Was intronic die dat bedacht flipselsquote:
Jij bent te lelijk voor haarquote:
Ook danquote:
dan nog, zelfs met ghb kan je aan jou ruiken dat je een kop van een baksteen hebtquote:
o jmrquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan nog, zelfs met ghb kan je aan jou ruiken dat je een kop van een baksteen hebt
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan nog, zelfs met ghb kan je aan jou ruiken dat je een kop van een baksteen hebt
stick bij je homeboys, fok is veel plannen maken weinig uitvoerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:48 schreef Typisch het volgende:
Maar mijn vraag was serieus.Morgen middag kan ik niet FOK!'en en wil weten wie er komen s'avonds. Anders dan blijf ik gewoon bij mijn eigen homeboys je weet.
ik moest glimlachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben daar dan toch, als ik niks zie dan ben ik in een kwartier weer terug.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stick bij je homeboys, fok is veel plannen maken weinig uitvoeren
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah de amsterdammer komt naar boven in flips
het verschil tussen kennen en kunnen kennen we niet
Geen tortillas?quote:
Spytoolen, ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was intronic die dat bedacht flipsels
ik ben een man.quote:
Blijf bij je homeboys. Wel zo raadzaam denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:48 schreef Typisch het volgende:
Maar mijn vraag was serieus.Morgen middag kan ik niet FOK!'en en wil weten wie er komen s'avonds. Anders dan blijf ik gewoon bij mijn eigen homeboys je weet.
Wtf. Ik als havenslaaf heb die dingen maar watvaak in mijn handen gehad met straatje leggen voor de haven baronnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ruik eigenlijk nooit aan bakstenen
Naar kenker, en als kenker een user was geweest dan was zijn naam Plastic_zak geweestquote:
Geen Plastic_zak gelukkig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar kenker, en als kenker een user was geweest dan was zijn naam plastic_zak geweest
Idd ja, jij lult wel vaker over mij zag ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Geen tortillas?
[..]
Spytoolen, ja?
[..]
ik ben een man.
[..]
Blijf bij je homeboys. Wel zo raadzaam denk ik
Ga dan film kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar kenker, en als kenker een user was geweest dan was zijn naam plastic_zak geweest
Zo interessant vind ik je dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Idd ja, jij lult wel vaker over mij zag ik
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar kenker, en als kenker een user was geweest dan was zijn naam Plastic_zak geweest
ja dat blijktquote:
fixed, en ja het zit mij hoogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar kenker, en als kenker een user was geweest dan was zijn naam Angel- Joy geweest
ik heb vandaag gehoord dat je dan gelijk een relatie hebtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Idd ja, jij lult wel vaker over mij zag ik
Kenker zegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar kenker, en als kenker een user was geweest dan was zijn naam Plastic_zak geweest
quote:
Ik zou flips wel doen ja, maar alleen zij mij niet dus moest ik verder zoekenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb vandaag gehoord dat je dan gelijk een relatie hebt
bewuste spatie voor spytool, loeder dat je bentquote:
is je vriendin weer weg?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou flips wel doen ja, maar alleen zij mij niet dus moest ik verder zoeken
vanmiddag weer naar huis gegaan, zie haar over 2 weken pas weer kutzooiquote:
oja jij was 17 en vindt het stoer om elke keer te vermelden dat je dronken bent enzo hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gvd nu moet ik alles teruglezen, doe ik morgen wel als ik nuchter ben
Ik knoei nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan gaat het straks weer op de bank.De vlekken zitten er nu nog van vorige keer.
oeiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bewuste spatie voor spytool, loeder dat je bent
pak meteen al mijn FOK! exen. Ik heb met best veel FOK!kers "gedate" namelijk. Ook FOK!kers die homo zijn, ja toch.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:53 schreef Typisch het volgende:
Wanneer gaan we die kut Aziaat pakken dan?! FOK! knokploeg alles. Pakken we gelijk je ex erbij flippiee, hij heeft je vast niet goed behandeld.
ah ga een keer naar haar toe dan. je kan tot amersfoort met mij meereizen morgenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanmiddag weer naar huis gegaan, zie haar over 2 weken pas weer kutzooi
Wij hebben ook een soort van gedatequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik knoei niet
[..]
oei
[..]
pak meteen al mijn FOK! exen. Ik heb met best veel FOK!kers "gedate" namelijk. Ook FOK!kers die homo zijn, ja toch.
handwerk aan de pomp dus de komende tijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanmiddag weer naar huis gegaan, zie haar over 2 weken pas weer kutzooi
Scherpquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bewuste spatie voor spytool, loeder dat je bent
ik ben 20 en vind dat ook stoer om te vermeldenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja jij was 17 en vindt het stoer om elke keer te vermelden dat je dronken bent enzo he
kneus
Over 2 weken ga ik naar haar toe, maar morgen moet ze werken anders was ze geblevenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah ga een keer naar haar toe dan. je kan tot amersfoort met mij meereizen morgen
oh jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een soort van gedate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
handwerk aan de pomp dus de komende tijd.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh ja
STEVEN IS EEN UITZONDERING HOOR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
hoelang is het rijden/varen/treinen/fietsen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over 2 weken ga ik naar haar toe, maar morgen moet ze werken anders was ze gebleven
En ik kan pas over 2 weken want dan heb ik pas beetje geld
2,5uur treinen man, enschede woont zequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoelang is het rijden/varen/treinen/fietsen?
Dat zeggen ze allemaal. Die kut dingen flikkeren gewoon uit elkaar als je niet goed oplet.quote:
hum, dan kom je langs amersfoort man :pquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2,5uur treinen man, enschede woont ze
Weet ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hum, dan kom je langs amersfoort man :p
mocht je op een zaterdag gaan, kan ik misschien met de auto tot amersfoort brengen. maar geen stops op parkeerplekken manquote:
haha zal in het gedachten houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mocht je op een zaterdag gaan, kan ik misschien met de auto tot amersfoort brengen. maar geen stops op parkeerplekken man
ja manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
moet je jezelf wel 3 uur vermaken in duitslandquote:
Ik let wel goed op.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Die kut dingen flikkeren gewoon uit elkaar als je niet goed oplet.
Deze sla ik opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man
Flippiee is serieus 1 van de tofste chicks die ik ken
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
flips is echt one of the guysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega waar ik op crushte zei dat tijdje terug. Dat ik tof was en zo een van hen was. Kon wel jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen kans, niets meer bij hem.
![]()
ja dat had je verteld daarom zei ik hetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik let wel goed op.
[..]
Deze sla ik op
[..]
Collega waar ik op crushte zei dat tijdje terug. Dat ik tof was en zo een van hen was. Kon wel jankenGeen kans, niets meer bij hem.
ja of ze is een weekendje vrij dan een keerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je jezelf wel 3 uur vermaken in duitsland
oh shitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat had je verteld daarom zei ik het
Hoezo? Ik weet niet maar de meeste van mijn vriendinnen (als in maatjes) zou ik best doen hoor als ze daar zin in hadden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Collega waar ik op crushte zei dat tijdje terug. Dat ik tof was en zo een van hen was. Kon wel jankenGeen kans, niets meer bij hem.
kan zijn dat ik dat weekend niet ga ivm tentamensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja of ze is een weekendje vrij dan een keer
Ach als ik ga dan laat ik het wel wetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan zijn dat ik dat weekend niet ga ivm tentamensga dan altijd op vrijdag heen zodat ik zaterdag lekker kan leren omdat ik zondags toch geen ene neuk uitvoer
oh ziektesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
ah kensers, volgens mij kan ik beter gaan slapen want die hoerige kutkinderen gaan om 6uur smorgens iedereen wakker maken omdat luilak
3e pinksterdag is wel baasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ziektesgoed dat je dit zegt zo maar even de auto binnen zetten en ook maar gaan slapen. zelfs hier in cas komt die zaanse gewoontes door, nu nog hopen op derde pinksterdag
Ik zit gewoon beneden in mijn huiskamer. Mijn pa is nu voor het eerst sinds een maand weer thuis maar hij heeft mijn fiets om 8 uur s'avonds geleend :''ja effe naar die en die, die hebben een brander nodig. Ik ben over een half uurtje terug'' en hij is er nu nog niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Op mijn kamer is het wel een aangenaam temperatuurtje, net een uur de ventilator aangehad die in mijn raam zat geklemd, dat is hoe bazen die shit regelen ja toch
kan het alleen herinneren dat mijn vader altijd lazerus thuis kwamquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3e pinksterdag is wel baas
Was op de basisschool altijd vrij dan
brander = fakkel = joint? of zie ik da foutquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit gewoon beneden in mijn huiskamer. Mijn pa is nu voor het eerst sinds een maand weer thuis maar hij heeft mijn fiets om 8 uur s'avonds geleend :''ja effe naar die en die, die hebben een brander nodig. Ik ben over een half uurtje terug'' en hij is er nu nog niet.
Was ie dan in Jisp geweest bij het vaten legen op de pinksterkermis of watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan het alleen herinneren dat mijn vader altijd lazerus thuis kwam. heeft op die dag ook zijn schouder gebroken
nee, de beste man was gestruikeld over een stoeprandje. nog steeds zeggen we bij elk stoeprandje pas je op ouwe manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ie dan in Jisp geweest bij het vaten legen op de pinksterkermis of wat
Mensen die over stoepranden struikelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, de beste man was gestruikeld over een stoeprandje. nog steeds zeggen we bij elk stoeprandje pas je op ouwe man
de sloot in fietsenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die over stoepranden struikelen
Vallen in sloten omdat je wil pissen
Hehe.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo? Ik weet niet maar de meeste van mijn vriendinnen (als in maatjes) zou ik best doen hoor als ze daar zin in hadden.
Haiquote:
Deurbel uitgezet hier enzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
ah kensers, volgens mij kan ik beter gaan slapen want die hoerige kutkinderen gaan om 6uur smorgens iedereen wakker maken omdat luilak
trustenquote:
Deze ken ik alleen van vakantiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de sloot in fietsen
bij elke bocht van je fiets vallen![]()
gordijnen niet dicht krijgen dan maar helemaal van af halen
je vergatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de sloot in fietsen
bij elke bocht van je fiets vallen![]()
gordijnen niet dicht krijgen dan maar helemaal van af halen
quote:
Ik ben er vorige zomer nog in geflikkerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vallen in sloten omdat je wil pissen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Lenzen naast je bakje gooien waardoor ze uitgedroogd zijn en verschrompeld
ook een keer gehad en dan verbaast zijn als je met je kater kop ze in wilt doen en dat gaat nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
eboks manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er vorige zomer nog in geflikkerd.![]()
Ik fietste naar huis gewoon rustig door parkje hier op het dorp. Kwam ik langs zo'n groepie doorgesnoven gasten die een gozer aan het kutten waren. Ze hadden zijn fiets in het water gegooid. Dus ik, dronken en al, stapte van mijn fiets om te vragen watskebeurt enzo. Dus die gasten begonnen gelijk te schreeuwen als een gek ''kanker op gek jij heb hier niets mee te maken'' en er was 1 mannetje zijn fiets uit de sloot aan het vissen. Dus ik liep naar die gozer en die legde uit wat er gebeurt was, niks eigenlijk die gasten hadden hem gewoon van zijn fiets getrapt en die fiets in de sloot gegooid.
Dus ik beetje lullen met die gozer en hem helpen. Komt in één keer de kleinste van die 3 gasten op ons af (nog steeds groter dan ikgestormd. ''ja wat denk je nou gek laat die fiets liggen of ik pak je''. Dus ik stond op want ik zag de bui al hangen natuurlijk (dus mobiel uit mijn zak in het gras gegooid, bleef ongedeerd dat ding
), toen viel hij me aan en zijn we samen in de sloot getyft.
Dit was mijn verhaal ik hoop dat ik wat gewonnen heb.
op mijn basisschool zou je de gouden griffel krijgen voor het mooie verhalen.quote:
Eeuwig FOK! roemquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik fietste naar huis gewoon rustig door parkje hier op het dorp. Kwam ik langs zo'n groepie doorgesnoven gasten die een gozer aan het kutten waren. Ze hadden zijn fiets in het water gegooid. Dus ik, dronken en al, stapte van mijn fiets om te vragen watskebeurt enzo. Dus die gasten begonnen gelijk te schreeuwen als een gek ''kanker op gek jij heb hier niets mee te maken'' en er was 1 mannetje zijn fiets uit de sloot aan het vissen. Dus ik liep naar die gozer en die legde uit wat er gebeurt was, niks eigenlijk die gasten hadden hem gewoon van zijn fiets getrapt en die fiets in de sloot gegooid.
Dus ik beetje lullen met die gozer en hem helpen. Komt in één keer de kleinste van die 3 gasten op ons af (nog steeds groter dan ikgestormd. ''ja wat denk je nou gek laat die fiets liggen of ik pak je''. Dus ik stond op want ik zag de bui al hangen natuurlijk (dus mobiel uit mijn zak in het gras gegooid, bleef ongedeerd dat ding
Maar het is echt waar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op mijn basisschool zou je de gouden griffel krijgen voor het mooie verhalen.
ja daarom.quote:
Ik was een avondje in Amsterdam geweest en ging in mijn dorp nog een drankje doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bekend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze zin doet het 'em.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was een avondje in Amsterdam geweest en ging in mijn dorp nog een drankje doen
Uiteindelijk ook iets erbij genomen maar weet niet meer wat maar goed.
Uiteindelijk naar huis lopen, eventjes willen pissen en naar de slootkant lopen, broek uit en struikel zo de sloot in.
Na een half uur zwemmen via brandnetels eruit gekomen, naar huis gelopen
Kwam ik thuis aan en toen kreeg ik de deur niet open omdat op slot
Wilde ik mijn sleutels pakken uit mijn broekzak, lukte niet, dus ik broek uitgetrokken en lopen meppen op de grond, eindelijk sleutels eruit en een barst in mijn nieuwe telefoon
oh ik had de eerste afslag bij bobs te pakken. bocht iets te nauw genomen en boem ik lag in de sloot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was een avondje in Amsterdam geweest en ging in mijn dorp nog een drankje doen
Uiteindelijk naar huis lopen, eventjes willen pissen en naar de slootkant lopen, broek uit en struikel zo de sloot in.
Wilde ik mijn sleutels pakken uit mijn broekzak, lukte niet, dus ik broek uitgetrokken en lopen meppen op de grond, eindelijk sleutels eruit en een barst in mijn nieuwe telefoon
hufterig bochtje is dat, vriend van mij is er met zijn brommertje ingeredenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik had de eerste afslag bij bobs te pakken. bocht iets te nauw genomen en boem ik lag in de sloot.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef Flippiee het volgende:
ik ging naar huis en ik kwam heel huids thuis aan
ja ik maak ook geen rare dingen meer mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef Flippiee het volgende:
ik ging naar huis en ik kwam heel huids thuis aan
Dat dacht jequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hufterig bochtje is dat, vriend van mij is er met zijn brommertje ingereden
ik hoor altijd dat tilburg wel gek is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik maak ook geen rare dingen meer mee.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]ja en het verhaal gaat verder. mijn stuur was toen afgebroken maar ik ging verder fietsen. half uur laten lag ik weer in de sloot
Jij woont toch bij lassie toverrijst?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vind je dat positief of negatief?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik maak ook geen rare dingen meer mee.
Wist ghb zoveel uit mijn geheugen dan?quote:
in mijn drankje gehad? Nog nooit iets. Weet niet, dat gebeurt hier gewoon niet.quote:
kan best, ga er niet vaak uit omdat ik vaak vroege colleges heb.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoor altijd dat tilburg wel gek is.
Daar was ik in de sloot geflikkerd jaquote:
je lag goed knock out, heb niks raars met je gedaan hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je dat positief of negatief?
[..]
Wist ghb zoveel uit mijn geheugen dan?
[..]
in mijn drankje gehad? Nog nooit iets. Weet niet, dat gebeurt hier gewoon niet.
die vieze stinkfabriekenquote:
positief.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je dat positief of negatief?
[..]
Wist ghb zoveel uit mijn geheugen dan?
[..]
in mijn drankje gehad? Nog nooit iets. Weet niet, dat gebeurt hier gewoon niet.
Lassie ruik je niet manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die vieze stinkfabrieken
[..]
positief.
komt naar het westen, word je om 6 uur gratis gewektquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef Typisch het volgende:
Ik heb morgen een bazen wekker, mijn telefoon is leeg en oplader ligt niet hier dus nu belt mijn buur aan de deurbel als hij wakker is.En dan naar het strand, wohoo. #kangewoon #wordlosss
ja, mijn bron 3 zijn 2 gasten en een wijf die alle 3 gestopt zijn met hun studie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan best, ga er niet vaak uit omdat ik vaak vroege colleges heb.
Echt wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je lag goed knock out, heb niks raars met je gedaan hoor
je hebt toch ook zon soep fabriek ofzo? die stinkt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lassie ruik je niet man
Cacao fabriek verderop wel
huh?!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
komt naar het westen, word je om 6 uur gratis gewekt
huhquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt toch ook zon soep fabriek ofzo? die stinkt.
ja, ik hoor van mijn huisgenoten ook de mooiste verhalen, maar ga zelf 1x in de maand daar uit ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, mijn bron 3 zijn 2 gasten en een wijf die alle 3 gestopt zijn met hun studie.
Ik weet allesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar was ik in de sloot geflikkerd ja
Hoe weet jij dit
luilak. google het maar :pquote:
Zit verderop al jaren 2 fabrieken hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet alles
In die hood is sinds kort een cacao opslag gebouwd
de bijlmer ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet alles
In die hood is sinds kort een cacao opslag gebouwd
#gevoeligkantelen #swagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef Typisch het volgende:
Ik heb morgen een bazen wekker, mijn telefoon is leeg en oplader ligt niet hier dus nu belt mijn buur aan de deurbel als hij wakker is.En dan naar het strand, wohoo. #kangewoon #wordlosss
Daarom ga ik nou met je uit. Ik vertrouw je daar in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je lag goed knock out, heb niks raars met je gedaan hoor
ja die in zaandam bedoel ik, is volgens mij een soep fabriekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
huh
Weet alleen dat van Herwijnen stinkt, dat is van Zaanse Mayo, verkade ruik je soms wanneer ze koekjes aan het maken zijn, en in Zaandam zit er een fabriek dat goed meurt
WEl meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit verderop al jaren 2 fabrieken hoor
https://www.google.nl/sea(...)=q-w1&aql=&gs_l=hp.3..33i21.68.2633.0.2704.21.18.1.0.0.0.127.1265.16j2.18.0...0.0.71Cdagy3-AAquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
#gevoeligkantelen #swag
[..]
Daarom ga ik nou met je uit. Ik vertrouw je daar in.
Nee. Koffie en cacoa, verkade zit er ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja die in zaandam bedoel ik, is volgens mij een soep fabriek
yoooquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilakquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)=q-w1&aql=&gs_l=hp.3..33i21.68.2633.0.2704.21.18.1.0.0.0.127.1265.16j2.18.0...0.0.71Cdagy3-AA
Ik kan niks vinden.
Ik ruik dat dus niet eens hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef Flippiee het volgende:
cacao fabriek stonk vroeger enorm in zaantje
Ik zit er een paar kilometer naastquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit verderop al jaren 2 fabrieken hoor
hoe heet die stinkende fabriek dan bij de a10?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Koffie en cacoa, verkade zit er ook.
Achtersluispolder zit er iets dat ook stinkt en met soep ofzo te maken heeftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Koffie en cacoa, verkade zit er ook.
Is een amerikaanse fabriek.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe heet die stinkende fabriek dan bij de a10?
Mensen straffen die van het leven genieten door uit te slapen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilak
Ruik ik nooit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achtersluispolder zit er iets dat ook stinkt en met soep ofzo te maken heeft
maken ze daar amerika?quote:
Hehe alleen maar beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ruik dat dus niet eens he
Gewend aangeraakt
quote:
Net als de Calvefabriek in Delft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt toch ook zon soep fabriek ofzo? die stinkt.
En haar dubbelganger flippieeequote:
quote:
is echt zoquote:
Ja zal best.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij ook zo praatte. Zei je dat niet zelf?
Fitness je bent toch geen hommo, bierbuiken ftw.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
Cargill zit bij de A10. Tegenover waar ik fitness.
Krachttraining om mensen met bierbuikjes kapot te slaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fitness je bent toch geen hommo, bierbuiken ftw.
kom vechten danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Krachttraining om mensen met bierbuikjes kapot te slaan.
Hoeveel bankdruk je?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik win 100% zeker wel , als je geen nigga knife gebruikt oid.
hadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas op deze man heeft een stadionverbod. hij is gefaluk.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik win 100% zeker wel , als je geen nigga knife gebruikt oid.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas op deze man heeft een stadionverbod. hij is gefaluk.
nah meer waar ik vandaan kom.quote:
twitter:Flippiee twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33FOK!en met mijn battie's smoofie, typisch, wietparkiet & stevencrack #swek reageer retweet
ik ben dan ook écht tof. maar weinig mensen begrijpen, alleen de eckte.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou met de keer dat ik je zie posten, steeds toffer.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:Flippiee twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33FOK!en met mijn battie's smoofie, typisch, wietparkiet & stevencrack #swek reageer retweet
stevencrackquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
flippieedekkerquote:
Nee serieus, ligt aan hoeveelheid herhalingen, en soms zie ik ook mensen die de oefening gwn verkeerd doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké. Ik doe 24 per arm los en 70 gewoon met zo'n stangetje.
gr gr
Nee ik doe serieus dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee serieus, ligt aan hoeveelheid herhalingen, en soms zie ik ook mensen die de oefening gwn verkeerd doen.
nee is een feestjes op het strand ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
kensers, luilak is begonnen hoor, vuurwerk en shit
WTF is dat man, ik heb daar nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
kensers, luilak is begonnen hoor, vuurwerk en shit
Ik doe 4x10 op 60, max kan ik wel meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik doe serieus dit.
Ik doe nu 4*8. Maar al 3 weken niet geweest dus zal weer verneukt zijn.
Weer lekker overnieuw beginnen.
Waar ze lawinepijlen afsteken ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee is een feestjes op het strand ofzo
oh, nee dan is het niet het strand. je bent nu fucked veel plezier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar ze lawinepijlen afsteken ?
oke
Ik hoor helemaal niets. Behalve kk hardcore muziek van de hemkade.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar ze lawinepijlen afsteken ?
oke
mijn opa heeft het altijd over skool, skuur e.d.quote:
Eigenlijk is de bedoeling dat de jeugd om 6uur smorgens iedereen wakker gaat makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTF is dat man, ik heb daar nog nooit van gehoord.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weeg mezelf nooit, ik ben niet 'droog' oid hoor. Lang niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de bedoeling dat de jeugd om 6uur smorgens iedereen wakker gaat maken
Wat er gebeurt is dat de jeugd alles gaat ondersmeren met vieze shit, dingen in de fik steken enzo, het is best leuk wanneer je 13 bent
En hoef ik ook niet. Enige wat ik wel geinig vind is dat ik wat bredere schouders, borst en armen heb maar voor de rest zit het laagje vet er nog steeds. En dat mag best.quote:
Nee man, shit in de fik steken was ook leuk toen ik 16 wasquote:
je ziet altijd een grote toename in de gekochte boterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de bedoeling dat de jeugd om 6uur smorgens iedereen wakker gaat maken
Wat er gebeurt is dat de jeugd alles gaat ondersmeren met vieze shit, dingen in de fik steken enzo, het is best leuk wanneer je 16 bent
Eieren altijd uitverkocht op vrijdag hier wanneer het luilak isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je ziet altijd een grote toename in de gekochte boter
Ben je beachboy ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
En hoef ik ook niet. Enige wat ik wel geinig vind is dat ik wat bredere schouders, borst en armen heb maar voor de rest zit het laagje vet er nog steeds. En dat mag best.
ojah dat ook haha. carwash heeft het morgen ook weer druk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eieren altijd uitverkocht op vrijdag hier wanneer het luilak is
Sierd bij Ath- Barcaquote:"Zegt de naam Carolina Abril u wat? Als u vanavond alleen thuis bent. Of u vrouw slaapt al, dan zou ik even google-en op de naam Carolina Abril. En dan vooral de afbeeldingen.. Als u er één vindt waarin ze wel kleren aan heeft en niet iets in haar mond, dan krijgt u een fles Rioja.. Dat is namelijk een porno actrice. En op een of andere manier in trainingskamp van Spanje onder 21.. Vreemd onder 21.. Staat Muniain op een foto van z’n eigen camera met deze porno actrice. Carolina Abril. Die was even op zijn op zijn hotelkamer op bezoek. Javi Martinez die daar in de cirkel loopt was er ook bij, die lange. Maar das zo’n dooie, die denkt dat porno iets met planten te maken heeft. Geen idee.."
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je beachboy ofzo. Armen borst en schouders only
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je ziet altijd een grote toename in de gekochte boter
Meelbommen op huizen gooienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah dat ook haha. carwash heeft het morgen ook weer druk.
Gewoon allesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]inderdaad gewoon ook je benen trainen man.
neger wat. Ik train de rest ook hoor, maar daar zie je het goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je beachboy ofzo. Armen borst en schouders only
Als iemand die hier zou doen zou ik hem echt een klap verkopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meelbommen op huizen gooien
Ook altijd leuk
ik heb het 1 jaar gedaan. echt beste nacht ooit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meelbommen op huizen gooien
Ook altijd leuk
alsof er iemand meelbommen gaat doen op een woonboot. gewoon wegduwen het water op dat ding.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als iemand die hier zou doen zou ik hem echt een klap verkopen
Ik van mijn 11e tot mijn 16e, 1x opgepakt omdat we het politie bureau gingen bekogelen met eieren en meelbommenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb het 1 jaar gedaan. echt beste nacht ooit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof er iemand meelbommen gaat doen op een woonboot. gewoon wegduwen het water op dat ding.
[..]
alsof er iemand meelbommen gaat doen op een woonboot. gewoon wegduwen het water op dat ding.
[..]
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
goede axa kettingslotquote:
jahoor meneertje moet weer het moment verpestenquote:
het was wel een grappige opmerking hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jahoor meneertje moet weer het moment verpesten
Je zusje ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
het was wel een grappige opmerking hoor.
Nou hier op het dorp kun je gewoon paal eruit halen van zo'n woonboot, heeft de bewoner zelf een keer laten zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Staalkabels haal je niet zomaar ff los heh. Wat denken jullie, dat he een fucking boot is met een touwtje vast ofzo?
In Zaanstad is het nog steeds redelijk grootquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:40 schreef Karzai het volgende:
Luilak is wel een heel oude traditie, zelfs toen ik jong was werd het amper gevierd
En toch introduceer je me niet, wel jammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook een ariër net als ik.Echt een bazin!
ja dat dacht ik echtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Staalkabels haal je niet zomaar ff los heh. Wat denken jullie, dat he een fucking boot is met een touwtje vast ofzo?
Rot op joh, D V zat al op haar te geilen dat is één FOK!'er teveel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch introduceer je me niet, wel jammer.
Ik heb geld, hoog geleid, alles man wat is dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op joh, DV zat al op haar te geilen dat is één FOK!'er teveel.
Tis een kinderfeestje lees ik netquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon met een slijptol die kabels slopen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op joh, D V zat al op haar te geilen dat is één FOK!'er teveel.
Ey ik deed een spatie om spytool te voorkomen, ben ik nu een echte FOK!'er?
Ah balen je hebt al gequote.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geld, hoog geleid, alles man wat is dit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft een wigwam aan, wat is dat dan
Swaffelen tegen politie jwt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Karzai het volgende:
Weet nog vroeger jochies rotgeintjes op luilak uithaalden
Maja ik deed dat het hele jaar
Designquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft een wigwam aan, wat is dat dan
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
Maar ben je bang dat ik je zusje van je afkpak typisch
stoereboi hoor opaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Karzai het volgende:
Weet nog vroeger jochies rotgeintjes op luilak uithaalden
Maja ik deed dat het hele jaar
okéquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
Maar ben je bang dat ik je zusje van je afkpak typisch
fotosoep natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ff serieus he, is die jurk echt of is het een photoshop?
Ben je nou serri ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
echt, zie de handtekening van de ontwerper aan der zijkantquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Dacht dat het serieus was manquote:
je trollt nu wel toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat? Ik moet effe oefenen, anders word ik morgen gequote terwijl ik er helemaal niet ben! Dan kan ik mijzelf niet verdedigen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar zulke dingen
Ja ik heb dat niet gezien hoor, kon toch zijn dat het echt wasquote:
geven om fok!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Ik moet effe oefenen, anders word ik morgen gequote terwijl ik er helemaal niet ben! Dan kan ik mijzelf niet verdedigen.
ah, nu mag ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ze houd meer van 5 jaar oudere skaters met vies haar.
Dat klinkt eigenlijk wel logisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Ik moet effe oefenen, anders word ik morgen gequote terwijl ik er helemaal niet ben! Dan kan ik mijzelf niet verdedigen.
Dat is kut, krijg je zo'n pauper zwagerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ze houd meer van 5 jaar oudere skaters met vies haar.
Nee dat niet, het meest spectaculaire was dat we een eend(CV2) stalen en daarmee tegen een gevel aanreden en toen in de fik staken.quote:
Die heb ik al, wees niet bang.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is kut, krijg je zo'n pauper zwager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |