haha zij zijn fokking domme niggers.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
[..]Als Castaignos komt gewoon weer bazen selectie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihihihauaahah
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihihihauaahah
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je serieus bent is dat wel heel sad.
die eerste blijft het best.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:48 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihihihauaahah
En van de afgelopen jaren denk ik zo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat filmpje van na de 4-2 is vele malen mooier.
Mooiste moment van het jaar.![]()
![]()
Wel jammer voor jullie dat die huurspits gewoon bij Southampton of Swansea zit volgend jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
Sowieso. Maar ik bedoel ook voor mij persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En van de afgelopen jaren denk ik zo.
Nog een jaartje huren iemand en dan Achahbar in de spits.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel jammer voor jullie dat die huurspits gewoon bij Southampton of Swansea zit volgend jaar.
je was er ook bij?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik bedoel ook voor mij persoonlijk.Nog niks tegen gekomen dit jaar dat tegen die dag op kon.
Natuurlijk. De dag erna maar vrij genomen van school want heel de dag op mijn nest gelegen van de kater.quote:
uiteindelijk goed gekozen dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. De dag erna maar vrij genomen van school want heel de dag op mijn nest gelegen van de kater.Die en AZ zijn de enige 2 wedstrijden die ik geweest ben dit seizoen.
oh zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik bedoel ook voor mij persoonlijk.Nog niks tegen gekomen dit jaar dat tegen die dag op kon.
[..]
Nog een jaartje huren iemand en dan Achahbar in de spits.Niks aan de hand, 2018 nieuw stadion alles komt goeddd.
gaat je hart dan harder te keer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omgomg dan kom je wel heel gevaarlijk dictbij :2
Ik was bij AZ en bij Twente.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. De dag erna maar vrij genomen van school want heel de dag op mijn nest gelegen van de kater.Die en AZ zijn de enige 2 wedstrijden die ik geweest ben dit seizoen.
bijna hartaanval johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh zo
[..]
gaat je hart dan harder te keer?
[..]
Ik was bij AZ en bij Twente.Twente was ook billenknijpen zo spannend
Huh? In welk stadion?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:58 schreef Flippiee het volgende:
Ik was bij AZ en bij Twente.Twente was ook billenknijpen zo spannend
Ik ben er pas 's avonds he.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bijna hartaanval johmaar als ik morgen in roffa ben ga ik naar je op zoek
Kuip.quote:
ping me maar als je er bentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben er pas 's avonds he.
[..]
Kuip.
Je was toch voor AZ? Ikke niet mee begrijp.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En laat effe weten naar welke tent je gaat flippiee en met wie, dan kijk ik wel of ik nog even langs kom.
welterustenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je was toch voor AZ? Ikke niet mee begrijp.
Maar goed, even mijn nummertje afluisteren en dan ben ik slapen FOK!'ertjes.
Trusten
En laat effe weten naar welke tent je gaat flippiee en met wie, dan kijk ik wel of ik nog even langs kom.
omgquote:
Ik ga sowieso ieder jaar met mijn pa naar AZ- Feyenoord en Feyenoord - AZ.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je was toch voor AZ? Ikke niet mee begrijp.
Maar goed, even mijn nummertje afluisteren en dan ben ik slapen FOK!'ertjes.
Trusten
Az'ster?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg
[..]
Ik ga sowieso ieder jaar met mijn pa naar AZ- Feyenoord en Feyenoord - AZ.En ik pak er meestal nog een wedstrijd van Feyenoord erbij. Gewoon die sfeer vind ik tof
Ik DM je wel, als ik het niet vergeetmTrusten
gutquote:
ik ook, uiteraardquote:
ik ben een ecktequote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is alleen voor de eckte.
nu echt slapen
kusjekroel alles
laterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is alleen voor de eckte.
nu echt slapen
kusjekroel alles
dank, dankquote:
Wij geven ook wel eens kadootjes wegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
welterustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |