Ik had "Terechte klacht GGMM" maar rapper Stylo was me voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dank, ik zat vertwijfeld voor me uit te staren toen ik opeens een TT moest verzinnen.
Ga er nog eens goed voor zitten en fuck deze wegquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dank, ik zat vertwijfeld voor me uit te staren toen ik opeens een TT moest verzinnen.
is het niet andersom? Rijg een kleuter aan je kleuter?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rijg je leuter aan een kleuter, is het..
Dus geo3hoek gefuseerd met verkeerde kant?quote:
Je rijgt toch ook meerdere kralen aan een draad net als een pedo in Taiwan meerdere kleuters 'opzoekt'quote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
is het niet andersom? Rijg een kleuter aan je kleuter?
Net als dat je kralen aan een touw rijgt en niet andersom.
Ze delen die hbo papiertjes wel makkelijk uit is het niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus geo3hoek gefuseerd met verkeerde kant?
Below the belt.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho was zelfs beter wanneer ie aan het hunten was
Nog 3 jaartjes les.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze delen die hbo papiertjes wel makkelijk uit is het niet?
ja echt, bah. alleen was die Thaise jongen eerder een jaar of 15. En aangezien Aziaten sowieso allemaal uit zien als pussies weet ik ook dat niet zeker.quote:
precies, zoals Geo het zegt heeft een kleuter meerdere piemels in zich. Wat ook niet ondenkelijk is daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rijgt toch ook meerdere kralen aan een draad net als een pedo in Taiwan meerdere kleuters 'opzoekt'
Uit eerdere topics in deze reeks is naar voren gekomen dat 14 jarige meisjes amper een issue zijn dus waarom een 15 jarige jongen wel?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ja echt, bah. alleen was die Thaise jongen eerder een jaar of 15. En aangezien Aziaten sowieso allemaal uit zien als pussies weet ik ook dat niet zeker.
stinho is 14 en dat is toch ook geen issuequote:Op maandag 2 juli 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit eerdere topics in deze reeks is naar voren gekomen dat 14 jarige meisjes amper een issue zijn dus waarom een 15 jarige jongen wel?
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Voor het volgende deel heb ik al een prima TT verzonnen.
'Deze slowchat kan niet weergegeven worden'
hahaha!
haha, zo goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
hahaha!
Voor mij zeker niet nee. Het is dat ik niet alleen naar die korfbalwedstrijd durfde te gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stinho is 14 en dat is toch ook geen issue
Ik schrok er gewoon ervan dat ik een stijfje kreeg van die foto'squote:Op maandag 2 juli 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit eerdere topics in deze reeks is naar voren gekomen dat 14 jarige meisjes amper een issue zijn dus waarom een 15 jarige jongen wel?
Doe dat wanneer HMF en 422 terug komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
hahaha!
OMG ik moest zo hard lachen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
hahaha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dan is het toch geen deel 404 meer joh.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe dat wanneer HMF en 422 terug komen.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
OMG ik moest zo hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
OMG ik moest zo hard lachen.Op Fok! zitten en geen nerd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
12juli is Stinho als eerstequote:
oh nu je het zegtquote:
En, en, en? Moest je alsnog lachen?quote:
Nerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar gozertttt, 404 is niet gevonden en 403 is niet weergegeven
Poan krijgt een 301quote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar gozertttt, 404 is niet gevonden en 403 is niet weergegeven
snel rapen dan, kan ik morgen weer rokenquote:
heb jij ook zon irritant shirt?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:37 schreef Adames het volgende:
Ik weet nog een goei, deze titel moet VERBODEN zijn. Snappie, 403 en ook omdat wij stoere jongens zijn met zo'n VERBODEN sticker op onze deur
direct is een kutband sowiesoquote:
Aders zijn te klein.. a.k.a. vuile attentionwhore dat je bent.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een snee in mijn wijsvinger hopelijk brengt dit een verandering in het gespreksonderwerp teweeg.
trotsquote:Op maandag 2 juli 2012 21:42 schreef Saind het volgende:
Trouwens wel duidelijk dat het tentamenperiode is, afgelopen tijd postcount volgens mij meer dan verdubbeld
Mikey is een toffe userquote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat hele Magic Mike-gebeuren?
Even googlen..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Magic Mike, is die film niks voor jou Geo?
Ach, vond hem wel grappig in 21 Jump Streetquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Channing Tatum, van die kerel zijn we ook lang niet af.. mooiboy.
Je kent hem ook nogquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Channing Tatum, van die kerel zijn we ook lang niet af.. mooiboy.
Rij 4 toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Trailer wel van gezien in de bioscoop het gaat om een innerlijke strijd bij Mike over het aangaan van relaties of zo. Davy en ik gaan het morgen samen zien.
Daar wel ja. Heb me kapot gelachen om die filmquote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach, vond hem wel grappig in 21 Jump Street
Mijn vermogen om gezichten en namen te onthouden stopt niet bij vrouwen.quote:
gaylordquote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn vermogen om gezichten en namen te onthouden stopt niet bij vrouwen.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik weet aan deze foto al te zien wie het is
van der wiel?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Dat heeft dus niks met het onthouden van een naam te maken laat staan het gezicht.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |