Designquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft een wigwam aan, wat is dat dan
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
Maar ben je bang dat ik je zusje van je afkpak typisch
stoereboi hoor opaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Karzai het volgende:
Weet nog vroeger jochies rotgeintjes op luilak uithaalden
Maja ik deed dat het hele jaar
okéquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
Maar ben je bang dat ik je zusje van je afkpak typisch
fotosoep natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ff serieus he, is die jurk echt of is het een photoshop?
Ben je nou serri ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
echt, zie de handtekening van de ontwerper aan der zijkantquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Dacht dat het serieus was manquote:
je trollt nu wel toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat? Ik moet effe oefenen, anders word ik morgen gequote terwijl ik er helemaal niet ben! Dan kan ik mijzelf niet verdedigen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar zulke dingen
Ja ik heb dat niet gezien hoor, kon toch zijn dat het echt wasquote:
geven om fok!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Ik moet effe oefenen, anders word ik morgen gequote terwijl ik er helemaal niet ben! Dan kan ik mijzelf niet verdedigen.
ah, nu mag ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ze houd meer van 5 jaar oudere skaters met vies haar.
Dat klinkt eigenlijk wel logisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Ik moet effe oefenen, anders word ik morgen gequote terwijl ik er helemaal niet ben! Dan kan ik mijzelf niet verdedigen.
Dat is kut, krijg je zo'n pauper zwagerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ze houd meer van 5 jaar oudere skaters met vies haar.
Nee dat niet, het meest spectaculaire was dat we een eend(CV2) stalen en daarmee tegen een gevel aanreden en toen in de fik staken.quote:
Die heb ik al, wees niet bang.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is kut, krijg je zo'n pauper zwager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |