Nee ik doe serieus dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee serieus, ligt aan hoeveelheid herhalingen, en soms zie ik ook mensen die de oefening gwn verkeerd doen.
nee is een feestjes op het strand ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
kensers, luilak is begonnen hoor, vuurwerk en shit
WTF is dat man, ik heb daar nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
kensers, luilak is begonnen hoor, vuurwerk en shit
Ik doe 4x10 op 60, max kan ik wel meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik doe serieus dit.
Ik doe nu 4*8. Maar al 3 weken niet geweest dus zal weer verneukt zijn.
Weer lekker overnieuw beginnen.
Waar ze lawinepijlen afsteken ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee is een feestjes op het strand ofzo
oh, nee dan is het niet het strand. je bent nu fucked veel plezier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar ze lawinepijlen afsteken ?
oke
Ik hoor helemaal niets. Behalve kk hardcore muziek van de hemkade.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar ze lawinepijlen afsteken ?
oke
mijn opa heeft het altijd over skool, skuur e.d.quote:
Eigenlijk is de bedoeling dat de jeugd om 6uur smorgens iedereen wakker gaat makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTF is dat man, ik heb daar nog nooit van gehoord.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weeg mezelf nooit, ik ben niet 'droog' oid hoor. Lang niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de bedoeling dat de jeugd om 6uur smorgens iedereen wakker gaat maken
Wat er gebeurt is dat de jeugd alles gaat ondersmeren met vieze shit, dingen in de fik steken enzo, het is best leuk wanneer je 13 bent
En hoef ik ook niet. Enige wat ik wel geinig vind is dat ik wat bredere schouders, borst en armen heb maar voor de rest zit het laagje vet er nog steeds. En dat mag best.quote:
Nee man, shit in de fik steken was ook leuk toen ik 16 wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |