ja maar zon geding mag niet hier in nl. in amerika wel. Gedragsregels als niet meer elkaar zoenen ofzo mag wel , maar echt expliciet het verbieden van relaties niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je zet je handtekening toch zelf?
kk lekkere wijven gaan niet met gastoeters spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou als het een 17-jarig wijf is die kk lekker is/
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Noord wonen alleen maar tokkie wijven man
Met goude kettingen met hun naam erop
Wel als ze emo zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kk lekkere wijven gaan niet met gastoeters spelen
jij bent een emoquote:
Moet ik jou weer pesten dan?quote:
Wij gingen pas rond een uur of 5 herrie maken, daarvoor dingen in de fik steken en smerig maken, jeugd van tegenwoordigquote:
in turkije ook, wat is je punt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
Wat valt er te pesten. Ik heb gwn gelijk, in noord wonen chicks , klaar.
half 5 normaal, dit zijn gasten die terugkomen van het uitgaan en stoer doen. anyways nog even slaap pakken voorzover het kanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gingen pas rond een uur of 5 herrie maken, daarvoor dingen in de fik steken en smerig maken, jeugd van tegenwoordig
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
half 5 normaal, dit zijn gasten die terugkomen van het uitgaan en stoer doen. anyways nog even slaap pakken voorzover het kan
que?quote:
doegdoeg lieverdquote:
xoxoxoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:05 schreef Smoofie het volgende:
Naja, ik ga ook maar, morgen maar ff mn teamleidster pimpen, hvj steven xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |