ohja fuck je had mij geDMed helemaal vergetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
alleen maar lobi voor jougeen haat
ja tfoe dind temekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohja fuck je had mij geDMed helemaal vergeten
En dan te bedenken dat ik hier normaal nooit zou komen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:12 schreef Plastic_zak het volgende:
typisch is een echte udowu neger geworden :33
MIJN PLAATS IS IN ROTTERDAM 010 NEVER SURRENDERRRquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:15 schreef Karzai het volgende:
Rotterdammers zijn schattige mensen ze weten hun plaats
Je woont er niet eens manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
MIJN PLAATS IS IN ROTTERDAM 010 NEVER SURRENDERRR
Jij bent geen Rotterdammerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
MIJN PLAATS IS IN ROTTERDAM 010 NEVER SURRENDERRR
Ik ben er wel geboren en kom er door de weeks elke dag. En ga ook naar Feyenoord behalve dit seizoen want het ging te goed dus dan ga ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan geen Rotterdammer?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 02:18:25 ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er wel geboren en kom er door de weeks elke dag. En ga ook naar Feyenoord behalve dit seizoen want het ging te goed dus dan ga ik niet.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan geen Rotterdammer?
Nu echt pitten
latersOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Maar maar de dichstbijzinde stad is ook Rotterdam.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er wel geboren en kom er door de weeks elke dag. En ga ook naar Feyenoord behalve dit seizoen want het ging te goed dus dan ga ik niet.Tja als ik dat als Amsterdammer moet gaan vertellen dan klopt er iets nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan geen Rotterdammer?
Wat denk je zelf?
Het was retorisch, ik ben gewoon een Rotterdammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja als ik dat als Amsterdammer moet gaan vertellen dan klopt er iets niet
Wat denk je zelf?
Nou danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar maar de dichstbijzinde stad is ook Rotterdam.
Ik vind mijzelf gewoon een Rotterdammer.
En trusten.
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was retorisch, ik ben gewoon een Rotterdammer.
Ja maar je twijfeldequote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was retorisch, ik ben gewoon een Rotterdammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |