jammer voor jullie dat die huurspits gewoon bij Southampton of Swansea zit volgend jaar.
je was er ook bij?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik bedoel ook voor mij persoonlijk.Nog niks tegen gekomen dit jaar dat tegen die dag op kon.
Natuurlijk. De dag erna maar vrij genomen van school want heel de dag op mijn nest gelegen van de kater.quote:
uiteindelijk goed gekozen dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. De dag erna maar vrij genomen van school want heel de dag op mijn nest gelegen van de kater.Die en AZ zijn de enige 2 wedstrijden die ik geweest ben dit seizoen.
oh zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik bedoel ook voor mij persoonlijk.Nog niks tegen gekomen dit jaar dat tegen die dag op kon.
[..]
Nog een jaartje huren iemand en dan Achahbar in de spits.Niks aan de hand, 2018 nieuw stadion alles komt goeddd.
gaat je hart dan harder te keer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omgomg dan kom je wel heel gevaarlijk dictbij :2
Ik was bij AZ en bij Twente.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. De dag erna maar vrij genomen van school want heel de dag op mijn nest gelegen van de kater.Die en AZ zijn de enige 2 wedstrijden die ik geweest ben dit seizoen.
bijna hartaanval johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh zo
[..]
gaat je hart dan harder te keer?
[..]
Ik was bij AZ en bij Twente.Twente was ook billenknijpen zo spannend
Huh? In welk stadion?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:58 schreef Flippiee het volgende:
Ik was bij AZ en bij Twente.Twente was ook billenknijpen zo spannend
Ik ben er pas 's avonds he.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bijna hartaanval johmaar als ik morgen in roffa ben ga ik naar je op zoek
Kuip.quote:
ping me maar als je er bentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben er pas 's avonds he.
[..]
Kuip.
Je was toch voor AZ? Ikke niet mee begrijp.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En laat effe weten naar welke tent je gaat flippiee en met wie, dan kijk ik wel of ik nog even langs kom.
welterustenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je was toch voor AZ? Ikke niet mee begrijp.
Maar goed, even mijn nummertje afluisteren en dan ben ik slapen FOK!'ertjes.
Trusten
En laat effe weten naar welke tent je gaat flippiee en met wie, dan kijk ik wel of ik nog even langs kom.
omgquote:
Ik ga sowieso ieder jaar met mijn pa naar AZ- Feyenoord en Feyenoord - AZ.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je was toch voor AZ? Ikke niet mee begrijp.
Maar goed, even mijn nummertje afluisteren en dan ben ik slapen FOK!'ertjes.
Trusten
Az'ster?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg
[..]
Ik ga sowieso ieder jaar met mijn pa naar AZ- Feyenoord en Feyenoord - AZ.En ik pak er meestal nog een wedstrijd van Feyenoord erbij. Gewoon die sfeer vind ik tof
Ik DM je wel, als ik het niet vergeetmTrusten
gutquote:
ik ook, uiteraardquote:
ik ben een ecktequote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is alleen voor de eckte.
nu echt slapen
kusjekroel alles
laterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is alleen voor de eckte.
nu echt slapen
kusjekroel alles
dank, dankquote:
Wij geven ook wel eens kadootjes wegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
welterustenquote:
jij ging toch slapen?quote:
Nee klopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Japie is leuker ja
Arnold zo wil je toch niet heten
jub, houdoequote:
quote:
ik MOET helemaal niksquote:
welk niveau-leerjaar/opleiding?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:10 schreef Plastic_zak het volgende:
binnenkort m'n ouders maar eens vertellen dat ik ga kappen met school
ik weet niet waarom ik daar naar vroeg, ken dat hele systeem nog nietquote:
2 jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ik daar naar vroeg, ken dat hele systeem nog niet
maar hoe lang moet je nog?
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:10 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga er van uit dat het een foutje was. Zo niet merken jullie het vanzelf wel
gooi maar lekker dicht danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:10 schreef Oerbeer het volgende:
Denk het wel, een andere SC ging ook een keer per ongeluk dicht toen een mod m centraal wilde zetten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:10 schreef Oerbeer het volgende:
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:13 schreef ChocolateJesus. het volgende:
hoop wel dat ik daar dalijk niet hoef te poepen want ik heb al dagen last van diarree
net gedaan, was heerlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:13 schreef ChocolateJesus. het volgende:
hoop wel dat ik daar dalijk niet hoef te poepen want ik heb al dagen last van diarree
Graag gedaan, dit soort dingen deel ik graag met mijn bitches.quote:
nehquote:
he mattie hoe gaat het gquote:
ja kaolo moe ben paar uurtjes terug aangekome in singapore mooie stad g overal hoere hier buiten op straatquote:
hoe laat is het daar dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja kaolo moe ben paar uurtjes terug aangekome in singapore mooie stad g overal hoere hier buiten op straat
pics van de hoerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja kaolo moe ben paar uurtjes terug aangekome in singapore mooie stad g overal hoere hier buiten op straat
Het is hier nu bijna 9 uur gquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hoe laat is het daar dan?
gw die hoeren pakken jatog
MORGEN OK? DAN VRAAG IK OF IK MET AL DIE HOERE OP DE FOTO MAG ALS HOTTE BOYquote:
wtf g echt kaolo duurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is hier nu bijna 9 uur g
maar ik heb geen geld voor hoere, het is hier kankerduur moet ik zeggen
Ik wou mezelf trakteren op een bak ben en jerry's ijs.
9 euro
Toen burgerking was ook al 6,50 voor een menu
Hotel was 25 euro voor 2 nachten in een bunkbed
DUUR
maar GAVE STAD JA TOG G
liever alleen van de hoerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
MORGEN OK? DAN VRAAG IK OF IK MET AL DIE HOERE OP DE FOTO MAG ALS HOTTE BOY
DOE IK ZELFS SPECIAAL VOOR DE GELEGENHEID M'N HAAR WEER EENS NA 2 MAAND GEEN GEL IN TE HEBBEN GEHAD HAHAHA
neenquote:
ja ik ga dus geen lening aanvragen voor een hoerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wtf g echt kaolo duur
hoeren zullen dan wel 200 euo zijn
gewoon niet payen. heb je d'r dubbel gefuckedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik ga dus geen lening aanvragen voor een hoer
Fkt heeft er kijk opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon niet payen. heb je d'r dubbel gefucked
ervaring of is dit gewoon negatief denken? en zelfs als het gebeurt, heb je er weer een mooi levensverhaal bijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
ja totdat hier 100 broers staan met knuppels en ze mijn tenen opeten
picquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:01 schreef Boterbartje het volgende:
er zit trouwens een lekkere franssprekende blonde dikketieten mooie kop goeie ogen tegenover mij. Maar ik gok dat ze candees is want ze spreekt niet frengels maar normaal engels
ik weet het niet
kan niet ze zit nu 0,5 meter van me af dus als ik een pic maak valt het waarschijnlijk opquote:
dan zeg je, moest van mijn vrindje op forum.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kan niet ze zit nu 0,5 meter van me af dus als ik een pic maak valt het waarschijnlijk op
ZE ZIJN NET WEGGELOPEN IK MAAK GEEN GRAPquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan zeg je, moest van mijn vrindje op forum.
WAT EEN HOEREN MANquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ZE ZIJN NET WEGGELOPEN IK MAAK GEEN GRAP
Sneu wel jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef Plastic_zak het volgende:
bb kijk onz fbdie hommo trollie wil je een ban aansmeren echt een flikker
geen seks meerquote:
he xxquote:
heb ik niequote:
ik heb een hekel aan ajax en blijf er het liefst zoveel mogelijk uit de buurtquote:
je hebt daar ook hoerequote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:33 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan ajax en blijf er het liefst zoveel mogelijk uit de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |