Ik had "Terechte klacht GGMM" maar rapper Stylo was me voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dank, ik zat vertwijfeld voor me uit te staren toen ik opeens een TT moest verzinnen.
Ga er nog eens goed voor zitten en fuck deze wegquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dank, ik zat vertwijfeld voor me uit te staren toen ik opeens een TT moest verzinnen.
is het niet andersom? Rijg een kleuter aan je kleuter?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rijg je leuter aan een kleuter, is het..
Dus geo3hoek gefuseerd met verkeerde kant?quote:
Je rijgt toch ook meerdere kralen aan een draad net als een pedo in Taiwan meerdere kleuters 'opzoekt'quote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
is het niet andersom? Rijg een kleuter aan je kleuter?
Net als dat je kralen aan een touw rijgt en niet andersom.
Ze delen die hbo papiertjes wel makkelijk uit is het niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus geo3hoek gefuseerd met verkeerde kant?
Below the belt.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho was zelfs beter wanneer ie aan het hunten was
Nog 3 jaartjes les.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze delen die hbo papiertjes wel makkelijk uit is het niet?
ja echt, bah. alleen was die Thaise jongen eerder een jaar of 15. En aangezien Aziaten sowieso allemaal uit zien als pussies weet ik ook dat niet zeker.quote:
precies, zoals Geo het zegt heeft een kleuter meerdere piemels in zich. Wat ook niet ondenkelijk is daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rijgt toch ook meerdere kralen aan een draad net als een pedo in Taiwan meerdere kleuters 'opzoekt'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |