oh jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een soort van gedate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
handwerk aan de pomp dus de komende tijd.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh ja
STEVEN IS EEN UITZONDERING HOOR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
hoelang is het rijden/varen/treinen/fietsen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over 2 weken ga ik naar haar toe, maar morgen moet ze werken anders was ze gebleven
En ik kan pas over 2 weken want dan heb ik pas beetje geld
2,5uur treinen man, enschede woont zequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoelang is het rijden/varen/treinen/fietsen?
Dat zeggen ze allemaal. Die kut dingen flikkeren gewoon uit elkaar als je niet goed oplet.quote:
hum, dan kom je langs amersfoort man :pquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2,5uur treinen man, enschede woont ze
Weet ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hum, dan kom je langs amersfoort man :p
mocht je op een zaterdag gaan, kan ik misschien met de auto tot amersfoort brengen. maar geen stops op parkeerplekken manquote:
haha zal in het gedachten houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mocht je op een zaterdag gaan, kan ik misschien met de auto tot amersfoort brengen. maar geen stops op parkeerplekken man
ja manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
moet je jezelf wel 3 uur vermaken in duitslandquote:
Ik let wel goed op.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Die kut dingen flikkeren gewoon uit elkaar als je niet goed oplet.
Deze sla ik opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man
Flippiee is serieus 1 van de tofste chicks die ik ken
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
flips is echt one of the guysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega waar ik op crushte zei dat tijdje terug. Dat ik tof was en zo een van hen was. Kon wel jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen kans, niets meer bij hem.
![]()
ja dat had je verteld daarom zei ik hetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik let wel goed op.
[..]
Deze sla ik op
[..]
Collega waar ik op crushte zei dat tijdje terug. Dat ik tof was en zo een van hen was. Kon wel jankenGeen kans, niets meer bij hem.
ja of ze is een weekendje vrij dan een keerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je jezelf wel 3 uur vermaken in duitsland
oh shitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat had je verteld daarom zei ik het
Hoezo? Ik weet niet maar de meeste van mijn vriendinnen (als in maatjes) zou ik best doen hoor als ze daar zin in hadden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Collega waar ik op crushte zei dat tijdje terug. Dat ik tof was en zo een van hen was. Kon wel jankenGeen kans, niets meer bij hem.
kan zijn dat ik dat weekend niet ga ivm tentamensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja of ze is een weekendje vrij dan een keer
Ach als ik ga dan laat ik het wel wetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan zijn dat ik dat weekend niet ga ivm tentamensga dan altijd op vrijdag heen zodat ik zaterdag lekker kan leren omdat ik zondags toch geen ene neuk uitvoer
oh ziektesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
ah kensers, volgens mij kan ik beter gaan slapen want die hoerige kutkinderen gaan om 6uur smorgens iedereen wakker maken omdat luilak
3e pinksterdag is wel baasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ziektesgoed dat je dit zegt zo maar even de auto binnen zetten en ook maar gaan slapen. zelfs hier in cas komt die zaanse gewoontes door, nu nog hopen op derde pinksterdag
Ik zit gewoon beneden in mijn huiskamer. Mijn pa is nu voor het eerst sinds een maand weer thuis maar hij heeft mijn fiets om 8 uur s'avonds geleend :''ja effe naar die en die, die hebben een brander nodig. Ik ben over een half uurtje terug'' en hij is er nu nog niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Op mijn kamer is het wel een aangenaam temperatuurtje, net een uur de ventilator aangehad die in mijn raam zat geklemd, dat is hoe bazen die shit regelen ja toch
kan het alleen herinneren dat mijn vader altijd lazerus thuis kwamquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3e pinksterdag is wel baas
Was op de basisschool altijd vrij dan
brander = fakkel = joint? of zie ik da foutquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit gewoon beneden in mijn huiskamer. Mijn pa is nu voor het eerst sinds een maand weer thuis maar hij heeft mijn fiets om 8 uur s'avonds geleend :''ja effe naar die en die, die hebben een brander nodig. Ik ben over een half uurtje terug'' en hij is er nu nog niet.
Was ie dan in Jisp geweest bij het vaten legen op de pinksterkermis of watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan het alleen herinneren dat mijn vader altijd lazerus thuis kwam. heeft op die dag ook zijn schouder gebroken
nee, de beste man was gestruikeld over een stoeprandje. nog steeds zeggen we bij elk stoeprandje pas je op ouwe manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ie dan in Jisp geweest bij het vaten legen op de pinksterkermis of wat
Mensen die over stoepranden struikelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, de beste man was gestruikeld over een stoeprandje. nog steeds zeggen we bij elk stoeprandje pas je op ouwe man
de sloot in fietsenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die over stoepranden struikelen
Vallen in sloten omdat je wil pissen
Hehe.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo? Ik weet niet maar de meeste van mijn vriendinnen (als in maatjes) zou ik best doen hoor als ze daar zin in hadden.
Haiquote:
Deurbel uitgezet hier enzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
ah kensers, volgens mij kan ik beter gaan slapen want die hoerige kutkinderen gaan om 6uur smorgens iedereen wakker maken omdat luilak
trustenquote:
Deze ken ik alleen van vakantiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de sloot in fietsen
bij elke bocht van je fiets vallen![]()
gordijnen niet dicht krijgen dan maar helemaal van af halen
je vergatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de sloot in fietsen
bij elke bocht van je fiets vallen![]()
gordijnen niet dicht krijgen dan maar helemaal van af halen
quote:
Ik ben er vorige zomer nog in geflikkerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vallen in sloten omdat je wil pissen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Lenzen naast je bakje gooien waardoor ze uitgedroogd zijn en verschrompeld
ook een keer gehad en dan verbaast zijn als je met je kater kop ze in wilt doen en dat gaat nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Lenzen naast je bakje gooien waardoor ze uitgedroogd zijn en verschrompeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |