Ik hang nooit meer buiten.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hang nooit meer buiten.Zeker niet nu ik zo goed als een huis voor me alleen heb. Als ik in Rotterdam ben ga ik of naar den studie, uit, naar Feyenoord of ergens wat eten.
Nee hoor, gewoon een constatering.quote:
Ik wil zoveel mogelijk weten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:39 schreef TBakkert het volgende:
waarom moest typisch weten in welke klas ik zit?
Mooi verhaalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hang nooit meer buiten.Zeker niet nu ik zo goed als een huis voor me alleen heb. Als ik in Rotterdam ben ga ik of naar den studie, uit, naar Feyenoord of ergens wat eten.
aah, detective he?quote:
Hij wil je pen lenenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:39 schreef TBakkert het volgende:
waarom moest typisch weten in welke klas ik zit?
Waarom fatalistisch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mooi verhaal![]()
Maja je hebt toch iets fatalistisch over je
ja, snap ik, maar ik heb er maar 1 op het moment, al mijn anderen zijn kapot(gebroken in mijn etui)quote:
smoesjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, snap ik, maar ik heb er maar 1 op het moment, al mijn anderen zijn kapot(gebroken in mijn etui)
kom dan ff langs om te kijken, maar neequote:
ffe om 3 uur ;s nachtsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kom dan ff langs om te kijken, maar nee
13 voor 3quote:
Dit seizoen was slechts een uitzondering, volgend jaar weer 8ste.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit seizoen was slechts een uitzondering, volgend jaar weer 8ste.
waarom daar en niet in kpd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb weer pics van mn pener op /b/ gezet
Als je serieus bent is dat wel heel sad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb weer pics van mn pener op /b/ gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |