eboks manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er vorige zomer nog in geflikkerd.![]()
Ik fietste naar huis gewoon rustig door parkje hier op het dorp. Kwam ik langs zo'n groepie doorgesnoven gasten die een gozer aan het kutten waren. Ze hadden zijn fiets in het water gegooid. Dus ik, dronken en al, stapte van mijn fiets om te vragen watskebeurt enzo. Dus die gasten begonnen gelijk te schreeuwen als een gek ''kanker op gek jij heb hier niets mee te maken'' en er was 1 mannetje zijn fiets uit de sloot aan het vissen. Dus ik liep naar die gozer en die legde uit wat er gebeurt was, niks eigenlijk die gasten hadden hem gewoon van zijn fiets getrapt en die fiets in de sloot gegooid.
Dus ik beetje lullen met die gozer en hem helpen. Komt in één keer de kleinste van die 3 gasten op ons af (nog steeds groter dan ikgestormd. ''ja wat denk je nou gek laat die fiets liggen of ik pak je''. Dus ik stond op want ik zag de bui al hangen natuurlijk (dus mobiel uit mijn zak in het gras gegooid, bleef ongedeerd dat ding
), toen viel hij me aan en zijn we samen in de sloot getyft.
Dit was mijn verhaal ik hoop dat ik wat gewonnen heb.
op mijn basisschool zou je de gouden griffel krijgen voor het mooie verhalen.quote:
Eeuwig FOK! roemquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik fietste naar huis gewoon rustig door parkje hier op het dorp. Kwam ik langs zo'n groepie doorgesnoven gasten die een gozer aan het kutten waren. Ze hadden zijn fiets in het water gegooid. Dus ik, dronken en al, stapte van mijn fiets om te vragen watskebeurt enzo. Dus die gasten begonnen gelijk te schreeuwen als een gek ''kanker op gek jij heb hier niets mee te maken'' en er was 1 mannetje zijn fiets uit de sloot aan het vissen. Dus ik liep naar die gozer en die legde uit wat er gebeurt was, niks eigenlijk die gasten hadden hem gewoon van zijn fiets getrapt en die fiets in de sloot gegooid.
Dus ik beetje lullen met die gozer en hem helpen. Komt in één keer de kleinste van die 3 gasten op ons af (nog steeds groter dan ikgestormd. ''ja wat denk je nou gek laat die fiets liggen of ik pak je''. Dus ik stond op want ik zag de bui al hangen natuurlijk (dus mobiel uit mijn zak in het gras gegooid, bleef ongedeerd dat ding
Maar het is echt waar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op mijn basisschool zou je de gouden griffel krijgen voor het mooie verhalen.
ja daarom.quote:
Ik was een avondje in Amsterdam geweest en ging in mijn dorp nog een drankje doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bekend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Lenzen naast je bakje gooien waardoor ze uitgedroogd zijn en verschrompeld
Deze zin doet het 'em.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was een avondje in Amsterdam geweest en ging in mijn dorp nog een drankje doen
Uiteindelijk ook iets erbij genomen maar weet niet meer wat maar goed.
Uiteindelijk naar huis lopen, eventjes willen pissen en naar de slootkant lopen, broek uit en struikel zo de sloot in.
Na een half uur zwemmen via brandnetels eruit gekomen, naar huis gelopen
Kwam ik thuis aan en toen kreeg ik de deur niet open omdat op slot
Wilde ik mijn sleutels pakken uit mijn broekzak, lukte niet, dus ik broek uitgetrokken en lopen meppen op de grond, eindelijk sleutels eruit en een barst in mijn nieuwe telefoon
oh ik had de eerste afslag bij bobs te pakken. bocht iets te nauw genomen en boem ik lag in de sloot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was een avondje in Amsterdam geweest en ging in mijn dorp nog een drankje doen
Uiteindelijk naar huis lopen, eventjes willen pissen en naar de slootkant lopen, broek uit en struikel zo de sloot in.
Wilde ik mijn sleutels pakken uit mijn broekzak, lukte niet, dus ik broek uitgetrokken en lopen meppen op de grond, eindelijk sleutels eruit en een barst in mijn nieuwe telefoon
hufterig bochtje is dat, vriend van mij is er met zijn brommertje ingeredenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik had de eerste afslag bij bobs te pakken. bocht iets te nauw genomen en boem ik lag in de sloot.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef Flippiee het volgende:
ik ging naar huis en ik kwam heel huids thuis aan
ja ik maak ook geen rare dingen meer mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef Flippiee het volgende:
ik ging naar huis en ik kwam heel huids thuis aan
Dat dacht jequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hufterig bochtje is dat, vriend van mij is er met zijn brommertje ingereden
ik hoor altijd dat tilburg wel gek is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik maak ook geen rare dingen meer mee.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]ja en het verhaal gaat verder. mijn stuur was toen afgebroken maar ik ging verder fietsen. half uur laten lag ik weer in de sloot
Jij woont toch bij lassie toverrijst?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vind je dat positief of negatief?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik maak ook geen rare dingen meer mee.
Wist ghb zoveel uit mijn geheugen dan?quote:
in mijn drankje gehad? Nog nooit iets. Weet niet, dat gebeurt hier gewoon niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |