Nee, kut stad dat het is. Als je je zusje meeneemt wil ik je wel verlossen van die skater.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben blond, kom je morgen ook naar Rotterdam?
alleen steven en patje hebben hier een goede reputatiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja wat? Ik zit hier nu nog net geen 1 week, moetm ijn reputatie hoog houden in deze SC!
Al het goede kost tijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen steven en patje hebben hier een goede reputatie
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, kut stad dat het is. Als je je zusje meeneemt wil ik je wel verlossen van die skater.
ah een meerval, die ken ik nog van runescapequote:
turkquote:
runescape.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah een meerval, die ken ik nog van runescape
hahaha ook dat heb ik gespeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef napoleonfour het volgende:
runescapeomerta is en blijft het ultieme ik ga je naaien klasgenoot.
flips date alleen met mensen van fok omdat contact gestoordquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
FLips, heb jij ervaring met daten met teamleiders bij de AH?
hij noemde haar one of the guys, flips was afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
hoezo nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me af of dat kan/mag van de AH, dat je gaat met een teamleider waar je onder werkt
Dat mag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me af of dat kan/mag van de AH, dat je gaat met een teamleider waar je onder werkt
Niet meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo nietje wordt er toch uitgegooid als je te oud bent.
Wat? Bij onze filiaal hebben ze liever goed werk en iets duurder dan goedkoop en pauper.quote:
dat mag de ah niet verbieden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
haha homoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
Hier ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Bij onze filiaal hebben ze liever goed werk en iets duurder dan goedkoop en pauper.
Ja vakkenvullen is wel vakmanschap inderdaad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Bij onze filiaal hebben ze liever goed werk en iets duurder dan goedkoop en pauper.
bij de saturn stond in het de regels waarvoor je tekendequote:
Kun je wel om lachen, maar die 16-jarige doen het alsnog verkeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja vakkenvullen is wel vakmanschap inderdaad.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bij de saturn stond in het de regels waarvoor je tekende
geef ze een bekertje cola met ghbquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Kinderen met gastoeters
Ik haat jullie
Ja maar na 2 weken toch niet meer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je wel om lachen, maar die 16-jarige doen het alsnog verkeerd.
Hier werken er alleen maar mongols bij de C1000. En bij de Lidl alleen refo's.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik heb een teamleid(st)er die echt lekker is. Al zitten er ook 2 lekkere chicks bij de avondploeg
. Gvd, onze AH
.
Jawel want ze zijn rebels enz, jwt , they don't give a shitquote:
je zet je handtekening toch zelf?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]lekker in strijd met de wet ach
Nee, zonde van de ghbquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geef ze een bekertje cola met ghb
In Noord wonen alleen maar tokkie wijven manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
In A'dam noord wonen best wel veel chicks, vergeleken met zaandan/wormer enz...toch steve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |