jahoor meneertje moet weer het moment verpestenquote:
het was wel een grappige opmerking hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jahoor meneertje moet weer het moment verpesten
Je zusje ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
het was wel een grappige opmerking hoor.
Nou hier op het dorp kun je gewoon paal eruit halen van zo'n woonboot, heeft de bewoner zelf een keer laten zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Staalkabels haal je niet zomaar ff los heh. Wat denken jullie, dat he een fucking boot is met een touwtje vast ofzo?
In Zaanstad is het nog steeds redelijk grootquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:40 schreef Karzai het volgende:
Luilak is wel een heel oude traditie, zelfs toen ik jong was werd het amper gevierd
En toch introduceer je me niet, wel jammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook een ariër net als ik.Echt een bazin!
ja dat dacht ik echtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Staalkabels haal je niet zomaar ff los heh. Wat denken jullie, dat he een fucking boot is met een touwtje vast ofzo?
Rot op joh, D V zat al op haar te geilen dat is één FOK!'er teveel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch introduceer je me niet, wel jammer.
Ik heb geld, hoog geleid, alles man wat is dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op joh, DV zat al op haar te geilen dat is één FOK!'er teveel.
Tis een kinderfeestje lees ik netquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon met een slijptol die kabels slopen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op joh, D V zat al op haar te geilen dat is één FOK!'er teveel.
Ey ik deed een spatie om spytool te voorkomen, ben ik nu een echte FOK!'er?
Ah balen je hebt al gequote.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geld, hoog geleid, alles man wat is dit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft een wigwam aan, wat is dat dan
Swaffelen tegen politie jwt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Karzai het volgende:
Weet nog vroeger jochies rotgeintjes op luilak uithaalden
Maja ik deed dat het hele jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |