nehquote:
he mattie hoe gaat het gquote:
ja kaolo moe ben paar uurtjes terug aangekome in singapore mooie stad g overal hoere hier buiten op straatquote:
hoe laat is het daar dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja kaolo moe ben paar uurtjes terug aangekome in singapore mooie stad g overal hoere hier buiten op straat
pics van de hoerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja kaolo moe ben paar uurtjes terug aangekome in singapore mooie stad g overal hoere hier buiten op straat
Het is hier nu bijna 9 uur gquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hoe laat is het daar dan?
gw die hoeren pakken jatog
MORGEN OK? DAN VRAAG IK OF IK MET AL DIE HOERE OP DE FOTO MAG ALS HOTTE BOYquote:
wtf g echt kaolo duurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is hier nu bijna 9 uur g
maar ik heb geen geld voor hoere, het is hier kankerduur moet ik zeggen
Ik wou mezelf trakteren op een bak ben en jerry's ijs.
9 euro
Toen burgerking was ook al 6,50 voor een menu
Hotel was 25 euro voor 2 nachten in een bunkbed
DUUR
maar GAVE STAD JA TOG G
liever alleen van de hoerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
MORGEN OK? DAN VRAAG IK OF IK MET AL DIE HOERE OP DE FOTO MAG ALS HOTTE BOY
DOE IK ZELFS SPECIAAL VOOR DE GELEGENHEID M'N HAAR WEER EENS NA 2 MAAND GEEN GEL IN TE HEBBEN GEHAD HAHAHA
neenquote:
ja ik ga dus geen lening aanvragen voor een hoerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wtf g echt kaolo duur
hoeren zullen dan wel 200 euo zijn
gewoon niet payen. heb je d'r dubbel gefuckedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik ga dus geen lening aanvragen voor een hoer
Fkt heeft er kijk opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon niet payen. heb je d'r dubbel gefucked
ervaring of is dit gewoon negatief denken? en zelfs als het gebeurt, heb je er weer een mooi levensverhaal bijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
ja totdat hier 100 broers staan met knuppels en ze mijn tenen opeten
picquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:01 schreef Boterbartje het volgende:
er zit trouwens een lekkere franssprekende blonde dikketieten mooie kop goeie ogen tegenover mij. Maar ik gok dat ze candees is want ze spreekt niet frengels maar normaal engels
ik weet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |